Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..quote:
Ja maar jij gelooft toch heilig in reptillians?!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..
NEE hij is niet mooi.. een fokkin reptilian als avatar !!
Heeft Kwu8age van planeet Flups geklaagd dan? Intergalactisch portretrecht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij mijn profiel avatar change settings..
NEE hij is niet mooi.. een fokkin reptilian als avatar !!
]quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar jij gelooft toch heilig in reptillians?!
Niet in geesten, niet in mediums, niet in paranormaal... maar reptillians wel
KLIK
ja kloptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
]
hij is te grootJammer
ik geloof alleen in reptilians omdat ik dan zelf bewijs kan verzinnen en met coole theorieen kan aankomen
ook echt anagram converters als bewijs indienen enzquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja kloptAlles wat je zegt is toch wel goed
Ja die was leuk inderdaadquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
ok wat zegt de numerologie ons!!! (alsof dat er maar iets mee te maken heeft)
Niet verkeerd!!! andere interpretatie, duhquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die was leuk inderdaad
Ook omdat die cijfers (expres) verkeerd waren
Serieus.. ik word nu een beetje bang van jequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:26 schreef _Led_ het volgende:
voor de anti-F&F mensen :
[ afbeelding ]
En zomaar
[ afbeelding ]
Je hoeft 'm niet te verkleinen, gewoon ernaar linken, hij verkleint 'm automatisch.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef Michielos het volgende:
Hoe verklein ik gifs? ik wou die zeehond wel hebben als avatar
o okquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet te verkleinen, gewoon ernaar linken, hij verkleint 'm automatisch.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
o ok
btw:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Whehehehehe
Oh uhh...
Ik bedoel natuurlijk "Joh, wat vervelend voor 'm".
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
o ok
btw:
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?!
ja ik begrijp. Ik neem ook aan dat je iemand niet voor de lol gaat bannenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.
Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zonder gein, een user (laten) bannen is nooit leuk, zo snoer je een discussiepartner de mond, ook al "zat het eraan te komen". Het is een uiterste middel en niet iets wat "we" graag doen.
Hebben ze jou ooit geband?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet leuk voor de mods misschien, maar sommige users kunnen er best eens om grinniken.
Zo iemand moet er immers toch wat voor gedaan hebben om geband te worden.
Hey, ik kan het weten
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien hebquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er wordt gegrinnikt vanuit een gevoel van: RECHTVAARDIGING EINDELIJK.
De user is hopelijk voor iets anders gebanned dan dit.
tering die avatar.. wie ergert zich er al aan ??
bedank je jeugdliefde LED maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het is de meest belachelijk avatar die ik in jaren gezien heb![]()
Posts laten staan en nog meer mensen bannen dus !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:21 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat snap ik wel, maar wat voor signaal geeft het af als we posts waarin hierom wordt gelachen laten staan terwijl die user voor iets soortgelijks is geband?
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mij ? Nee joh, hoe kom je erbij ! Ik bedoel, ik zou het daar toch nooit naar maken ?
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je moet er flink je best voor doen soms, maar als je echt doorzet, wie ben ik dan om je tegen te houden?
Maar nu klopt je ondertitel niet meer.. ja of eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
bedank je jeugdliefde LED maar!!
Je bent geen doorzetterquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
...en laat niemand zeggen dat ik geen doorzetter ben !
Ey, jou ken ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Exoteria het volgende:
maar euh....
dit is toch
[ afbeelding ]
?
quote:
ow, ja dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:57 schreef Dragorius het volgende:
Nou dat is met kittens ook heel erg hoor...als ze weer eens een aangesloten stroomkabel willen doorknagen
Geen goed bewijsmateriaal, hier is zijn neus gewoon vrij van vreemde objecten. HOAX!quote:
Ik dacht het, ik spitte even even ik weet het inmiddels zekerquote:
ไม่เป็นชีวิตquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:50 schreef Flammie het volgende:
ทุกคนเงียบได้ไหม
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |