Muizel!quote:
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders heb je Prins ook nog, dat is toch ook gewoon vers vlees?
Oh, dan heb je Renske dus ook nog. Maar dat is 1,69 voor net geen 400grquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Hoe is het gegaan de afgelopen twee dagen?
[..]
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'![]()
Vermoeiend!! Ik had de eerste dag eerst gehoortests (bij woorden luisteren, zonder liplezen dus, had ik de helft goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Hoe is het gegaan de afgelopen twee dagen?
[..]
Ja! Ik zei wel Carnibest, maar ik bedoel eigenlijk 'zoiets'![]()
Ik neem even een Baloe.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan het slecht vergelijken eigenlijk, ik zou dan eens moeten bellen met andere DA's...
Hoi trut!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef Harajuku. het volgende:
Omg, wat is t nog warm buiten
Well hello there, Muis
De echo is ook de grote klapper daar qua centen, dat merkte ik de vorige keer al.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik neem even een Baloe.
Röntgen foto's + pijnstillers + een zak dure voer + hydrocortiderm + injectie voor de jeuk + een pil + een oogzalf
175 euroWEEKEND consult erbij.
*naar rtl4 zapt*quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Sexey dan nog altijd he?
Oh, nu op RTL4 --> How to look good naked.
*even met een half oog meekijkt*
Sexayquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Sexey dan nog altijd he?
Oh, nu op RTL4 --> How to look good naked.
*even met een half oog meekijkt*
Yeah, I'm gonna need proof.quote:
Wat heb ik daar nu aanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
OH dat is die Gok! Die vind ik een beetje raar.
Haraaaaa: Greys kan je vertellen hoe ik eruit zie
Overal en nergens een h tussen gooien doe ik niet aan meequote:
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanhquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Overal en nergens een h tussen gooien doe ik niet aan mee
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanh
Jahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze gooit hem er niet tussen, ze plakt hem eracteraanh
fuck you!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ikh kanh nieth wachtenh oph vrijdagh, ikh gah echth eenh weekendh slapenh.
I want to break freequote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:17 schreef Harajuku. het volgende:
Bicycle, bicycle, bicycle, bicycle
I want to ride my
Bicycle, bicycle, bicycle, bicycle
Ahls jhe zhondhag ohm 14.h00 (quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ikh kanh nieth wachtenh oph vrijdagh, ikh gah echth eenh weekendh slapenh.
That may be so, but, the show..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
check deesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahls jhe zhondhag ohm 14.h00 () mhaarh wheer whakker bhent dhan!
Toen ik in Rotterdam kwam wonen moest ik leren:
Wanneer en waar het ook maar kan, plakt de T er achteran!
Wat ontwijk je mijn 14.00 uur opmerking subtiel!quote:
Ik zat met te PMen met Hara en oh-ohquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys als je niet snel terug gaat PMen ga ik Co uithoren
Ja, daar heb ik het allerlangst van allemaal gewoond, ik denk een jaar of 17quote:
Oh, huh?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Maar k dacht dat je nu in Bleijswijk woont? Elk jaar zeggen mn ouders weer "Bleijswijk?!" omdat mijn moeder daar even gewoond heeft met haar abusive ex man
Oeh oeh!! Waarover????quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:32 schreef Muis006 het volgende:
Greeeeys als je niet snel terug gaat PMen ga ik Co uithoren
Ik goj bestelluh met de PAAAARTEEEEY! Als die ooit komt, zou eind juli zijn en toen begin augustus....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Meurning!
Cat, gade gij nu nog Lusj bestellen eigenlijk?
Als een pup zo dood neervalt moet er toch iets niet goed zitten daar me dunkt, dan kun je m wel constant in zicht hebben maar dan valt ie nog dood neerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Dat weten ze niet Haar! Ze hebben nu de pup meegenomen naar de DA, waar ze toch al heen moesten voor het spuitje voor de andere hondWant ze willen het uit laten zoeken wat de oorzaak geweest kan zijn, omdat de fokster nu de schuld geeft aan mijn collega 'dat ze er maar beter op hadden moeten letten'.
Hij liep gewoon in de (open) keuken! Je kunt er toch niet elke seconde achteraan lopen?
Tis hier altijd direct benauwd en plakkiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Gatverdarrie, wat is het warm en benauwd!
Binnen is het al niet te harden, maar buiten is het helemaal vies!
(U begrijpt, ik ben geen fan van warm weer in Nederland. Op vakantie kan ik er altijd prima tegen, maar hier!)
'k Heb Charlie vanmiddag ook alleen even laten plassen, langer lopen doen we s ochtends vroeg en s avonds later welquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Gatverdarrie, wat is het warm en benauwd!
Binnen is het al niet te harden, maar buiten is het helemaal vies!
(U begrijpt, ik ben geen fan van warm weer in Nederland. Op vakantie kan ik er altijd prima tegen, maar hier!)
Ik denk ook echt dat we die honden er geen plezier mee doen, met deze warmte.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
'k Heb Charlie vanmiddag ook alleen even laten plassen, langer lopen doen we s ochtends vroeg en s avonds later wel
Ik heb net toch een mail gestuurd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:59 schreef Ynske het volgende:
catwat een lieverd ben je ook, dat je die opvang doet!
Hoe bedoel je? Dat jij teveel aanvragen krijgt? Of dat er teveel aanbieders zijn?quote:hier zit ik te twijfelen over t vlooienkraampje, ben bang dat t nu overspoeld word met fotografie, dus denk dat ik er beter niet aan mee kan doen dan...
Ah gos, ja een pomeranian, die zijn echt keicute zeg ...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
Oh Muis, wat klinkt dat zalig, dat zwembad!![]()
Oh-oh, het was zo'n piepklein keeshondje, een pomeriaantje o.i.d. heet dat toch officieel?
Ahem...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
Ynske, Re en MissBliss doen ook een Huisdieren shoot aanbieden, maar wellicht zijn er 'klanten' die veel meer in jouw buurt wonen dan bij MB en Re?
wat leukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net toch een mail gestuurd.Niet voor dit kitten, maar als er gezonde, zelf etende kittens binnen komen mogen die best een poosje bij mij in de woonkamer in een bench wonen.
![]()
[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.quote:Hoe bedoel je? Dat jij teveel aanvragen krijgt? Of dat er teveel aanbieders zijn?
Dat eerste, daar kun je zelf de grens bepalen natuurlijk door het maximum aantal shoots te bepalen, ook al doe je er maar eentje, alles helpt!
En dat er teveel aanbieders zijn, daar moet je je niet druk om maken. Er zijn ook genoeg klanten. Als ik voor mezelf spreek: ik zou nooit hebben nagedacht over een professionele shoot van mijn katten. Maar voor een goed doel en iemand die kan langskomen, dan ben ik er wel voor te porren.
Mijn buurvrouw was echt bang voor katten maar sinds ik hier woon vindt ze ze wel oké. En mijn moeder was er ook bang voor, is nu ook nog geen grote fan maar kan ze wel waarderen. Al is een kat in huis nemen natuurlijk weer een heel andere stap. Als je een paar goede ervaringen met (andermans) katten hebt gehad, voel je je misschien wat prettigeer bij ze en wie weet.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat leuk
k zou willen dat ik wat meer om katten gaf, mn ex heeft een kat gehad, en dat beest was zo jaloers naar mij toe, dat ie aanviel, je onderzeek als je sliep etc. sindsdien niet echt meer een kattenvriendje
thuis vroeger wel altijd honden gehad![]()
Je hebt in ieder geval al 2 afnemers (toch, oh-oh?) En zie het zo: je doet het voor een goed doel. We hadden ook zomaar geld kunnen doneren. Mochten de foto's nu tegenvallen (wat ik me niet kan voorstellen, jouw foto kwaliteiten zullen vast beter zijn dan de mijne) dan heb ik zeker niet het gevoel dat ik mijn geld heb verspild. Dierenthuis kan het goed gebruiken.quote:[..]
k betwijfel dus of er wel genoeg mensen zijn die een shoot zouden willen afnemen.
t zal ook wel aan mij liggen dat ik dan t gevoel heb dat mijn foto's dan toch niet goed genoeg zijniets met een emokip zijn vandaag
ik zal er nog wel even over nadenken
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef MissBliss het volgende:
Yns, bied gewoon 1 shoot aan, dat doe ik ook. En is er een afnemer: mooi! Is er geen afnemer: kan gebeuren
Niks ergs aan toch? En je maakt heus wel mooie foto's en ik dacht trouwens dat Cat sowieso een shoot van je wilde?
Ik zit zelf meer met de prijs in m'n maag die ik moet vragen
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Deze user fotografeert niet zo goed. Mijn beestjes mogen met de eer strijken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou best een mooie foto willen met katten er op.
Maar alle 4 tegelijk + Ingetje gaat lastig worden gok ik
Alleen die eerste foto had ik eigenlijk in mijn hoofd zitten, de rest gebeurde gewoonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Die fotoserie van jou en Max, met die rode jurk vind ik zoooo mooi
Hey Nok, oud wief!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef nokwanda het volgende:
Dag meisjes.
Dank jullie voor alle felicitaties. Alleen was ik niet online gister en vanochtend maar heel eventjes. Gister visite en toch naar Blijdorp. Baby van mijn din is tot nu toe blijven zitten. Dus vandaag maar naar een lekker strandje. Barbeknoeien en zo
Sowwy.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ik was een boekje aan het lezen en met een half oog Maybe Baby op RTL8 aan het kijken.
Heb net gegierd van het lachen, toen de dame uit de film voor een gynaecologisch onderzoek moest (de dokter was Mr Bean...) en die zei na afloop It might be a little slippery in the downstairs department (glijmiddel) en toen ze daarna op haar scooter naar huis reed en remde schoot ze van haar zadel af![]()
quote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Greys!
Nou, het slaapt hier eindelijk, dus ik kan veilig de bank op , hoop ik
Het is best een hilarische film, ondanks het lullige onderwerpquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat stukje ken ik ook nog ja! Hilarisch!
Jeetje Nok, het huwelijk heeft je er niet jonger op gemaakt!quote:
Na Friends ben je de eerstequote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Jullie kijhijken niet eens naar mijhijn filmpjehehehehe
![]()
![]()
Stofzuigen is met Frits al hopeloos , dus met een golden kan ik me wel voorstellen wat voor helse klus dat is, en nog een kat erbij ook.
Poezen poseren toch al lastiger dan honden, 4 poezen en 1 Ing lijkt me heeeeel tricky.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik loop nu hele dagen op slippers en in mijn ondergoed
Op rode rozen vallen traaaaaaaaaaaaanen...pompompomtralalalalaaaaaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand hier zit buiten naar kut Nederlandstalige muziek te luisteren, en de buurt mag vooral meegenieten
Laarzen?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
De enige slippers die niet blaargevoelig zijn, zijn roze slippers met een grote bloem erop
Die mag ik niet aandoen van mn moeder![]()
Dus ik heb een soort half open schoenen, waarin ik mn hele voet moet intapen met blaarpleisters, das het enige wat enigszins net is
Ja, hele leuke gouden, maar die veroorzaken pijnquote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 23:43 schreef Harajuku. het volgende:
Maar idd, elegante teenslipper, dat heb je toch vast wel?
Nevermind
Ik krijg met -20 nog zweetvoeten...en zelfs op slippers...irritantquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hele leuke gouden, maar die veroorzaken pijn
Normaal gesproken niet, maar als het warm is en ik dus zweetvoeten krijg gaat het gelijk schuren
Ik trouwde ook tijdens de naweeen van een hittegolf...en meneer I. ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef Greys het volgende:
Teenslippert
Oh MB, ik zou idd niet graag met je ruilen morgen!
En met de bruid al helemaal niet!
EDIT: dat ligt er aan... is de bruidegom een knapperd?
Samen stinken?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:52 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het liefst zou ik op blote voeten gaan
Maar idd, het is sneuer voor de bruid en gom
En Ing, ik laat me er niet over uitRe gaat trouwens ook mee
Ja, ik heb ook al zin in de autoritten in onze zwarte auto zonder aircoquote:
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?quote:
Hopen dat het 12 september niet al te heet isquote:Op donderdag 6 augustus 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al zin in de autoritten in onze zwarte auto zonder airco
Gelukkig dat je toch nog hebt geantwoord, kan ik zo tenminste rustig slapenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?![]()
Caesar kuipje lam en rijst, want bij de supermarkt hadden ze alleen andere merken dan die hier genoemd werden en dat durfde ik niet te kopen. Ga morgen wel even na het werk naar Pet's Place!
Neequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hopen dat het 12 september niet al te heet is
Volgens mij kun je dat soort ook niet bij supermarkten halen heur. Ging dat iig goed naar binnen? Sommige soorten worden zo vies zacht, moet je t steeds weer omscheppen anders krijgen ze t niet naar binnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, dat had je pas twee keer eerder gevraagd he?![]()
Caesar kuipje lam en rijst, want bij de supermarkt hadden ze alleen andere merken dan die hier genoemd werden en dat durfde ik niet te kopen. Ga morgen wel even na het werk naar Pet's Place!
Dan kun je tenminste gewoon op huisslippers komenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nu al zin in 12 september![]()
Als dat goed ging hadden we wel wat gehoordquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:10 schreef Greys het volgende:
Hoe zou het met Kweej dr laptop installatie gaan?
Idd bloemslippers ftw!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste gewoon op huisslippers komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |