Als mod is het dan ook goed om een gezag uitstralende avatar te hebben. Niet een die doet denken dat je de draak met alles steekt. Dat is niet goed voor de naam van de mods.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Welkom bij de _Led_ Avatar-Check
Rood Groen en Zwart? Hij mag blijven
O gaan we zo beginnen ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hey, wie begon er over je usericon? Ik had ook niks kunnen zeggen en je voor altijd blijven herinneren als de dwaas met zijn kipperende en de draak met zichzelf stekende avatar, die na een tijdje serieus gaat irriteren.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:27 schreef Dragorius het volgende:
Welkom bij de _Led_ Avatar-Check
Rood Groen en Zwart? Hij mag blijven
Meh, die vorige was echt tof.quote:
Die is hartstikke leuk...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit niks trouwens?
Owja, ik had adblock geïnstalleerd. Die kan aparte plaatjes blokkeren, dus niet die van het hele forum tegelijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die is hartstikke leuk...
ALS JE GORDON HEET JA !
Niet om het een of ander, maar je weet dat daar een ban op staat he ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Owja, ik had adblock geïnstalleerd. Die kan aparte plaatjes blokkeren, dus niet die van het hele forum.
Ik denk niet dat er een ban staat als je hem alleen gebruikt om een avatar die je irriteert te blokkeren. Fok bepaald niet wat voor software of firefox addons ik heb geïnstalleerd, dat zou eruit zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar je weet dat daar een ban op staat he ?
Nu zie ik hem ineens weer, deze blijft ook staan. Past beter bij je title.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef _Led_ het volgende:
zelf weten, vooral blijven roepen dat je Adblock gebruikt
quote:
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smiliesquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(heb ik van vanwelleer geleerd, posten met smilies)
Laten we maar niet gaan denken in avatars.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smilies![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een tijdje gehad dat ik dacht in smilies![]()
Minder alcohol drinker, word je bewuster van!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelfs onbewust smilies bij officiele adviezen op het werk...Daarom lees ik ze ook 3x na
Ik ben bang voor kale mannen...die zijn me te gladquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan denken in avatars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
herkenbaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik maak zelfs onbewust smilies bij officiele adviezen op het werk...Daarom lees ik ze ook 3x na
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Laten we maar niet gaan denken in avatars.
Ik wou eerst dit icoon nemen :quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef Darkwolf het volgende:
Betreft _LED_ zijn user icoon heb ik maar een opmerking. Of eigenlijk meer een vraag:
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik wou eerst dit icoon nemen :
[ afbeelding ]
Maar ik was bang dat dat een verkeerd signaal naar jou zou afgeven
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal wel redelijk apart bij jou eigenlijk![]()
Maar dat hoort bij je!
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Dan zou ik als ik jou was toch voor dat peerd goan
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aan
Dat vind ik een cool script! .. zou zoiets wel willen met tarotkaarten een keer, iedere keer een ander tarotafbeelding ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen : je hebt maar 1 kans om een eerste indruk van krankzinnigheid te maken !
Maar misschien dat ik m'n ouwe icoon-roteer scriptje weer eens ga gebruiken, dat ie elke dag een ander icoon pakt ofzo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, die voelt telephatisch wel dat jij daar ook als peerd niet van gediend bent
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:32 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou het beste passen.
OMGquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Had deze ook nog liggen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De boeken + films zijn anders best vermakelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je denkt dat we 'm na een paar keer posten opeens wel grappig gaan vinden..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |