Zal wel niet binnenkort wordenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Cat22 het volgende:
Acherrum... zo'n wreed afscheid.![]()
Wanneer komtie weer logeren?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:42 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh allen!
Werk ze oh-oh!
Donatie Rooie: 1,30 euro
Scheeeetige red-foto's in mijn topic!quote:
Mensenkittens zijn ook heel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:17 schreef nokwanda het volgende:
Inderdaad Cat.
Gister was de hort op dag. Met schoonmoeder naar dochter, schoonzoon en kleinkind van J geweest. Leuk hoor, zo'n mensenkitten dat per week verandert
O god nee!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Ga je in je uppie dr mee Cat?
Ik heb het trio van mn zus de 22e.
Joy
Mijn baby is al bijna 16quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:50 schreef Ynske het volgende:
gezellig Cat
k vind baby's ook leuk, maar ben blij als ze uiteindelijk weer naar hun mama kunnen.
k moet eerst mezelf op de rit hebben voor dat ik daar aan toe zou zijn
gaia is echt leuk, vooral nu t speel gedeelte uitgebreid isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik vertrek dadelijk naar Gaia park. Zal wel lekker warm worden en zo.
Nog niet. Nu maar eerst boodschappen en zo visite. Mijn vader en zijn gezin komen zo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Nog niet geworpen die vriendin Nok?
![]()
![]()
Ik ga me nu echt nog eeeeeven op de uren storten en dan ben ik weer klaar.
Gistermiddag was hier zo een totale en complete chaos dat dr niks meer uit mn handen kwam maar dat maakte niks uit want het was de moeite
Oh bummer van je laptop!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:17 schreef Qwea het volgende:
Gefeliciteerd nok!
Trouwens, ik ben er ws vandaag vrijwel niet. Mijn laptop doet erg flauw. En als ik hem niet gefixed krijg moet ik op jacht nach eine nieuwe
Ja, en best een boel centjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bummer van je laptop!
Hoop dat je hem weer aan de praat krijgt, anders gaat het weer centjes kosten!
Oh en...
[ afbeelding ]
Is zo'n minilaptopje niets?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, en best een boel centjesaan de ene kant wil ik best graag een nieuwe, maar aan de andere kant... die krengen kosten 500 a 600 euro
zonde van het geld
Die lolcat had je moeten posten toen je deur openstond
Ik heb een roze netbookje en die was net over de 300 euro geloof ik!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is zo'n minilaptopje niets?![]()
Die zijn ook wat minder duur
Ja, ik heb een paars/blauwe van Samsung (de NC10) en ik ben er keihappy mee, vooral ook de accuduur (6 a 7 uur) is echt fantastischquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een roze netbookje en die was net over de 300 euro geloof ik!
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat lijkt mij nou zo ontzettend irritant.
De mijne is zelfs 92% van een normaal toetsenbord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?
Mijn toetsenbord is 80 % van een normaal toetsenbord, dat merk je amper hoor
Ik ben een heel kieskeurig zeikwijfquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Is zo'n minilaptopje niets?![]()
Die zijn ook wat minder duur
Die numerieke toetsen heb ik ook niet. Ja, boven aan. Zoals iedereen. Hoeveel inch is dat ding van jou?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De mijne is zelfs 92% van een normaal toetsenbord.
Daar was ik zonder overdrijven binnen 10 minuten aan gewend!
Er zitten alleen geen nummerieke toetsen naast enzo, maar die mis ik niet.
(Of hoe heten die toetsen met cijfers die normaal rechts op je toetsenbord zitten?)
[ afbeelding ]
Ik vind ze te kleinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee hoor, je bedoeld het toetsenbord?
Mijn toetsenbord is 80 % van een normaal toetsenbord, dat merk je amper hoor
Ik durf niet aan 2de hands te doen. Je weet nooit wat er mis mee isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook feli Nok!![]()
Ben ook wel erg blij met m'n laptoppie; vorig jaar tijdens de asielactie heb ik een week of 5 practisch boven gewoond in m'n snikhete computerkamer![]()
En nu zit ik gezellie en rielekst aan de achtertafel...of op de bank![]()
Heb een Acer Aspire nog wat...2e handsje van 100 euro, nieuwprijs was 1600
MSI Windquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die numerieke toetsen heb ik ook niet. Ja, boven aan. Zoals iedereen. Hoeveel inch is dat ding van jou?
En hoeveel GB + hoeveel GHZ? En hoe groot is je hdd? en hoeveel rmp?Je mag ook gewoon het merk + de lijn noemen, dan zoek ik zelf wel
mja, dna zit je dus op 512 mb geheugen enzo.quote:
Serieus? 500? MIjn crap laptop was een paar jaar geleden de goedkoopste die ik kon vinden, voor rond de 500quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja, dna zit je dus op 512 mb geheugen enzo.
Ik zag deze ; http://www.dixons.nl/De_o(...)7113785/default.aspx
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:38 schreef Ravage het volgende:
Laptops zijn wel goedkoper geworden.. toen ik begon te studeren had je geen laptops onder de 1000 euro, en voor een fatsoenlijke was ik toen 1400 euro kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |