Heb je uberhaupt enig idee waar het over gaat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:47 schreef bassos het volgende:
[..]
We blijven nederlander :
caps incoming :
NAJA, ALS JE HET VET VINDT DAT JE WINST MAAKT OVER IEMAND'S ANDERS RUG.
FU.
Duidelijk lijkt me.
Jouw post is een directe demonstratie dat de moderators in TRU niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:48 schreef Dragorius het volgende:[..]
Heb je uberhaupt enig idee waar het over gaat?
Wil je even gaan dimmen Bassos?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:59 schreef bassos het volgende:
[..]
Jouw post is een directe demonstratie dat de moderators in TRU niet weten waar het over gaat.
Dank je wel..
Noob.
Ik las eerst dat stuk in de krant en ik zat zoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:26 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wacht maar eens totdat je de documentaire te zien gaat krijgen!
Ik heb een konijntjequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:11 schreef Dragorius het volgende:
Kittens zijn raar...gisteravond plaste de kleinste in een kartonnen doos op zolder en vanmorgen lag er een hoopje uitgekotste brokjes bij de krabpaal..normaal gedrag hoop ik? Ze zijjn nog klein, misschien ruw spelen ofzo?
Zijn het van die zwart/witte kittens misschienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:11 schreef Dragorius het volgende:
Kittens zijn raar...gisteravond plaste de kleinste in een kartonnen doos op zolder en vanmorgen lag er een hoopje uitgekotste brokjes bij de krabpaal..normaal gedrag hoop ik? Ze zijjn nog klein, misschien ruw spelen ofzo?
Ik kijk die dingen haast nooit, of iedereen moet zeggen "wat een cool filmpje"quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:12 schreef Flammie het volgende:
Die youtube link van _LED_ is btw erg grappig
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn het van die zwart/witte kittens misschien
Piesen doet een kat het liefste op zijn bak.. bij uiterste nood gaat het dan wel eens mis bijvoorbeeld een deur zit dicht en kan er niet bij komen. Dat is het mooie van een kitten al, 1x op de bak zetten en bingo, ze weten het meteen... in de meeste gevallen.
Kotsen gebeurt wel eens ja.. te gulzig gegeten, haarballetje, te druk gemaakt.. hou het in de gaten, die kleine beestjes moeten dan wel goed drinken zeker met dit weer anders drogen ze uit.
AH SUPEERRRquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze, althans, 2 weken geleden, ze zijn weer een stukje gegroeid
Ja het was op zolder ze zitten daar graag te spelen..denk dat hij gewoon "te laat" besefte dat ie moest..
Ok, kotsen denk ik ook dat het van de kleinste kwam (de donkere) die deed dat de eerste dag van de spanning ook meteen...wel zielig om te zien, maar gelukkig hebben ze een lekkere verse drinkbak altijd kllaarstaan
Whiskey, ja was echt mn maatje, ik heb nog nooit zon innige band gehad met een dier. .kan het niet eens uitleggen. Ik heb na zijn dood nog een hele mooie droom gehad van mquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:31 schreef Dragorius het volgende:
Hehehe Gijs en Whiskey klinken wel erg cool...zielig van whiskey
Wat is er mis met een zwart/witte?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:02 schreef Bastard het volgende:
Katten
En op hun flikker krijgen doen ze er soms hoor.. de kat bij de oma van mijn vrouw.. die heeft een kat die de vliegemepper komt brengen zodat je hem lekker kan slaan
Fuck!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:07 schreef _Led_ het volgende:
Mijn kat (+ bijna-schoonzus) : http://i28.tinypic.com/2zpqhxs.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |