Hey Nok, oud wief!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
Dag meisjes.
Dank jullie voor alle felicitaties. Alleen was ik niet online gister en vanochtend maar heel eventjes. Gister visite en toch naar Blijdorp. Baby van mijn din is tot nu toe blijven zitten. Dus vandaag maar naar een lekker strandje. Barbeknoeien en zo
Sowwy.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik was een boekje aan het lezen en met een half oog Maybe Baby op RTL8 aan het kijken.
Heb net gegierd van het lachen, toen de dame uit de film voor een gynaecologisch onderzoek moest (de dokter was Mr Bean...) en die zei na afloop It might be a little slippery in the downstairs department (glijmiddel) en toen ze daarna op haar scooter naar huis reed en remde schoot ze van haar zadel af![]()
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Greys!
Nou, het slaapt hier eindelijk, dus ik kan veilig de bank op , hoop ik
Het is best een hilarische film, ondanks het lullige onderwerpquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat stukje ken ik ook nog ja! Hilarisch!
Jeetje Nok, het huwelijk heeft je er niet jonger op gemaakt!quote:
Na Friends ben je de eerstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
Stofzuigen is met Frits al hopeloos , dus met een golden kan ik me wel voorstellen wat voor helse klus dat is, en nog een kat erbij ook.
Poezen poseren toch al lastiger dan honden, 4 poezen en 1 Ing lijkt me heeeeel tricky.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik loop nu hele dagen op slippers en in mijn ondergoed
Op rode rozen vallen traaaaaaaaaaaaanen...pompompomtralalalalaaaaaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand hier zit buiten naar kut Nederlandstalige muziek te luisteren, en de buurt mag vooral meegenieten
Laarzen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
De enige slippers die niet blaargevoelig zijn, zijn roze slippers met een grote bloem erop
Die mag ik niet aandoen van mn moeder![]()
Dus ik heb een soort half open schoenen, waarin ik mn hele voet moet intapen met blaarpleisters, das het enige wat enigszins net is
Ja, hele leuke gouden, maar die veroorzaken pijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Maar idd, elegante teenslipper, dat heb je toch vast wel?
Nevermind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |