Ik heb het overwogen, maar was er te lui voorquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kwam m tegen en kon m toch niet laten liggen
Had trouwens best in de OP gemogen, psshh.
- Eerste reactie: ahahahahquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Door die sparkly poop ging ik nog es effe nadenken. Man hier is helemaal niet lekker (maar ik mag het niet ziek noemen of iets voor hem willen doen, want zieke mensen liggen op bed en zo) sinds gister. maar dat voel ik sinds eergister hangen. Nou was ik die kast dus blauw mettalic aan het schilderen en ik doopte mijn kwast per ongeluk in de koffie ipv in het verfblik. Weer typisch een actie voor mij. Hij dronk de koffie op en we grapten dat ie de volgende dag dan wel schitterende poep zou hebben. Sparkly poop dus. Maar nu issie ziek
o, nee, niet ziek, maar niet lekker
Nok: oew, ik zal het wegmikken en een nieuw bakkie zettenquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Waarom heeft ie dan die koffie nog opgedronken?
NokMANdaquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
Die OP: m'n ogen!![]()
En Nokwandaman heeft rare gewoonten.
SUCCES!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik moet naar de UK voor mijn gehoor, dus tot donderdag
Ja,quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
SUCCES!![]()
Hara, ben je nu dan al Bobloos?
Loop Jazz al polonaise nu?quote:
Nah, die heeft ook niet echt doorgehad dat Bob er was denk ik. Alleen laatst was ie toch de woonkamer uit ontsnapt, en toen stond ie stil op de overloop, voor de open deur van mn ouders kamer waar bob op bed lag. Normaal gesproken rent ie dan gauw een kamer in, maar nu kon ik m zo WHARGARBBL plat leggen. En Bob ging niet blazen dus volgens mij waren ze beide een beetje van whut? maar hebben elkaar niet zodanig opgemerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |