Ik heb het overwogen, maar was er te lui voorquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kwam m tegen en kon m toch niet laten liggen
Had trouwens best in de OP gemogen, psshh.
- Eerste reactie: ahahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Door die sparkly poop ging ik nog es effe nadenken. Man hier is helemaal niet lekker (maar ik mag het niet ziek noemen of iets voor hem willen doen, want zieke mensen liggen op bed en zo) sinds gister. maar dat voel ik sinds eergister hangen. Nou was ik die kast dus blauw mettalic aan het schilderen en ik doopte mijn kwast per ongeluk in de koffie ipv in het verfblik. Weer typisch een actie voor mij. Hij dronk de koffie op en we grapten dat ie de volgende dag dan wel schitterende poep zou hebben. Sparkly poop dus. Maar nu issie ziek
o, nee, niet ziek, maar niet lekker
Nok: oew, ik zal het wegmikken en een nieuw bakkie zettenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Waarom heeft ie dan die koffie nog opgedronken?
NokMANdaquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Die OP: m'n ogen!![]()
En Nokwandaman heeft rare gewoonten.
SUCCES!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet naar de UK voor mijn gehoor, dus tot donderdag
Ja,quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SUCCES!![]()
Hara, ben je nu dan al Bobloos?
Loop Jazz al polonaise nu?quote:
Nah, die heeft ook niet echt doorgehad dat Bob er was denk ik. Alleen laatst was ie toch de woonkamer uit ontsnapt, en toen stond ie stil op de overloop, voor de open deur van mn ouders kamer waar bob op bed lag. Normaal gesproken rent ie dan gauw een kamer in, maar nu kon ik m zo WHARGARBBL plat leggen. En Bob ging niet blazen dus volgens mij waren ze beide een beetje van whut? maar hebben elkaar niet zodanig opgemerktquote:
Zal wel niet binnenkort wordenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum... zo'n wreed afscheid.![]()
Wanneer komtie weer logeren?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
Werk ze oh-oh!
Donatie Rooie: 1,30 euro
Scheeeetige red-foto's in mijn topic!quote:
Mensenkittens zijn ook heel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Inderdaad Cat.
Gister was de hort op dag. Met schoonmoeder naar dochter, schoonzoon en kleinkind van J geweest. Leuk hoor, zo'n mensenkitten dat per week verandert
O god nee!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ga je in je uppie dr mee Cat?
Ik heb het trio van mn zus de 22e.
Joy
Mijn baby is al bijna 16quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef Ynske het volgende:
gezellig Cat
k vind baby's ook leuk, maar ben blij als ze uiteindelijk weer naar hun mama kunnen.
k moet eerst mezelf op de rit hebben voor dat ik daar aan toe zou zijn
gaia is echt leuk, vooral nu t speel gedeelte uitgebreid isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik vertrek dadelijk naar Gaia park. Zal wel lekker warm worden en zo.
Nog niet. Nu maar eerst boodschappen en zo visite. Mijn vader en zijn gezin komen zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Nog niet geworpen die vriendin Nok?
![]()
![]()
Ik ga me nu echt nog eeeeeven op de uren storten en dan ben ik weer klaar.
Gistermiddag was hier zo een totale en complete chaos dat dr niks meer uit mn handen kwam maar dat maakte niks uit want het was de moeite
Oh bummer van je laptop!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef Qwea het volgende:
Gefeliciteerd nok!
Trouwens, ik ben er ws vandaag vrijwel niet. Mijn laptop doet erg flauw. En als ik hem niet gefixed krijg moet ik op jacht nach eine nieuwe
Ja, en best een boel centjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bummer van je laptop!
Hoop dat je hem weer aan de praat krijgt, anders gaat het weer centjes kosten!
Oh en...
[ afbeelding ]
Is zo'n minilaptopje niets?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en best een boel centjesaan de ene kant wil ik best graag een nieuwe, maar aan de andere kant... die krengen kosten 500 a 600 euro
zonde van het geld
Die lolcat had je moeten posten toen je deur openstond
Ik heb een roze netbookje en die was net over de 300 euro geloof ik!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is zo'n minilaptopje niets?![]()
Die zijn ook wat minder duur
Ja, ik heb een paars/blauwe van Samsung (de NC10) en ik ben er keihappy mee, vooral ook de accuduur (6 a 7 uur) is echt fantastischquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een roze netbookje en die was net over de 300 euro geloof ik!
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt mij nou zo ontzettend irritant.
De mijne is zelfs 92% van een normaal toetsenbord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?
Mijn toetsenbord is 80 % van een normaal toetsenbord, dat merk je amper hoor
Ik ben een heel kieskeurig zeikwijfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is zo'n minilaptopje niets?![]()
Die zijn ook wat minder duur
Die numerieke toetsen heb ik ook niet. Ja, boven aan. Zoals iedereen. Hoeveel inch is dat ding van jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne is zelfs 92% van een normaal toetsenbord.
Daar was ik zonder overdrijven binnen 10 minuten aan gewend!
Er zitten alleen geen nummerieke toetsen naast enzo, maar die mis ik niet.
(Of hoe heten die toetsen met cijfers die normaal rechts op je toetsenbord zitten?)
[ afbeelding ]
Ik vind ze te kleinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?
Mijn toetsenbord is 80 % van een normaal toetsenbord, dat merk je amper hoor
Ik durf niet aan 2de hands te doen. Je weet nooit wat er mis mee isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook feli Nok!![]()
Ben ook wel erg blij met m'n laptoppie; vorig jaar tijdens de asielactie heb ik een week of 5 practisch boven gewoond in m'n snikhete computerkamer![]()
En nu zit ik gezellie en rielekst aan de achtertafel...of op de bank![]()
Heb een Acer Aspire nog wat...2e handsje van 100 euro, nieuwprijs was 1600
MSI Windquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die numerieke toetsen heb ik ook niet. Ja, boven aan. Zoals iedereen. Hoeveel inch is dat ding van jou?
En hoeveel GB + hoeveel GHZ? En hoe groot is je hdd? en hoeveel rmp?Je mag ook gewoon het merk + de lijn noemen, dan zoek ik zelf wel
mja, dna zit je dus op 512 mb geheugen enzo.quote:
Serieus? 500? MIjn crap laptop was een paar jaar geleden de goedkoopste die ik kon vinden, voor rond de 500quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja, dna zit je dus op 512 mb geheugen enzo.
Ik zag deze ; http://www.dixons.nl/De_o(...)7113785/default.aspx
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef Ravage het volgende:
Laptops zijn wel goedkoper geworden.. toen ik begon te studeren had je geen laptops onder de 1000 euro, en voor een fatsoenlijke was ik toen 1400 euro kwijt
De kat vooral denk ik. Terwijl ze altijd speelvechten, elkaar wassen zelfsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef senesta het volgende:
Hmm, dat is vervelend Hara, een soort machtsstrijd tussen de hond en kat of zo?
Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.
Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meerSommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
Ja, bij mijn weten is dat voor honden en kattenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.
Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meerSommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
Ja doe ik, maar ik begin er zaterdagochtend mee, want anders vind ik het zielig als ze morgenochtend moet plassen als ik naar mijn werk benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?
Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bij mijn weten is dat voor honden en katten. Had t ding net vorige week al in de wasmachine omdat er overheen geplast was
![]()
Dat is om het overtollig vocht dat ze vast houdt nu schijnbaar (achter de longen) weg te krijgenquote:Waarvoor zijn plaspillen dan? Om al het vocht weg te krijgen of zo? Ik dacht namelijk altijd voor dieren die niet kunnen plassen
Bink weegt 7.45 kgquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Frits krijgt twee keer per dag een vetmedin capsule van 1,25 gram en elke avond een forusemide plastablet 40 gram en daar dan een vierde van.
Kun je nagaan, ik denk dat Binkie toch wel behoorlijk wat zwaarder weegt dan mijn zwaargewicht van 2 kilootjes.
quote:
Er staat letterlijk op de verpakking 'sMorgens geven ivm plassen!' en hij zei het er ook nog bij. Dat ie anders 's nachts heel de tijd zou moeten plassenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wowie, dat wegen mijn chinezen nog niet eens es.
Frits krijgt volgens de verpakking dan ook een vette dubbele od vetmedin, maar ach, hij doet t dr goed op, mn kleine junkie.
Heb je trouwens wel een fijne pillensnijder?
Ik heb dr ooit es een gekregen van mn vader, echt ideaal is dat ding om die kleine pilletjes toch netjes op maat te snijden. Ik zou dus als ik jou was die plaspillen zeker in de avond gaan geven, veel handiger voor werkende mensen. Als ik in het weekend of zo weg ben sla ik de plaspillen over, dat kan niet zo heel veel kwaad es een keer, als ie zn vetmedin maar krijgt.
Ja hoor, dacht ook een ker dat iemand anders de bak had gedaan, en iemand anders dacht dat iemand anders t had gedaan. Was zo ontzettend goor maar hij ging nog gewoon op de bakquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ik![]()
Is zijn eigen bak wel erg schoon?
Extahaaatisch.quote:
Alleen maar goed toch? Hopen dat je direct op de juiste dosering zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, tof dat je een fijne dag hebt gehad!
Ing, bolle Bink moet 'over een week of drie' weer op controle. Ik vond het nogal snel, maar hij zei dat hij dan weer een foto ging maken om te kijken of het hartje al wat kleiner is geworden dan (was vergroot, maar dat was het 6 maanden geleden ook al dus) en of het vocht achter de longen weg is dan. Je zou dan al verschil moeten zien. En als het dan beter gaat, dan houden we het zo qua medicatie. En anders moet het aangepast.
En als t zo gewoon werkt kan ze bij wijze van nog gewoon 10 jaar goed door? 't Is niet gewoon uitstellen of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Cat, tof dat je een fijne dag hebt gehad!
Ing, bolle Bink moet 'over een week of drie' weer op controle. Ik vond het nogal snel, maar hij zei dat hij dan weer een foto ging maken om te kijken of het hartje al wat kleiner is geworden dan (was vergroot, maar dat was het 6 maanden geleden ook al dus) en of het vocht achter de longen weg is dan. Je zou dan al verschil moeten zien. En als het dan beter gaat, dan houden we het zo qua medicatie. En anders moet het aangepast.
Het zou voor de knip wel beter zijn (bijna 300 euro afgerekend vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Oeh jouw da pakt het wel groots aan Greys, mijnes luistert gewoon elke keer ff....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou voor de knip wel beter zijn (bijna 300 euro afgerekend vandaag) maar ach, als het er beter door gaat. Ik hoop alleen niet dat ie straks elke maand foto's wil laten maken!
Nay, ik denk maanden geleden al dat we t voor t eerst opmerkten. Toen een hele tijd niet, maar nu vorige week al en vanavond weer. Enige plek waar het gebeurd is Charlie zijn plek, ook zijn vorige kussens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Hara, ruikt Jazz niet gewoon dat Bob in huis is geweest en dat ie daarom z'n plekje wil markeren?
Zal wel aan de tijd van het jaar liggen; Melvin laatst ook zo ineens weer...steeds hetzelfde plekje.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nay, ik denk maanden geleden al dat we t voor t eerst opmerkten. Toen een hele tijd niet, maar nu vorige week al en vanavond weer. Enige plek waar het gebeurd is Charlie zijn plek, ook zijn vorige kussens.
Echo met daarbij in een ECG (of zoiets?) met van die knijpertjes op d'r vel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zo zeg...voor een echo, foto's en wat pillen?
Ik vind het veel te toevallig dat het elke keer op Charlie zijn plek gebeurd. Maanden geleden Charlies kussen, dan maanden niets, en hop, weer op Charlies kussenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal wel aan de tijd van het jaar liggen; Melvin laatst ook zo ineens weer...steeds hetzelfde plekje.
Ik heb z'n Bach-druppels maar opgehoogd van 2 naar 3 maal daags.
Erg hèquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echo met daarbij in een ECG (of zoiets?) met van die knijpertjes op d'r vel.
En twee foto's en twee soorten pilletjes ja.
Het was wel even schrikkenMaar goed, alles voor de Bink
Nou dan was ik in verhouding nóg goedkoop uit, want ik was er meer dan een uurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Erg hèJe bent er 5 minuten en gelijk 50 euro armer
Ik doe altijd een mesje nemen (scherp) een doekje, en dan de pil op het doekje, hand erboven, door de helft "drukken" en dan die helft ook weer door de helftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat letterlijk op de verpakking 'sMorgens geven ivm plassen!' en hij zei het er ook nog bij. Dat ie anders 's nachts heel de tijd zou moeten plassenDus nu weet ik het even niet meer
En de hartpilletjes kan ik zo in tweeën drukken, daar zit zo'n breuklijntje op. Die plaspillen worden wat lastiger in vieren te krijgen denk ik inderdaad. Wel apart, zie ik net... van de hartpilletjes heb ik er 16 stuks gekregen, voor 32 dagen dus. Van de plaspillen 5 stuks, voor 20 dagen
't Eerste kussen lag aan de voorkant van de kamer, nieuwste kussen ligt helemaal aan de andere kant.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd Greys...voor een uur is dat geen geld![]()
Als het maar helpt![]()
Hara, Melvin heeft ook steeds hetzelfde plekje; naast de kattenbak zodat het lekker onder de vriezer uitkomt
300 euro?????quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou voor de knip wel beter zijn (bijna 300 euro afgerekend vandaag) maar ach, als het er beter door gaat. Ik hoop alleen niet dat ie straks elke maand foto's wil laten maken!
Ik vind het asociaal duurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Echo met daarbij in een ECG (of zoiets?) met van die knijpertjes op d'r vel.
En twee foto's en twee soorten pilletjes ja.
Het was wel even schrikkenMaar goed, alles voor de Bink
Ik kan het slecht vergelijken eigenlijk, ik zou dan eens moeten bellen met andere DA's...quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, dat hangt eigenlijk van haar nieren af, hoe goed die nog zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat denk jij...
Zou het nog een idee zijn om Bink op de Carnibest te gaan zetten? Zou het haar gezondheid nog ten goede komen die jaren (hoop ik) die komen gaan? Of is dat te laat, nu ze al dertieneneenhalf is?
Tuurlijk kan dat wel. Het zal waarschijnlijk wel wat op de lever en nieren gaan schelen omdat hij dan minder afvalstoffen (die vulmiddelen van brokken) hoeft af te scheiden en dat zijn toch gevoelige punten bij een dier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat denk jij...
Zou het nog een idee zijn om Bink op de Carnibest te gaan zetten? Zou het haar gezondheid nog ten goede komen die jaren (hoop ik) die komen gaan? Of is dat te laat, nu ze al dertieneneenhalf is?
Ze hebben exact gemeten met welke snelheid het hart lekt, om precies te kunnen vaststellen hoeveel erger het in 6 maanden was geworden. Op zich vind ik dat nog wel een goeie, maar ze moeten me niet nóg meer echo's gaan aansmerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, dat hangt eigenlijk van haar nieren af, hoe goed die nog zijn.
Chico eet duck lam en rijst en gaat daar op als een tierelier, de chihuahua´s eten al sinds hun 6e of zo carnibest en gaan daar heel goed op, dus die blijven er ook mooi op, net als Bil en Kees.
Ik ben trouwens 60 euro per keer kwijt, ik vind het daar bij jou ook wel erg duur![]()
En het gaat niet echt om hoe het hart er uit ziet maar om hoe het klinkt, mijn da kan het echt heel goed horen.
Anders heb je Prins ook nog, dat is toch ook gewoon vers vlees?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben exact gemeten met welke snelheid het hart lekt, om precies te kunnen vaststellen hoeveel erger het in 6 maanden was geworden. Op zich vind ik dat nog wel een goeie, maar ze moeten me niet nóg meer echo's gaan aansmerenEn de foto's waren om te zien of er al vocht achter de longen zat, dat kon niet op een echo worden bekeken. Het klonk me allemaal wel logisch, maar misschien wel wat overdreven.
Nieslief en oh-oh, allebei bedankt over het Carnibest-antwoord. Ik ga gewoon eens zo'n 'worst' kopen en kijken of de Bink het blieft
Muizel!quote:
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders heb je Prins ook nog, dat is toch ook gewoon vers vlees?
Oh, dan heb je Renske dus ook nog. Maar dat is 1,69 voor net geen 400grquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Hoe is het gegaan de afgelopen twee dagen?
[..]
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'![]()
Vermoeiend!! Ik had de eerste dag eerst gehoortests (bij woorden luisteren, zonder liplezen dus, had ik de helft goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Hoe is het gegaan de afgelopen twee dagen?
[..]
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'![]()
Ik neem even een Baloe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het slecht vergelijken eigenlijk, ik zou dan eens moeten bellen met andere DA's...
Hoi trut!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, wat is t nog warm buiten
Well hello there, Muis
De echo is ook de grote klapper daar qua centen, dat merkte ik de vorige keer al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem even een Baloe.
Röntgen foto's + pijnstillers + een zak dure voer + hydrocortiderm + injectie voor de jeuk + een pil + een oogzalf
175 euroWEEKEND consult erbij.
*naar rtl4 zapt*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Sexey dan nog altijd he?
Oh, nu op RTL4 --> How to look good naked.
*even met een half oog meekijkt*
Sexayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Sexey dan nog altijd he?
Oh, nu op RTL4 --> How to look good naked.
*even met een half oog meekijkt*
Yeah, I'm gonna need proof.quote:
Wat heb ik daar nu aanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
OH dat is die Gok! Die vind ik een beetje raar.
Haraaaaa: Greys kan je vertellen hoe ik eruit zie
Overal en nergens een h tussen gooien doe ik niet aan meequote:
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanhquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Overal en nergens een h tussen gooien doe ik niet aan mee
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanh
Jahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanh
fuck you!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ikh kanh nieth wachtenh oph vrijdagh, ikh gah echth eenh weekendh slapenh.
I want to break freequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Bicycle, bicycle, bicycle, bicycle
I want to ride my
Bicycle, bicycle, bicycle, bicycle
Ahls jhe zhondhag ohm 14.h00 (quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ikh kanh nieth wachtenh oph vrijdagh, ikh gah echth eenh weekendh slapenh.
That may be so, but, the show..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
check deesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahls jhe zhondhag ohm 14.h00 () mhaarh wheer whakker bhent dhan!
Toen ik in Rotterdam kwam wonen moest ik leren:
Wanneer en waar het ook maar kan, plakt de T er achteran!
Wat ontwijk je mijn 14.00 uur opmerking subtiel!quote:
Ik zat met te PMen met Hara en oh-ohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys als je niet snel terug gaat PMen ga ik Co uithoren
Ja, daar heb ik het allerlangst van allemaal gewoond, ik denk een jaar of 17quote:
Oh, huh?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Maar k dacht dat je nu in Bleijswijk woont? Elk jaar zeggen mn ouders weer "Bleijswijk?!" omdat mijn moeder daar even gewoond heeft met haar abusive ex man
Oeh oeh!! Waarover????quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys als je niet snel terug gaat PMen ga ik Co uithoren
Ik goj bestelluh met de PAAAARTEEEEY! Als die ooit komt, zou eind juli zijn en toen begin augustus....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Meurning!
Cat, gade gij nu nog Lusj bestellen eigenlijk?
Als een pup zo dood neervalt moet er toch iets niet goed zitten daar me dunkt, dan kun je m wel constant in zicht hebben maar dan valt ie nog dood neerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Dat weten ze niet Haar! Ze hebben nu de pup meegenomen naar de DA, waar ze toch al heen moesten voor het spuitje voor de andere hondWant ze willen het uit laten zoeken wat de oorzaak geweest kan zijn, omdat de fokster nu de schuld geeft aan mijn collega 'dat ze er maar beter op hadden moeten letten'.
Hij liep gewoon in de (open) keuken! Je kunt er toch niet elke seconde achteraan lopen?
Tis hier altijd direct benauwd en plakkiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Gatverdarrie, wat is het warm en benauwd!
Binnen is het al niet te harden, maar buiten is het helemaal vies!
(U begrijpt, ik ben geen fan van warm weer in Nederland. Op vakantie kan ik er altijd prima tegen, maar hier!)
'k Heb Charlie vanmiddag ook alleen even laten plassen, langer lopen doen we s ochtends vroeg en s avonds later welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Gatverdarrie, wat is het warm en benauwd!
Binnen is het al niet te harden, maar buiten is het helemaal vies!
(U begrijpt, ik ben geen fan van warm weer in Nederland. Op vakantie kan ik er altijd prima tegen, maar hier!)
Ik denk ook echt dat we die honden er geen plezier mee doen, met deze warmte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb Charlie vanmiddag ook alleen even laten plassen, langer lopen doen we s ochtends vroeg en s avonds later wel
Ik heb net toch een mail gestuurd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef Ynske het volgende:
catwat een lieverd ben je ook, dat je die opvang doet!
Hoe bedoel je? Dat jij teveel aanvragen krijgt? Of dat er teveel aanbieders zijn?quote:hier zit ik te twijfelen over t vlooienkraampje, ben bang dat t nu overspoeld word met fotografie, dus denk dat ik er beter niet aan mee kan doen dan...
Ah gos, ja een pomeranian, die zijn echt keicute zeg ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, wat klinkt dat zalig, dat zwembad!![]()
Oh-oh, het was zo'n piepklein keeshondje, een pomeriaantje o.i.d. heet dat toch officieel?
Ahem...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Ynske, Re en MissBliss doen ook een Huisdieren shoot aanbieden, maar wellicht zijn er 'klanten' die veel meer in jouw buurt wonen dan bij MB en Re?
wat leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net toch een mail gestuurd.Niet voor dit kitten, maar als er gezonde, zelf etende kittens binnen komen mogen die best een poosje bij mij in de woonkamer in een bench wonen.
![]()
[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.quote:Hoe bedoel je? Dat jij teveel aanvragen krijgt? Of dat er teveel aanbieders zijn?
Dat eerste, daar kun je zelf de grens bepalen natuurlijk door het maximum aantal shoots te bepalen, ook al doe je er maar eentje, alles helpt!
En dat er teveel aanbieders zijn, daar moet je je niet druk om maken. Er zijn ook genoeg klanten. Als ik voor mezelf spreek: ik zou nooit hebben nagedacht over een professionele shoot van mijn katten. Maar voor een goed doel en iemand die kan langskomen, dan ben ik er wel voor te porren.
Mijn buurvrouw was echt bang voor katten maar sinds ik hier woon vindt ze ze wel oké. En mijn moeder was er ook bang voor, is nu ook nog geen grote fan maar kan ze wel waarderen. Al is een kat in huis nemen natuurlijk weer een heel andere stap. Als je een paar goede ervaringen met (andermans) katten hebt gehad, voel je je misschien wat prettigeer bij ze en wie weet.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat leuk
k zou willen dat ik wat meer om katten gaf, mn ex heeft een kat gehad, en dat beest was zo jaloers naar mij toe, dat ie aanviel, je onderzeek als je sliep etc. sindsdien niet echt meer een kattenvriendje
thuis vroeger wel altijd honden gehad![]()
Je hebt in ieder geval al 2 afnemers (toch, oh-oh?) En zie het zo: je doet het voor een goed doel. We hadden ook zomaar geld kunnen doneren. Mochten de foto's nu tegenvallen (wat ik me niet kan voorstellen, jouw foto kwaliteiten zullen vast beter zijn dan de mijne) dan heb ik zeker niet het gevoel dat ik mijn geld heb verspild. Dierenthuis kan het goed gebruiken.quote:[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.
t zal ook wel aan mij liggen dat ik dan t gevoel heb dat mijn foto's dan toch niet goed genoeg zijniets met een emokip zijn vandaag
ik zal er nog wel even over nadenken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Yns, bied gewoon 1 shoot aan, dat doe ik ook. En is er een afnemer: mooi! Is er geen afnemer: kan gebeuren
Niks ergs aan toch? En je maakt heus wel mooie foto's en ik dacht trouwens dat Cat sowieso een shoot van je wilde?
Ik zit zelf meer met de prijs in m'n maag die ik moet vragen
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Deze user fotografeert niet zo goed. Mijn beestjes mogen met de eer strijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.
Maar alle 4 tegelijk + Ingetje gaat lastig worden gok ik
Alleen die eerste foto had ik eigenlijk in mijn hoofd zitten, de rest gebeurde gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Die fotoserie van jou en Max, met die rode jurk vind ik zoooo mooi
Hey Nok, oud wief!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
Dag meisjes.
Dank jullie voor alle felicitaties. Alleen was ik niet online gister en vanochtend maar heel eventjes. Gister visite en toch naar Blijdorp. Baby van mijn din is tot nu toe blijven zitten. Dus vandaag maar naar een lekker strandje. Barbeknoeien en zo
Sowwy.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik was een boekje aan het lezen en met een half oog Maybe Baby op RTL8 aan het kijken.
Heb net gegierd van het lachen, toen de dame uit de film voor een gynaecologisch onderzoek moest (de dokter was Mr Bean...) en die zei na afloop It might be a little slippery in the downstairs department (glijmiddel) en toen ze daarna op haar scooter naar huis reed en remde schoot ze van haar zadel af![]()
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Greys!
Nou, het slaapt hier eindelijk, dus ik kan veilig de bank op , hoop ik
Het is best een hilarische film, ondanks het lullige onderwerpquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat stukje ken ik ook nog ja! Hilarisch!
Jeetje Nok, het huwelijk heeft je er niet jonger op gemaakt!quote:
Na Friends ben je de eerstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
Stofzuigen is met Frits al hopeloos , dus met een golden kan ik me wel voorstellen wat voor helse klus dat is, en nog een kat erbij ook.
Poezen poseren toch al lastiger dan honden, 4 poezen en 1 Ing lijkt me heeeeel tricky.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik loop nu hele dagen op slippers en in mijn ondergoed
Op rode rozen vallen traaaaaaaaaaaaanen...pompompomtralalalalaaaaaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand hier zit buiten naar kut Nederlandstalige muziek te luisteren, en de buurt mag vooral meegenieten
Laarzen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
De enige slippers die niet blaargevoelig zijn, zijn roze slippers met een grote bloem erop
Die mag ik niet aandoen van mn moeder![]()
Dus ik heb een soort half open schoenen, waarin ik mn hele voet moet intapen met blaarpleisters, das het enige wat enigszins net is
Ja, hele leuke gouden, maar die veroorzaken pijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Maar idd, elegante teenslipper, dat heb je toch vast wel?
Nevermind
Ik krijg met -20 nog zweetvoeten...en zelfs op slippers...irritantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hele leuke gouden, maar die veroorzaken pijn
Normaal gesproken niet, maar als het warm is en ik dus zweetvoeten krijg gaat het gelijk schuren
Ik trouwde ook tijdens de naweeen van een hittegolf...en meneer I. ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Teenslippert
Oh MB, ik zou idd niet graag met je ruilen morgen!
En met de bruid al helemaal niet!
EDIT: dat ligt er aan... is de bruidegom een knapperd?
Samen stinken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het liefst zou ik op blote voeten gaan
Maar idd, het is sneuer voor de bruid en gom
En Ing, ik laat me er niet over uitRe gaat trouwens ook mee
Ja, ik heb ook al zin in de autoritten in onze zwarte auto zonder aircoquote:
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?quote:
Hopen dat het 12 september niet al te heet isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al zin in de autoritten in onze zwarte auto zonder airco
Gelukkig dat je toch nog hebt geantwoord, kan ik zo tenminste rustig slapenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?![]()
Caesar kuipje lam en rijst, want bij de supermarkt hadden ze alleen andere merken dan die hier genoemd werden en dat durfde ik niet te kopen. Ga morgen wel even na het werk naar Pet's Place!
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hopen dat het 12 september niet al te heet is
Volgens mij kun je dat soort ook niet bij supermarkten halen heur. Ging dat iig goed naar binnen? Sommige soorten worden zo vies zacht, moet je t steeds weer omscheppen anders krijgen ze t niet naar binnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?![]()
Caesar kuipje lam en rijst, want bij de supermarkt hadden ze alleen andere merken dan die hier genoemd werden en dat durfde ik niet te kopen. Ga morgen wel even na het werk naar Pet's Place!
Dan kun je tenminste gewoon op huisslippers komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu al zin in 12 september![]()
Als dat goed ging hadden we wel wat gehoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Kweej dr laptop installatie gaan?
Idd bloemslippers ftw!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste gewoon op huisslippers komen
Als Greys hakken aan doet heeft de gewone mens plateauzolen nodigquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd bloemslippers ftw!
Vorig jaar was er nog een discussie over wat voor schoenen men aandeed naar de overdrachtHoge hakken of niet. En omdat Greys hakken aandeed heb ik dat toen ook maar gedaan, om niet superklein te zijn naast haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |