Ik ga ze straks extra knuffelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
en GOEIEMORGEN allemaal,
wat een poepies al die viervoetertjes![]()
Middag he inmiddels!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
en GOEIEMORGEN allemaal,
wat een poepies al die viervoetertjes![]()
Nee. Helaas niet. Dat was echt heel erg lang geleden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:13 schreef _Led_ het volgende:
...maar je hebt die computer nu niet meer natuurlijk.
Wat is dat?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
Het kan ook "Human Perception Freeze" zijn
Zelf met 2 airco's en een ventilator vlak bij mijn buro is het hier op werk nog flink heet!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ga ze straks extra knuffelen![]()
Het wordt veel te warm zometeen, wij hebben geen airco
Het is echt niet normaal. Ze zouden zijn geur moeten concentreren in een soort enorm doek, en dat in stukjes knippen en verspreiden door Afrika. Hebben ze meteen geen honger meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:54 schreef Bastard het volgende:
Waar een massagraf zijn neus voor ophaald![]()
"Dude, gebruik eens deo ofzo, er zijn lijken uit het veen opgedregd die frisser roken dan jij !"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal. Ze zouden zijn geur moeten concentreren in een soort enorm doek, en dat in stukjes knippen en verspreiden door Afrika. Hebben ze meteen geen honger meer
Echt, dat in combinatie met deze hitte =
Wat smerig zeg, ik ken ook zo iemand, en die heeft ook een adem waar je van achterover deinst. En dan steeds midden in je gezicht praten, bah.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:43 schreef Dragorius het volgende:
Nog altijd beter dan helemaal niks en naast iemand zitten die niet alleen moddervet is (en dus gewoon wat sneller zweet) en die ook nog een lichaamsgeur verspreid waar een gemiddeld massa-graf nog de neus voor zou ophalen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:
Daar is ie vaak genoeg op aangesproken, hij zegt dan > ik heb vanmorgen deo op gedaan.
Ja dat zal best, lelijke walvis, maar dan moet je dat busje meenemen als jouw lichaam al binnen een kwartier de deodorant heeft geabsorbeerd
sorry maar het is gewoon echt te goor voor woorden...voel de brokken in mijn keel hangen![]()
Ja wat zou jij doen als gereincarneerde farao wiens buurman hem niet eens begroet...hoe disrespectvol is dat!quote:By the way, die buurman kende hem niet eens en heeft 'm nooit gesproken.
Vaag verhaal in ieder geval maar je weet wat ze zeggen, de meeste gekken gewoon rondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:51 schreef _Led_ het volgende:
http://www.madison.com/tct/top5/460817
Zachary Schams, die beweert de reincarnatie te zijn van een oude Egyptische Koning (en waag het niet de optie open te houden dat dat niet zo is, dat zou volgens Summers en UncleScorp echt niet kunnen), heeft een buurman vermoord met een zwaard omdat die zijn 'psychic energy' heeft gestolen.
By the way, die buurman kende hem niet eens en heeft 'm nooit gesproken;
Schams beweerde helderziend te zijn en telepathisch met de buurman te communiceren.
Ben je ook mooi klaar mee, met zo'n nutcase speciaal persoon als buurman.
Aint that the TRU'th.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vaag verhaal in ieder geval maar je weet wat ze zeggen, de meeste gekken lopen gewoon rond
Het vlees naast mij ruikt alsof het fysieke al geruime tijd tussen 6 planken had moeten liggen maar dat het geestelijke nog niet wilquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:17 schreef Bastard het volgende:
Hier gaat een flesje rose open op het werk, wie ben ik om nee te zeggen, het vlees is warm, dorstig en zwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |