Jah, daarom stem ik er ook voor dat led hier de mod word! Dat komt overeen met de NWO policy.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef Michielos het volgende:
Het bewijs wat ik aandraag spreekt i.i.g. boekdelen
Nu lach je nog, straks kun je alleen nog maarquote:
ey addergebroed eeeh ik bedoel Dragon eeh dragorius.. Ik ben niet bang voor Reptiliansquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nu lach je nog, straks kun je alleen nog maar![]()
Mijn derde oog kriebelt al!
Hehe, dacht al zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
Nou...uit een tijd waarin iedereen "stoere" online namen gebruikte voor bijvoorbeeld Age of Empires..en ik vond Dragon afgezaagd, dat werd Dragor, maar dat vond ik raar klinken, en dus Dragorius.
Die had wel mooi bij je gepast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef Michielos het volgende:
Ik wou eerst Extreme terminator666 als nickname maar besloot op het laatste moment om dit maar niet te doen
Misschien is het eens tijd voor een nieuwe wind. Dan kun je gelijk je avatar aanpakken!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil eigenlijk SquidFistingMidget heten maar dan ben ik m'n posthistory kwijt
Wat is er mis met mijn avatar ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien is het eens tijd voor een nieuwe wind. Dan kun je gelijk je avatar aanpakken!
Dat geknipper ken ik nu zo onderhand wel hehe. Ondersteunt je mening soms ook erg goed volgens mij. Image is everything etc.quote:
Nou enquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil eigenlijk SquidFistingMidget heten maar dan ben ik m'n posthistory kwijt
Je weet dat ik niet van het negeren ben hehe. Bedankt voor je bijdrage iig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
media, volgens mij kan je UserIcons uitschakelen bij opties
Ik druk altijd op escape als ik de usericon van Led ziequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
media, volgens mij kan je UserIcons uitschakelen bij opties
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Michielos het volgende:
Over onze nieuwe mod.. of moet ik zeggen .. addergebroed
Ik heb zelf het vermoeden dat Dragorius een reptilian is. Ik heb hier eigenlijk verschillende bewijzen voor.
a) Dragorius,... als in dragon.. als in reptiel. Hij was niet erg zorgvuldig m.b.t. het kiezen van zijn forumnaam. Hoe dom denkt hij dat wij zijn? Hier komt men meteen achter...
b) Ik heb zijn naam door een anagram converter gehaald. De resultaten zijn SCHOKKEND..
Radio Rugs en vooral:
Air Gourds. In de mesopotamische tijd bestond de letter o nog niet. Ik heb daarom de liberty genomen om er het woordje guards van te maken. Als in.. de bewakers van de hemel.. de reptilians.
A Drugs I Or: Het bewijs dat dragorius achter de vaccinaties zit mijn inziens. Hoe veel meer bewijs wil je hebben? Maar hier komt de smoking gun:
c) ik deed ook wat onderzoek naar dragorius op google. Hierbij krijg ik de volgende foto te zien:
[ afbeelding ]
De britse Royal family.. Dat dit reptilians zijn, is ondertussen allang bekend. Maar wat is de link mbt Dragorius. Ik zelf geloof sterk dat het iets is dat het daglicht niet kan verdragen. Een duistere connectie. Ik eis dan ook dat FOK! een betere screening inzet!
Hier nog een ander plaatje van Queen. Ja Dragorius.. betrapt
[ afbeelding ]
d) Wat zegt de numerologie ons?
D= 4 R = 18 A=1 G= 4 O = 15 R =18 I=9 U= 21 S= 19
Nu komt ie.. bij elkaar opgeteld is dit 109. Verbind nu de 1 en de 0 met elkaar om een 6 te krijgen. Draai de 9 om en teken er nog een 6 bij. Wat krijg ej dan? Juist ja... 666!!!! verklaar dat.
De oorspronkelijke numerologie is btw (Dank Iblis)
e) eleusis 26 --- Missgeschick,schlechte Ratgeber (Warnung)
f) Zijn avatar is ook niet voor niets gekozen. Family Guy. Ik heb er weer de anagram converter op los gelaten:
Aim Fly Guy .. need i say more? Ik hoop het niet
g) Alert, voor zichzelf denkende users, die niet dogmatisch meelopen met de wetenschap hebben al eerder aangegeven dat hij net nieuw is en nu al mod is. Dit is op zijn minst verdacht te noemen. Alsof het een beslissing van hogerhand was. Alsof wij de waarheid niet mogen weten.
h)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder nog wat grafieken, debunk ze maar. Ow kan je niet? ok science wins.
Samenvatting:
Dragorius is een reptilian die is neergezet om BNW in toom te houden zodat wij de waarheid niet kunnen ontdekken . Er is echter een voordeel. Ik ben nu bezig met het maken van een wapen dat ingezet kan worden. Blijven wij hier zitten en niks doen? Niks doen terwijl reptilians ons leven gaan bepalen. Opstaan en VECHTEN moeten we!
Zie dit als een edit post. Ik zal steeds meer bewijzen hier posten.
Hehe was nog aan het editten. Ben nooit tevreden haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik dat plaatje disturbing![]()
*knielt zachtjes op de grond en denkt aan dartele lammetjes*
medianiet eerlijk, daarnet had je enge spock met een eng truitje. Deze knul ziet er nog lief uit
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hehe was nog aan het editten. Ben nooit tevreden haha.
Variatie doet eten!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, by popular demand dan maar mn usericon veranderen...
Neeeeeee...nu kan ik je niet meer herkennen tussen de usersquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Zo jij bent makkelijk te overtuigen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Ja hoor, als mensen logica en zinnige argumenten gebruikenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk te overtuigen!
Ik vond de reden nu niet bepaald logisch.. eigenlijk meer "zeurkouserig"quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alleen als mensen logica en zinnige argumenten gebruiken
Thnx for the compliment, bro.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja hoor, als mensen logica en zinnige argumenten gebruiken
Ik doelde op Bastardquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Thnx for the compliment, bro.
Deze is goedgekeurd overigens, valt op, maar wil niet je ogen molesteren.
Hey, wie begon er over je usericon? Ik had ook niks kunnen zeggen en je voor altijd blijven herinneren als de dwaas met zijn kipperende en de draak met zichzelf stekende avatar, die na een tijdje serieus gaat irriteren.quote:
Been there done thatquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:21 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, nu moeten we van dit topic eigenlijk truth nieuwehoer maken.
Tijd voor een nieuw onderdeel in die geschiedenis zou ik zeggen.quote:
Als mod is het dan ook goed om een gezag uitstralende avatar te hebben. Niet een die doet denken dat je de draak met alles steekt. Dat is niet goed voor de naam van de mods.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Welkom bij de _Led_ Avatar-Check
Rood Groen en Zwart? Hij mag blijven
O gaan we zo beginnen ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hey, wie begon er over je usericon? Ik had ook niks kunnen zeggen en je voor altijd blijven herinneren als de dwaas met zijn kipperende en de draak met zichzelf stekende avatar, die na een tijdje serieus gaat irriteren.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Welkom bij de _Led_ Avatar-Check
Rood Groen en Zwart? Hij mag blijven
Meh, die vorige was echt tof.quote:
Die is hartstikke leuk...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit niks trouwens?
Owja, ik had adblock geïnstalleerd. Die kan aparte plaatjes blokkeren, dus niet die van het hele forum tegelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die is hartstikke leuk...
ALS JE GORDON HEET JA !
Niet om het een of ander, maar je weet dat daar een ban op staat he ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Owja, ik had adblock geïnstalleerd. Die kan aparte plaatjes blokkeren, dus niet die van het hele forum.
Ik denk niet dat er een ban staat als je hem alleen gebruikt om een avatar die je irriteert te blokkeren. Fok bepaald niet wat voor software of firefox addons ik heb geïnstalleerd, dat zou eruit zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je weet dat daar een ban op staat he ?
Nu zie ik hem ineens weer, deze blijft ook staan. Past beter bij je title.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:
zelf weten, vooral blijven roepen dat je Adblock gebruikt
quote:
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smiliesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(heb ik van vanwelleer geleerd, posten met smilies)
Laten we maar niet gaan denken in avatars.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smilies![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smilies![]()
Minder alcohol drinker, word je bewuster van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelfs onbewust smilies bij officiele adviezen op het werk...Daarom lees ik ze ook 3x na
Ik ben bang voor kale mannen...die zijn me te gladquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan denken in avatars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
herkenbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelfs onbewust smilies bij officiele adviezen op het werk...Daarom lees ik ze ook 3x na
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan denken in avatars.
Ik wou eerst dit icoon nemen :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Darkwolf het volgende:
Betreft _LED_ zijn user icoon heb ik maar een opmerking. Of eigenlijk meer een vraag:
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik wou eerst dit icoon nemen :
[ afbeelding ]
Maar ik was bang dat dat een verkeerd signaal naar jou zou afgeven
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijk![]()
Maar dat hoort bij je!
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Dan zou ik als ik jou was toch voor dat peerd goan
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aan
Dat vind ik een cool script! .. zou zoiets wel willen met tarotkaarten een keer, iedere keer een ander tarotafbeelding ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !
Maar misschien dat ik m'n ouwe icoon-roteer scriptje weer eens ga gebruiken, dat ie elke dag een ander icoon pakt ofzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bent
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het beste passen.
OMGquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Had deze ook nog liggen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boeken + films zijn anders best vermakelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?
Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..quote:
Ja maar jij gelooft toch heilig in reptillians?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..
NEE hij is niet mooi.. een fokkin reptilian als avatar !!
Heeft Kwu8age van planeet Flups geklaagd dan? Intergalactisch portretrecht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..
NEE hij is niet mooi.. een fokkin reptilian als avatar !!
]quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar jij gelooft toch heilig in reptillians?!
Niet in geesten, niet in mediums, niet in paranormaal... maar reptillians wel
KLIK
ja kloptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
]
hij is te grootJammer
ik geloof alleen in reptilians omdat ik dan zelf bewijs kan verzinnen en met coole theorieen kan aankomen
ook echt anagram converters als bewijs indienen enzquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja kloptAlles wat je zegt is toch wel goed
Ja die was leuk inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok wat zegt de numerologie ons!!! (alsof dat er maar iets mee te maken heeft)
Niet verkeerd!!! andere interpretatie, duhquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die was leuk inderdaad
Ook omdat die cijfers (expres) verkeerd waren
Serieus.. ik word nu een beetje bang van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
voor de anti-F&F mensen :
[ afbeelding ]
En zomaar
[ afbeelding ]
Je hoeft 'm niet te verkleinen, gewoon ernaar linken, hij verkleint 'm automatisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef Michielos het volgende:
Hoe verklein ik gifs? ik wou die zeehond wel hebben als avatar
o okquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te verkleinen, gewoon ernaar linken, hij verkleint 'm automatisch.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
o ok
btw:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehehehe
Oh uhh...
Ik bedoel natuurlijk "Joh, wat vervelend voor 'm".
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
o ok
btw:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?!
ja ik begrijp. Ik neem ook aan dat je iemand niet voor de lol gaat bannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.
Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.
Hebben ze jou ooit geband?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.
Zo iemand moet er immers toch wat voor gedaan hebben om geband te worden.
Hey, ik kan het weten
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.
De user is hopelijk voor iets anders gebanned dan dit.
tering die avatar.. wie ergert zich er al aan ??
bedank je jeugdliefde LED maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien heb![]()
Posts laten staan en nog meer mensen bannen dus !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mij ? Nee joh, hoe kom je erbij ! Ik bedoel, ik zou het daar toch nooit naar maken ?
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?
Maar nu klopt je ondertitel niet meer.. ja of eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
bedank je jeugdliefde LED maar!!
Je bent geen doorzetterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !
Ey, jou ken ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Exoteria het volgende:
maar euh....
dit is toch
[ afbeelding ]
?
quote:
ow, ja dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
Nou dat is met kittens ook heel erg hoor...als ze weer eens een aangesloten stroomkabel willen doorknagen
Geen goed bewijsmateriaal, hier is zijn neus gewoon vrij van vreemde objecten. HOAX!quote:
Ik dacht het, ik spitte even even ik weet het inmiddels zekerquote:
ไม่เป็นชีวิตquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef Flammie het volgende:
ทุกคนเงียบได้ไหม
Hij heeft het echt een heerlijk stout bekkiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef Exoteria het volgende:
Senesta, hij is nu 1,5 jaar.
de benjamin van het stel
dat is reptilliansquote:
Nee, reptilians gaat andersquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft het echt een heerlijk stout bekkie
Thaisquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, reptilians gaat anders
-sissel sissel slis slis sissel slllllllitherrrr-
Maar ik weet niet precies welk dialect dat is.
als je wil zeggen dat ik geen leven heb of dat ik moet sterven moet je het anders verwoorden ben ik bangquote:
wrom kijk je dan boos?quote:
Wat staat er bij jou dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
als je wil zeggen dat ik geen leven heb of dat ik moet sterven moet je het anders verwoorden ben ik bang
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Exoteria het volgende:
oké... thais...
ik ga wel nog even snel mijn vloer doen ofzo en dan op zoek naar avondeten.....
kan ik vanavond even weer leren, of misschien piep ik er wel tussenuit...
hmm...
beleids makende/ adviserende ambtenaar!!!quote:
ja, nee, morgen pasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Exoteria het volgende:
maar euh....
dit is toch
[ afbeelding ]
?
Nee van EW, een nieuwe in het topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef nokwanda het volgende:
@Bastard, ik kijk in mijn PM en zie dat ik wel een PM heb bewaard met de titel "legging", maar dat dat gepraat over de legging was en niet de legging zelf.
Nu kan ik hem niet nalezen.
Maar waarom zei je dat? Ik dacht: ik snap em wel als ik het lees, maar dat kan ik nu niet meer doen.
Ah ok, wilde hem eigenlijk niet zo expres voor de schenen schoppen, vond het wel allemaal genoeg zo voor hem dus bracht het als waarschuwingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
ah, juist. Mooie legging, hoewel ik dat van die ridder kelken ondersteboven niet zo erg ondersteboven ervaar. Gezien de omstandigheden van een jongeman die net examen heeft gedaan en voor een nieuwe opleiding in een nieuwe woonplaats staat, kan ik de rest heel goed duiden.
Kon nog wek eens belangrijk reisje zijn anders word het niet genoemd. Qua inzichten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
alleen zijn we al verhuisd en wonen we nu al in de nieuwe woonplaats. Maar binnenkort start wel de nieuwe school. En voor wat betreft reizen: hij is net op vakantie geweest, maar gaat nog wel een paar dagen naar zijn oma in Nijmegen.
Jij ook al.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:57 schreef Exoteria het volgende:
Ieh..... je wordt oud!
nog een paar uurtjes... *traantje wegpinkt*
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook al.
Maar ik voel me helemaal niet oud en tegelijk stokoud. Ik voel me geen 37, geen 38, geen 18 en ook geen 80.
Vrijwillig ontslag ? Dan hoop ik dat je een spaarpot hebt want een uitkering krijg je dan niet in ieder geval !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 06:08 schreef sararaats het volgende:
ik ben voorgoed thuis. ik ben vrijwilllig op ontslag gegaan omwille van dingen die het daglicht niet mochten zien.
Dank je welquote:
Dan vind ik dit wel een lugubere zinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je wel
Goed begonnen en mijn pa en zijn hele gezin komen zometeen.
@Led, Sara is niet ontslagen uit haar baan, maar uit de instelling waar zij verbleef.
quote:omwille van dingen die het daglicht niet mochten zien
Oh dit moet wel google translator zijn tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat staat er bij jou dan?
Jij zegt "all quite here"
en ik zeg "no it is alive"
Foto's ontwikkelen kan ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef _Led_ het volgende:
Zouden ze last hebben van vampieren daar ?
Of champignonnen kweken ?
mijn kamergenote had heel mijn kamer overhoop gezet en vanalles gepikt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
Oh, oeps
Dan ben ik benieuwd wat voor dingen het daglicht niet konden verdragen !
Wat daaraan kan het daglicht niet verdragen ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn kamergenote heeft heel mijn kamer overhoop gezet en vanalles gepikt.
Ah ok, dat is wel kut inderdaad. Maar dat ligt niet aan psychiatrie maar aan je kamergenote hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn kamergenote had heel mijn kamer overhoop gezet en vanalles gepikt.
dit was de druppel en de mama is me komen halen. ik ben nu aan het bekomen.
mensen zijn gewoon niet te vertrouwen en zeker niet in de psychiatrie
Ja google translator inderdaadquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
Oh dit moet wel google translator zijn toch
Ik zei zoiets als: Kan iedereen stil zijn. In het thais is dit: Iedereen stil kan dat?
oftewel: Tuk-Kon ngiab dai mai? (ทุกคน เงียบ ได้ ไหม)
Het antwoord daarop zou dan kunnen zijn (of een van de logische mogelijkheden):
Mai Dai! (ไม่ได้) (kan niet!) als dit niet mogelijk is of gewoon Dai (ได้) indien wel mogelijk.
Indien het gelezen is als : All quiet here
All quiet here kan (nogmaals google translator) dus op 2 manieren opgevat worden
Baserend op je antwoord ga ik uit van: Damn wat is het stil hier (ipv iedereen is stil hier).
anyway ik zou แค่ชีวิต gebruiken denk ik![]()
care ook
====================================================================================
Wat een schattig kindje
"How to fuck up your relationship in one simple step"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Flammie het volgende:
ow... die foto paar pages terug...
Mijn vriendin leert dus Nederlands en ze wil op fok posten
Iets zegt me dat dat niet zo een goed idee is![]()
Precies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
fok.nl
Deze step is echter niet zo simple als het lijkt want er staat nog een dikke muur voor genaamd "taal"
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:
Nog belangrijker (vooral voor de incrowd) hoorde je kamergenote stemmen?
Dus niet Me love you long time engelsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Flammie het volgende:
In Engels is zij keigoed imo. Amerikaans accent etc (Ja serieus). dus niet zoals
sa-toppp (stop) etc maar gewoon zoals het hoort zeg maar
Ik denk dat qua "spraak" iig veel Nederlanders wel een voorbeeld aan haar kunnen nemen.
Wanneer ze echter in het Engels schrijft ziet het er soms nogal knullig uit
Dat is op tijd zeg maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Exoteria het volgende:
en goedemorgen allen!
Mijn huisje gaat zo heerijk naar pannekoeken ruiken.
Goedemorgen! Ik denk dat ik dat vanavond ga doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Exoteria het volgende:
en goedemorgen allen!
Mijn huisje gaat zo heerijk naar pannekoeken ruiken.
ik ga eerst alle papierwerk in orde maken. ik wil niet meer in de psychiatrie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Exoteria het volgende:
sararaats, en nu?
gewoon wekelijks een psychiater bezoeken en dan weer naar huis?
Wel vervelend zo, heb je er afgezien van je kamergenote wel wt aan gehad?
En is het niet mogelijk ergens anders naartoe te gaan waar je een eigen kamer hebt?
Nou ja, welkom terug!
Jouw kamergenote zat daar ook met een reden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga eerst alle papierwerk in orde maken. ik wil niet meer in de psychiatrie.
mijn kamergenote was een echte hoer![]()
hopelijk kan ik nog in dagbehandeling
Puh! Wat een eigendunk! Er moet heel wat gebeuren wil ik achter jou aan gaan zitten!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aan
Waar gaat dat dan precies over?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh.... en ik sta voor de derde keer in de media dankzij Pleo.
Dit keer een volledig artikel in het NRC.next wat tevens vandaag gepubliceerd is.
Helaas is deze echter niet op Internet gepubliceerd.
Ik weet niet of het je wel eens verteld is maarreuh.. je post ziekelijk veel en snel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
Precies...en dan weer naar huis..dagelijkse sleur rules!
Als de kwaliteit er maar niet onder lijdt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens verteld is maarreuh.. je post ziekelijk veel en snel!
Sociaal experiment met kunstmatig leven en kunstmatige intelligentie... vetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Darkwolf het volgende:
Nou vooruit, hier is het artikel. Heb snel een scan in elkaar geflanst:
http://img.photobucket.co(...)nDieselinNRCnext.jpg
En schijnbaar is er los van het artikel (maar wel in verband met) ook nog een kort blog item geschreven: http://www.nrcnext.nl/blo(...)robot-kun-je-houden/
Enjoy!
Ok dat was.. erg vaag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Darkwolf het volgende:
Nou vooruit, hier is het artikel. Heb snel een scan in elkaar geflanst:
http://img.photobucket.co(...)nDieselinNRCnext.jpg
En schijnbaar is er los van het artikel (maar wel in verband met) ook nog een kort blog item geschreven: http://www.nrcnext.nl/blo(...)robot-kun-je-houden/
Enjoy!
Nee, erg vet juist. Sociale interactie met een kunstmatig iets...materialisme ten top, we denken er een "liefdevolle" mee te hebben terwijl het voorwerp zelf emotieloos is.quote:
We blijven nederlander :quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Dragorius het volgende:[..]
Nee, erg vet juist. Sociale interactie met een kunstmatig iets...materialisme ten top, we denken er een "liefdevolle" mee te hebben terwijl het voorwerp zelf emotieloos is.
Gaaf experiment.
Heb je uberhaupt enig idee waar het over gaat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef bassos het volgende:
[..]
We blijven nederlander :
caps incoming :
NAJA, ALS JE HET VET VINDT DAT JE WINST MAAKT OVER IEMAND'S ANDERS RUG.
FU.
Duidelijk lijkt me.
Jouw post is een directe demonstratie dat de moderators in TRU niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:[..]
Heb je uberhaupt enig idee waar het over gaat?
Wil je even gaan dimmen Bassos?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef bassos het volgende:
[..]
Jouw post is een directe demonstratie dat de moderators in TRU niet weten waar het over gaat.
Dank je wel..
Noob.
Ik las eerst dat stuk in de krant en ik zat zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wacht maar eens totdat je de documentaire te zien gaat krijgen!
Ik heb een konijntjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:11 schreef Dragorius het volgende:
Kittens zijn raar...gisteravond plaste de kleinste in een kartonnen doos op zolder en vanmorgen lag er een hoopje uitgekotste brokjes bij de krabpaal..normaal gedrag hoop ik? Ze zijjn nog klein, misschien ruw spelen ofzo?
Zijn het van die zwart/witte kittens misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:11 schreef Dragorius het volgende:
Kittens zijn raar...gisteravond plaste de kleinste in een kartonnen doos op zolder en vanmorgen lag er een hoopje uitgekotste brokjes bij de krabpaal..normaal gedrag hoop ik? Ze zijjn nog klein, misschien ruw spelen ofzo?
Ik kijk die dingen haast nooit, of iedereen moet zeggen "wat een cool filmpje"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:12 schreef Flammie het volgende:
Die youtube link van _LED_ is btw erg grappig
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn het van die zwart/witte kittens misschien
Piesen doet een kat het liefste op zijn bak.. bij uiterste nood gaat het dan wel eens mis bijvoorbeeld een deur zit dicht en kan er niet bij komen. Dat is het mooie van een kitten al, 1x op de bak zetten en bingo, ze weten het meteen... in de meeste gevallen.
Kotsen gebeurt wel eens ja.. te gulzig gegeten, haarballetje, te druk gemaakt.. hou het in de gaten, die kleine beestjes moeten dan wel goed drinken zeker met dit weer anders drogen ze uit.
AH SUPEERRRquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, althans, 2 weken geleden, ze zijn weer een stukje gegroeid
Ja het was op zolder ze zitten daar graag te spelen..denk dat hij gewoon "te laat" besefte dat ie moest..
Ok, kotsen denk ik ook dat het van de kleinste kwam (de donkere) die deed dat de eerste dag van de spanning ook meteen...wel zielig om te zien, maar gelukkig hebben ze een lekkere verse drinkbak altijd kllaarstaan
Whiskey, ja was echt mn maatje, ik heb nog nooit zon innige band gehad met een dier. .kan het niet eens uitleggen. Ik heb na zijn dood nog een hele mooie droom gehad van mquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:31 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe Gijs en Whiskey klinken wel erg cool...zielig van whiskey
Wat is er mis met een zwart/witte?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
Katten
En op hun flikker krijgen doen ze er soms hoor.. de kat bij de oma van mijn vrouw.. die heeft een kat die de vliegemepper komt brengen zodat je hem lekker kan slaan
Fuck!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef _Led_ het volgende:
Mijn kat (+ bijna-schoonzus) : http://i28.tinypic.com/2zpqhxs.jpg
WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fuck!Dat word die van mij dus ook!
![]()
Die van mij is heel beschaafd, hij houdt van spelen enzo maar laat alles heel - geen nagels in banken of stoelen of roep het maarquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Die kop is echt schitterend![]()
![]()
"Ik ga heus niet stiekem in je gordijnen hangen, je bank aan gort trekken en overal kleine krasjes in trekken...echt niet hoor! "
Trouw je in Saudi-Arabie?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?
Ja kijk *schuifelt zenuwachtig met voet* .. euh dat wist je nog niet maarreu...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
WAAAAT ????? Wordt dat ook JOUW schoonzus ?!?!?!?
Altijd als ie van buiten komt zeggen we ook tegen 'm : "Nou Sam, vertel eens, wat heb je allemaal meegemaakt ?", want dan blijft ie de eerste 5 minuten om je heen drentelen en tegen je mauwenquote:
Zo herkenbaar ookquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Die grijze die is een echt pratertje, ook als ie aandacht wil of geaaid wil worden
Dan zit hij te stoeien met de grotere, wordt ie natuurlijk finaal geownd..en dan hoor je die klein gaan hoor " miaaaAAUUWWWwwwegeghe"
Onze rooie is lekker stil
Je topic aangeveegd.. doe volgende keer anders even een Topicreport plaatsenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:31 schreef Flammie het volgende:
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die vanuit thailand importeert..
Dat waren dan ook niet mijn exacte woorden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, "mijn computer viel vaker uit als ik een beroerd humeur had"...
...maar je hebt die computer nu niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het was ook geen toeval, maar telkens weer te repliceren.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:45 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, "mijn computer viel vaker uit als ik een beroerd humeur had"...
Omdat Bob weet dat ik het over hem heb als ik de term "God" gebruikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:51 schreef Exoteria het volgende:
[..]
waarom roep jij God aan?
nu word je eng
Ik ga ze straks extra knuffelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
en GOEIEMORGEN allemaal,
wat een poepies al die viervoetertjes![]()
Middag he inmiddels!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
en GOEIEMORGEN allemaal,
wat een poepies al die viervoetertjes![]()
Nee. Helaas niet. Dat was echt heel erg lang geleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:
...maar je hebt die computer nu niet meer natuurlijk.
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Het kan ook "Human Perception Freeze" zijn
Zelf met 2 airco's en een ventilator vlak bij mijn buro is het hier op werk nog flink heet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ga ze straks extra knuffelen![]()
Het wordt veel te warm zometeen, wij hebben geen airco
Het is echt niet normaal. Ze zouden zijn geur moeten concentreren in een soort enorm doek, en dat in stukjes knippen en verspreiden door Afrika. Hebben ze meteen geen honger meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef Bastard het volgende:
Waar een massagraf zijn neus voor ophaald![]()
"Dude, gebruik eens deo ofzo, er zijn lijken uit het veen opgedregd die frisser roken dan jij !"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal. Ze zouden zijn geur moeten concentreren in een soort enorm doek, en dat in stukjes knippen en verspreiden door Afrika. Hebben ze meteen geen honger meer
Echt, dat in combinatie met deze hitte =
Wat smerig zeg, ik ken ook zo iemand, en die heeft ook een adem waar je van achterover deinst. En dan steeds midden in je gezicht praten, bah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:
Nog altijd beter dan helemaal niks en naast iemand zitten die niet alleen moddervet is (en dus gewoon wat sneller zweet) en die ook nog een lichaamsgeur verspreid waar een gemiddeld massa-graf nog de neus voor zou ophalen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:
Daar is ie vaak genoeg op aangesproken, hij zegt dan > ik heb vanmorgen deo op gedaan.
Ja dat zal best, lelijke walvis, maar dan moet je dat busje meenemen als jouw lichaam al binnen een kwartier de deodorant heeft geabsorbeerd
sorry maar het is gewoon echt te goor voor woorden...voel de brokken in mijn keel hangen![]()
Ja wat zou jij doen als gereincarneerde farao wiens buurman hem niet eens begroet...hoe disrespectvol is dat!quote:By the way, die buurman kende hem niet eens en heeft 'm nooit gesproken.
Vaag verhaal in ieder geval maar je weet wat ze zeggen, de meeste gekken gewoon rondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef _Led_ het volgende:
http://www.madison.com/tct/top5/460817
Zachary Schams, die beweert de reincarnatie te zijn van een oude Egyptische Koning (en waag het niet de optie open te houden dat dat niet zo is, dat zou volgens Summers en UncleScorp echt niet kunnen), heeft een buurman vermoord met een zwaard omdat die zijn 'psychic energy' heeft gestolen.
By the way, die buurman kende hem niet eens en heeft 'm nooit gesproken;
Schams beweerde helderziend te zijn en telepathisch met de buurman te communiceren.
Ben je ook mooi klaar mee, met zo'n nutcase speciaal persoon als buurman.
Aint that the TRU'th.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vaag verhaal in ieder geval maar je weet wat ze zeggen, de meeste gekken lopen gewoon rond
Het vlees naast mij ruikt alsof het fysieke al geruime tijd tussen 6 planken had moeten liggen maar dat het geestelijke nog niet wilquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Hier gaat een flesje rose open op het werk, wie ben ik om nee te zeggen, het vlees is warm, dorstig en zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |