wat leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net toch een mail gestuurd.Niet voor dit kitten, maar als er gezonde, zelf etende kittens binnen komen mogen die best een poosje bij mij in de woonkamer in een bench wonen.
![]()
[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.quote:Hoe bedoel je? Dat jij teveel aanvragen krijgt? Of dat er teveel aanbieders zijn?
Dat eerste, daar kun je zelf de grens bepalen natuurlijk door het maximum aantal shoots te bepalen, ook al doe je er maar eentje, alles helpt!
En dat er teveel aanbieders zijn, daar moet je je niet druk om maken. Er zijn ook genoeg klanten. Als ik voor mezelf spreek: ik zou nooit hebben nagedacht over een professionele shoot van mijn katten. Maar voor een goed doel en iemand die kan langskomen, dan ben ik er wel voor te porren.
Mijn buurvrouw was echt bang voor katten maar sinds ik hier woon vindt ze ze wel oké. En mijn moeder was er ook bang voor, is nu ook nog geen grote fan maar kan ze wel waarderen. Al is een kat in huis nemen natuurlijk weer een heel andere stap. Als je een paar goede ervaringen met (andermans) katten hebt gehad, voel je je misschien wat prettigeer bij ze en wie weet.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat leuk
k zou willen dat ik wat meer om katten gaf, mn ex heeft een kat gehad, en dat beest was zo jaloers naar mij toe, dat ie aanviel, je onderzeek als je sliep etc. sindsdien niet echt meer een kattenvriendje
thuis vroeger wel altijd honden gehad![]()
Je hebt in ieder geval al 2 afnemers (toch, oh-oh?) En zie het zo: je doet het voor een goed doel. We hadden ook zomaar geld kunnen doneren. Mochten de foto's nu tegenvallen (wat ik me niet kan voorstellen, jouw foto kwaliteiten zullen vast beter zijn dan de mijne) dan heb ik zeker niet het gevoel dat ik mijn geld heb verspild. Dierenthuis kan het goed gebruiken.quote:[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.
t zal ook wel aan mij liggen dat ik dan t gevoel heb dat mijn foto's dan toch niet goed genoeg zijniets met een emokip zijn vandaag
ik zal er nog wel even over nadenken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Yns, bied gewoon 1 shoot aan, dat doe ik ook. En is er een afnemer: mooi! Is er geen afnemer: kan gebeuren
Niks ergs aan toch? En je maakt heus wel mooie foto's en ik dacht trouwens dat Cat sowieso een shoot van je wilde?
Ik zit zelf meer met de prijs in m'n maag die ik moet vragen
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Deze user fotografeert niet zo goed. Mijn beestjes mogen met de eer strijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.
Maar alle 4 tegelijk + Ingetje gaat lastig worden gok ik
Alleen die eerste foto had ik eigenlijk in mijn hoofd zitten, de rest gebeurde gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Die fotoserie van jou en Max, met die rode jurk vind ik zoooo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |