abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:25:06 #101
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71629240
Jazz plast op het kussen van Charlie. We dachten het al eerder, maar toen ik in de keuken bezig was liep Charlie ineens naar izjn kussen, naar een natte plek. Ik kijken, daar had echt iemand net geplast, de kat dus

I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 18:26:04 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71629268
Hmm, dat is vervelend Hara, een soort machtsstrijd tussen de hond en kat of zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:28:23 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71629316
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:26 schreef senesta het volgende:
Hmm, dat is vervelend Hara, een soort machtsstrijd tussen de hond en kat of zo?
De kat vooral denk ik. Terwijl ze altijd speelvechten, elkaar wassen zelfs . Hoe zorg ik er in godsnaam voor dat dit stopt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 18:52:01 #104
163650 Greys
pi_71629886
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.

Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meer Sommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:06:17 #105
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71630210
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
Hmz, shit Haar, da's irritant! Je had toch van dat spul om er op te sprayen dat katten er niet meer op gaan?
Of zou Charlie dat ook vervelend vinden? Want dat zou zielig zijn natuurlijk op zijn kussen.

Vandaag met Bink de echo weer gehad, een half jaar na de vorige. Sinds vandaag is de Bink dan ook officieel een hartpatiëntje helaas. Lekte het hartje eerst met een snelheid van 2,3 meter/seconde, nu was dat meer dan het dubbele geworden in een half jaar.
Daarna nog foto's genomen om te kijken of ze vocht achter haar longen heeft (dan zou ze benauwd zijn, en ze hijgt wel, maar ik weet niet of het alleen door de warmte komt) en daar was wel een beginnetje van vocht te zien. Dus nu een hartmedicijntje (1/2 tabletje per dag) maar ook plaspillen (1/4 per dag) en die laatste zie ik nogal tegenop eerlijk gezegd. Want het schijnt dat ze dan amper hun plas kunnen ophouden meer Sommige honden reageren er nog slechter op, die poepen ook gewoon waar ze lopen. Terwijl er voor mijn gevoel amper nog iets merkbaar mis is aan Bink. Moeilijk!
Denk dat ik zaterdagochtend met dat 1/4 plastabletje begin, want in het weekend kan ik haar vaker uitlaten, desnoods elk uur.
Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:09:59 #106
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71630296
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Greys het volgende:

Ja, bij mijn weten is dat voor honden en katten . Had t ding net vorige week al in de wasmachine omdat er overheen geplast was

Waarvoor zijn plaspillen dan? Om al het vocht weg te krijgen of zo? Ik dacht namelijk altijd voor dieren die niet kunnen plassen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 19:15:34 #107
163650 Greys
pi_71630440
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar er hoeft ook niet echt iets merkbaars mis te zijn he... Ik zou het gewoon proberen met die plaspillen. Laat ze alles lopen oid, dan bel je toch ff je DA?
Ja doe ik, maar ik begin er zaterdagochtend mee, want anders vind ik het zielig als ze morgenochtend moet plassen als ik naar mijn werk ben En in het weekend kan ik mooi de eerste twee dagen in de gaten houden dan!
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:09 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, bij mijn weten is dat voor honden en katten . Had t ding net vorige week al in de wasmachine omdat er overheen geplast was
Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ik
Is zijn eigen bak wel erg schoon?
quote:
Waarvoor zijn plaspillen dan? Om al het vocht weg te krijgen of zo? Ik dacht namelijk altijd voor dieren die niet kunnen plassen
Dat is om het overtollig vocht dat ze vast houdt nu schijnbaar (achter de longen) weg te krijgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:16:55 #108
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71630479
Om vocht af te drijven; als de pompfunctie van het hart niet meer optimaal is krijg je vochtophoping...en dat slaat zich als eerst op achter de longen.

Balen Greys, maar met die tabletjes kan ze wel weer vooruit met minder klachten
Muis heeft ook plastabletjes gehad; die moest 2 x per dag een halve...maar die had natuurlijk een kattenbak tot z'n beschikking.
Dat ie er nu echt vaker van moest viel wel mee, maar als ie moest was het me toch een waterval!

Tukje viel ook in het water; ik bedacht me ineens dat de planten van pa en ma al een tijdje geen water meer hadden gehad
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:30:32 #109
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71630854
hihihihi, MM is morgen jarig en hij ziet er tegen op
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:37:51 #110
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71631047
Ah Greys, ik dacht het al hoor, nav je verhaal van laatst, psies t zelfde als Frits.
Ik geef Frits zijn plaspil 's avonds, en dan gaat ie precies op dezelfde tijden plassen, en ook in de winter vraagt ie dan netjes of ik ff de balkondeur voor m open doe.
Hij mag dan dus op t balkon piesen, gedoe om elke keer helemaal naar beneden te moeten in de flat terwijl hij dan echt heel dringend moet en een mega plas doet.
Maar hier gaat het dus perfect.
Hij gaat altijd om 20.15 pissen, en om 22.00 nog een keer.
Jij hebt toch een tuin of niet?
De eerste paar dagen plaste hij wel es per ongeluk binnen, zijn lijf moest er toen nog echt aan wennen, en het overkwam hem gewoon, maar nu is het dus fijn klokwerk.
Hopenlijk gaat het met Binkie net zo.
Je moet es vragen of je op die extra benauwde dagen met dat rotte weer van nu ook wat fluimicil mag geven.
Frits krijgt die af en toe, als ik denk dat ie ze nodig heeft.
Gewoon zakjes van de mensenapotheek,eigen merk, kosten 29 cent per zakje of zo, die verdeel ik in 4 porties, en wat ik geef los ik op met wat kokend water ( dan lost het sneller op ) trek ik in een spuitje, laat ik dan afkoelen en spuit ik zo in zn bekkie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 19:40:16 #111
163650 Greys
pi_71631101
Oh-oh, hoeveel en wat krijgt Fritsie als plaspil?
Bink krijgt Furosoral 40 mg en daar dan 1/4 per dag van.

En voor het hartje Vasotop 1,25 mg tablet, en daar dan een halve van per dag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:43:15 #112
176471 oh-oh
pi_71631179
Frits krijgt twee keer per dag een vetmedin capsule van 1,25 gram en elke avond een forusemide plastablet 40 gram en daar dan een vierde van.
Kun je nagaan, ik denk dat Binkie toch wel behoorlijk wat zwaarder weegt dan mijn zwaargewicht van 2 kilootjes.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:45:19 #113
176471 oh-oh
pi_71631228
Je moet deze link ook maar even doorlezen.
Mss even aan TS vragen of het handig is om er een groot klein hartpatientjestopic van te maken of zo
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 19:48:00 #114
163650 Greys
pi_71631298
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Frits krijgt twee keer per dag een vetmedin capsule van 1,25 gram en elke avond een forusemide plastablet 40 gram en daar dan een vierde van.
Kun je nagaan, ik denk dat Binkie toch wel behoorlijk wat zwaarder weegt dan mijn zwaargewicht van 2 kilootjes.
Bink weegt 7.45 kg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:48:25 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71631310
Oh Greys, das balen zeg van Bink
Hopen dat het met die pillen goedkomt en dat die plaspillen meevallen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:49:09 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_71631324
Ooooh en nok is jarig! Gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 5 augustus 2009 @ 19:53:14 #117
176471 oh-oh
pi_71631433
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Bink weegt 7.45 kg
Wowie, dat wegen mijn chinezen nog niet eens es.
Frits krijgt volgens de verpakking dan ook een vette dubbele od vetmedin, maar ach, hij doet t dr goed op, mn kleine junkie.
Heb je trouwens wel een fijne pillensnijder?
Ik heb dr ooit es een gekregen van mn vader, echt ideaal is dat ding om die kleine pilletjes toch netjes op maat te snijden. Ik zou dus als ik jou was die plaspillen zeker in de avond gaan geven, veel handiger voor werkende mensen. Als ik in het weekend of zo weg ben sla ik de plaspillen over, dat kan niet zo heel veel kwaad es een keer, als ie zn vetmedin maar krijgt.
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 19:57:29 #118
163650 Greys
pi_71631570
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wowie, dat wegen mijn chinezen nog niet eens es.
Frits krijgt volgens de verpakking dan ook een vette dubbele od vetmedin, maar ach, hij doet t dr goed op, mn kleine junkie.
Heb je trouwens wel een fijne pillensnijder?
Ik heb dr ooit es een gekregen van mn vader, echt ideaal is dat ding om die kleine pilletjes toch netjes op maat te snijden. Ik zou dus als ik jou was die plaspillen zeker in de avond gaan geven, veel handiger voor werkende mensen. Als ik in het weekend of zo weg ben sla ik de plaspillen over, dat kan niet zo heel veel kwaad es een keer, als ie zn vetmedin maar krijgt.
Er staat letterlijk op de verpakking 'sMorgens geven ivm plassen!' en hij zei het er ook nog bij. Dat ie anders 's nachts heel de tijd zou moeten plassen Dus nu weet ik het even niet meer
En de hartpilletjes kan ik zo in tweeën drukken, daar zit zo'n breuklijntje op. Die plaspillen worden wat lastiger in vieren te krijgen denk ik inderdaad. Wel apart, zie ik net... van de hartpilletjes heb ik er 16 stuks gekregen, voor 32 dagen dus. Van de plaspillen 5 stuks, voor 20 dagen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 19:58:43 #119
163650 Greys
pi_71631612
Oh en over het gewicht: hij vond Bink niet te zwaar. Normaal gewicht wel.
't Is natuurlijk best een fors gebouwd hondje, niet bepaald fijntjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:01:21 #120
176471 oh-oh
pi_71631702
Oh mijn da zei dat het echt niks uit maakt en dat je het moet geven hoe het je het beste uit komt.
Frits plast dan ook gewoon twee grote extra plassen, tis niet zo dat ie de hele tijd non stop loopt leeg te lopen of zo.
Ik zou dus gewoon van t weekend ff goed kijken hoe vaak ze moet plassen en dan bekijken of je dat ook in de avond kan doen.
Frits krijgt de pillen tussen 18.00 en 19.00 en dan plast ie om 20.15, 22.00 en lopen we nog een laatste ronde tussen 24.00 en 1.00 op doordeweekse dagen, heel goed te doen dus.
( Groucho Marx )
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:02:27 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71631735
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:15 schreef Greys het volgende:

Hmz, dan wordt het nog lastig om het Jazz af te leren denk ik
Is zijn eigen bak wel erg schoon?
Ja hoor, dacht ook een ker dat iemand anders de bak had gedaan, en iemand anders dacht dat iemand anders t had gedaan. Was zo ontzettend goor maar hij ging nog gewoon op de bak

Hij loopt echt gewoon naar t kussen toe, zet zn kont neer, plast en gaat weer verder. Dat is gewoon echt expres. Ook de enige plek waar hij buiten de pot piest.
pi_71631778
Gefeliciteerd Nok (ben ik het vanmorgen toch vergeten )

Hara, balen dat Jazz opeens een zeikvent is geworden.

En Bink officieël hartpatiënt... Maar goed dat je even met hem langsging Greys, met die tabletten zal hij vast weer helemaal het oude Binkie worden. En hopelijk zonder al te veel gedoe als de plaspillen gaan werken. Ik ken een Jack Russel die al jaren hartpatiënt is: doet het prima!

Gaiapark was leuk, ik was er nog nooit geweest. Het weer was ideaal: niet te druk en er is schaduw genoeg. En op het heetst van de dag zijn we het Dinodrome ingegaan. Overdekt klimmen en klauteren voor de kinderen. En voor tante, toen er eentje de weg naar beneden niet meer wist. Veel beesten gezien natuurlijk en een paar shows meegepikt. Aanradertje!

En mijn vriendin had prima voor moeder, kittens en Naartjie gezorgd terwijl ik weg was. Dat was raar, ik ben sinds hun geboorte nog nooit 12 uur van huis geweest!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:16:48 #123
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71632153
Waren ze blij je weer te zien Cat?

Greys, wanneer moet je weer met Bolle Bink voor controle?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 5 augustus 2009 @ 20:19:38 #124
163650 Greys
pi_71632219
Cat, tof dat je een fijne dag hebt gehad!

Ing, bolle Bink moet 'over een week of drie' weer op controle. Ik vond het nogal snel, maar hij zei dat hij dan weer een foto ging maken om te kijken of het hartje al wat kleiner is geworden dan (was vergroot, maar dat was het 6 maanden geleden ook al dus) en of het vocht achter de longen weg is dan. Je zou dan al verschil moeten zien. En als het dan beter gaat, dan houden we het zo qua medicatie. En anders moet het aangepast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71632266
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Waren ze blij je weer te zien Cat?

Extahaaatisch.
Yoko heeft wel een heel verhaal tegen me afgestoken. Maar dat doet ze ook als ik maar 10 minuten weg ben geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')