Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.
Hebben ze jou ooit geband?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.
Zo iemand moet er immers toch wat voor gedaan hebben om geband te worden.
Hey, ik kan het weten
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.
De user is hopelijk voor iets anders gebanned dan dit.
tering die avatar.. wie ergert zich er al aan ??
bedank je jeugdliefde LED maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien heb![]()
Posts laten staan en nog meer mensen bannen dus !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mij ? Nee joh, hoe kom je erbij ! Ik bedoel, ik zou het daar toch nooit naar maken ?
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?
Maar nu klopt je ondertitel niet meer.. ja of eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
bedank je jeugdliefde LED maar!!
Je bent geen doorzetterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !
Ey, jou ken ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Exoteria het volgende:
maar euh....
dit is toch
[ afbeelding ]
?
quote:
ow, ja dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
Nou dat is met kittens ook heel erg hoor...als ze weer eens een aangesloten stroomkabel willen doorknagen
Geen goed bewijsmateriaal, hier is zijn neus gewoon vrij van vreemde objecten. HOAX!quote:
Ik dacht het, ik spitte even even ik weet het inmiddels zekerquote:
ไม่เป็นชีวิตquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef Flammie het volgende:
ทุกคนเงียบได้ไหม
Hij heeft het echt een heerlijk stout bekkiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:01 schreef Exoteria het volgende:
Senesta, hij is nu 1,5 jaar.
de benjamin van het stel
dat is reptilliansquote:
Nee, reptilians gaat andersquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft het echt een heerlijk stout bekkie
Thaisquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, reptilians gaat anders
-sissel sissel slis slis sissel slllllllitherrrr-
Maar ik weet niet precies welk dialect dat is.
als je wil zeggen dat ik geen leven heb of dat ik moet sterven moet je het anders verwoorden ben ik bangquote:
wrom kijk je dan boos?quote:
Wat staat er bij jou dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef Flammie het volgende:
[..]
als je wil zeggen dat ik geen leven heb of dat ik moet sterven moet je het anders verwoorden ben ik bang
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Exoteria het volgende:
oké... thais...
ik ga wel nog even snel mijn vloer doen ofzo en dan op zoek naar avondeten.....
kan ik vanavond even weer leren, of misschien piep ik er wel tussenuit...
hmm...
beleids makende/ adviserende ambtenaar!!!quote:
ja, nee, morgen pasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Exoteria het volgende:
maar euh....
dit is toch
[ afbeelding ]
?
Nee van EW, een nieuwe in het topicquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:05 schreef nokwanda het volgende:
@Bastard, ik kijk in mijn PM en zie dat ik wel een PM heb bewaard met de titel "legging", maar dat dat gepraat over de legging was en niet de legging zelf.
Nu kan ik hem niet nalezen.
Maar waarom zei je dat? Ik dacht: ik snap em wel als ik het lees, maar dat kan ik nu niet meer doen.
Ah ok, wilde hem eigenlijk niet zo expres voor de schenen schoppen, vond het wel allemaal genoeg zo voor hem dus bracht het als waarschuwingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:24 schreef nokwanda het volgende:
ah, juist. Mooie legging, hoewel ik dat van die ridder kelken ondersteboven niet zo erg ondersteboven ervaar. Gezien de omstandigheden van een jongeman die net examen heeft gedaan en voor een nieuwe opleiding in een nieuwe woonplaats staat, kan ik de rest heel goed duiden.
Kon nog wek eens belangrijk reisje zijn anders word het niet genoemd. Qua inzichten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
alleen zijn we al verhuisd en wonen we nu al in de nieuwe woonplaats. Maar binnenkort start wel de nieuwe school. En voor wat betreft reizen: hij is net op vakantie geweest, maar gaat nog wel een paar dagen naar zijn oma in Nijmegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |