De kat vooral denk ik. Terwijl ze altijd speelvechten, elkaar wassen zelfsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef senesta het volgende:
Hmm, dat is vervelend Hara, een soort machtsstrijd tussen de hond en kat of zo?
Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.
Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meerSommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
Ja, bij mijn weten is dat voor honden en kattenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.
Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meerSommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
Ja doe ik, maar ik begin er zaterdagochtend mee, want anders vind ik het zielig als ze morgenochtend moet plassen als ik naar mijn werk benquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?
Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, bij mijn weten is dat voor honden en katten. Had t ding net vorige week al in de wasmachine omdat er overheen geplast was
![]()
Dat is om het overtollig vocht dat ze vast houdt nu schijnbaar (achter de longen) weg te krijgenquote:Waarvoor zijn plaspillen dan? Om al het vocht weg te krijgen of zo? Ik dacht namelijk altijd voor dieren die niet kunnen plassen
Bink weegt 7.45 kgquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Frits krijgt twee keer per dag een vetmedin capsule van 1,25 gram en elke avond een forusemide plastablet 40 gram en daar dan een vierde van.
Kun je nagaan, ik denk dat Binkie toch wel behoorlijk wat zwaarder weegt dan mijn zwaargewicht van 2 kilootjes.
quote:
Er staat letterlijk op de verpakking 'sMorgens geven ivm plassen!' en hij zei het er ook nog bij. Dat ie anders 's nachts heel de tijd zou moeten plassenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wowie, dat wegen mijn chinezen nog niet eens es.
Frits krijgt volgens de verpakking dan ook een vette dubbele od vetmedin, maar ach, hij doet t dr goed op, mn kleine junkie.
Heb je trouwens wel een fijne pillensnijder?
Ik heb dr ooit es een gekregen van mn vader, echt ideaal is dat ding om die kleine pilletjes toch netjes op maat te snijden. Ik zou dus als ik jou was die plaspillen zeker in de avond gaan geven, veel handiger voor werkende mensen. Als ik in het weekend of zo weg ben sla ik de plaspillen over, dat kan niet zo heel veel kwaad es een keer, als ie zn vetmedin maar krijgt.
Ja hoor, dacht ook een ker dat iemand anders de bak had gedaan, en iemand anders dacht dat iemand anders t had gedaan. Was zo ontzettend goor maar hij ging nog gewoon op de bakquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ik![]()
Is zijn eigen bak wel erg schoon?
Extahaaatisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |