Sta ik daar op het station in Utrecht en ik KRIJG ME TOCH een tyfushonger. Normaal kauw ik dan gewoon op een nietsvermoedende duif, maar die beesten vreten tegenwoordig ook paardenschijt. Dan maar iets vergelijkbaars: de Burger King.
Als ik bij de balie kom staat dat pokdalige sletje me al op te wachten. Uit de blik in haar ogen kan ik opmaken dat haar dag zijn dieptepunt heeft bereikt. Niet alleen haar dag, maar haar hele leven is naar de gallam gallal toet toet. Ze heeft vast geprobeerd zichzelf omhoog te neuqen, maar ik kan me als manager wel indenken dat je zoiets niet in de buurt van je scrotum wil hebben, laat staan ergens anders dan achter een door vette lucht gecorrodeerde kassa.
"Een Big King XXL alsjeblieft" (je weet wel: zo'n ding waar je drie dagen lang van kan natafellen)
"Ddafadafda34sfdafdsdas?"
"... wuh?"
"Poifdshjkjfdksa!!"
"....wat zeg je nou?"
"Dafdsfadsmajodaaffd"
"Of ik majo wil?!? Ja doe maar"
"Hadadswtorwotirweop"
Ik versta er geen broodje beenham van, en op al haar vragen is het een volmondig "JA" van mijn kant. Vraag me niet hoe, maar na een tijdje krijg ik een zak met brouwsel en smeer hem diezelfde seconde uit dat omhooggeschoten frituurkrot.
Wat ik dus wilde zeggen.................. PRAAT NEDERLANDS ACHTERSTALLIG STUK PORTIEKHOER!
Het moraal van dit verhaal: heb je heel je leven in een achterbuurt gewoond waar de term "articulatie" vreemd is en heeft je moeder dezelfde snor als je vader, ga dan bij de Burger King werken
The end.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blanked op 15-07-2005 14:15:39 ]