Jah, daarom stem ik er ook voor dat led hier de mod word! Dat komt overeen met de NWO policy.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:39 schreef Michielos het volgende:
Het bewijs wat ik aandraag spreekt i.i.g. boekdelen
Nu lach je nog, straks kun je alleen nog maarquote:
ey addergebroed eeeh ik bedoel Dragon eeh dragorius.. Ik ben niet bang voor Reptiliansquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:24 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nu lach je nog, straks kun je alleen nog maar![]()
Mijn derde oog kriebelt al!
Hehe, dacht al zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
Nou...uit een tijd waarin iedereen "stoere" online namen gebruikte voor bijvoorbeeld Age of Empires..en ik vond Dragon afgezaagd, dat werd Dragor, maar dat vond ik raar klinken, en dus Dragorius.
Die had wel mooi bij je gepast.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef Michielos het volgende:
Ik wou eerst Extreme terminator666 als nickname maar besloot op het laatste moment om dit maar niet te doen
Misschien is het eens tijd voor een nieuwe wind. Dan kun je gelijk je avatar aanpakken!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil eigenlijk SquidFistingMidget heten maar dan ben ik m'n posthistory kwijt
Wat is er mis met mijn avatar ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Misschien is het eens tijd voor een nieuwe wind. Dan kun je gelijk je avatar aanpakken!
Dat geknipper ken ik nu zo onderhand wel hehe. Ondersteunt je mening soms ook erg goed volgens mij. Image is everything etc.quote:
Nou enquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef _Led_ het volgende:
Ik wil eigenlijk SquidFistingMidget heten maar dan ben ik m'n posthistory kwijt
Je weet dat ik niet van het negeren ben hehe. Bedankt voor je bijdrage iig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
media, volgens mij kan je UserIcons uitschakelen bij opties
Ik druk altijd op escape als ik de usericon van Led ziequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
media, volgens mij kan je UserIcons uitschakelen bij opties
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:47 schreef Michielos het volgende:
Over onze nieuwe mod.. of moet ik zeggen .. addergebroed
Ik heb zelf het vermoeden dat Dragorius een reptilian is. Ik heb hier eigenlijk verschillende bewijzen voor.
a) Dragorius,... als in dragon.. als in reptiel. Hij was niet erg zorgvuldig m.b.t. het kiezen van zijn forumnaam. Hoe dom denkt hij dat wij zijn? Hier komt men meteen achter...
b) Ik heb zijn naam door een anagram converter gehaald. De resultaten zijn SCHOKKEND..
Radio Rugs en vooral:
Air Gourds. In de mesopotamische tijd bestond de letter o nog niet. Ik heb daarom de liberty genomen om er het woordje guards van te maken. Als in.. de bewakers van de hemel.. de reptilians.
A Drugs I Or: Het bewijs dat dragorius achter de vaccinaties zit mijn inziens. Hoe veel meer bewijs wil je hebben? Maar hier komt de smoking gun:
c) ik deed ook wat onderzoek naar dragorius op google. Hierbij krijg ik de volgende foto te zien:
[ afbeelding ]
De britse Royal family.. Dat dit reptilians zijn, is ondertussen allang bekend. Maar wat is de link mbt Dragorius. Ik zelf geloof sterk dat het iets is dat het daglicht niet kan verdragen. Een duistere connectie. Ik eis dan ook dat FOK! een betere screening inzet!
Hier nog een ander plaatje van Queen. Ja Dragorius.. betrapt
[ afbeelding ]
d) Wat zegt de numerologie ons?
D= 4 R = 18 A=1 G= 4 O = 15 R =18 I=9 U= 21 S= 19
Nu komt ie.. bij elkaar opgeteld is dit 109. Verbind nu de 1 en de 0 met elkaar om een 6 te krijgen. Draai de 9 om en teken er nog een 6 bij. Wat krijg ej dan? Juist ja... 666!!!! verklaar dat.
De oorspronkelijke numerologie is btw (Dank Iblis)
e) eleusis 26 --- Missgeschick,schlechte Ratgeber (Warnung)
f) Zijn avatar is ook niet voor niets gekozen. Family Guy. Ik heb er weer de anagram converter op los gelaten:
Aim Fly Guy .. need i say more? Ik hoop het niet
g) Alert, voor zichzelf denkende users, die niet dogmatisch meelopen met de wetenschap hebben al eerder aangegeven dat hij net nieuw is en nu al mod is. Dit is op zijn minst verdacht te noemen. Alsof het een beslissing van hogerhand was. Alsof wij de waarheid niet mogen weten.
h)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verder nog wat grafieken, debunk ze maar. Ow kan je niet? ok science wins.
Samenvatting:
Dragorius is een reptilian die is neergezet om BNW in toom te houden zodat wij de waarheid niet kunnen ontdekken . Er is echter een voordeel. Ik ben nu bezig met het maken van een wapen dat ingezet kan worden. Blijven wij hier zitten en niks doen? Niks doen terwijl reptilians ons leven gaan bepalen. Opstaan en VECHTEN moeten we!
Zie dit als een edit post. Ik zal steeds meer bewijzen hier posten.
Hehe was nog aan het editten. Ben nooit tevreden haha.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Dragorius het volgende:
Op 1 of andere manier vind ik dat plaatje disturbing![]()
*knielt zachtjes op de grond en denkt aan dartele lammetjes*
medianiet eerlijk, daarnet had je enge spock met een eng truitje. Deze knul ziet er nog lief uit
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:05 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hehe was nog aan het editten. Ben nooit tevreden haha.
Variatie doet eten!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, by popular demand dan maar mn usericon veranderen...
Neeeeeee...nu kan ik je niet meer herkennen tussen de usersquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Zo jij bent makkelijk te overtuigen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Ja hoor, als mensen logica en zinnige argumenten gebruikenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk te overtuigen!
Ik vond de reden nu niet bepaald logisch.. eigenlijk meer "zeurkouserig"quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Alleen als mensen logica en zinnige argumenten gebruiken
Thnx for the compliment, bro.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja hoor, als mensen logica en zinnige argumenten gebruiken
Ik doelde op Bastardquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Thnx for the compliment, bro.
Deze is goedgekeurd overigens, valt op, maar wil niet je ogen molesteren.
Hey, wie begon er over je usericon? Ik had ook niks kunnen zeggen en je voor altijd blijven herinneren als de dwaas met zijn kipperende en de draak met zichzelf stekende avatar, die na een tijdje serieus gaat irriteren.quote:
Been there done thatquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:21 schreef mediaconsument het volgende:
Mjah, nu moeten we van dit topic eigenlijk truth nieuwehoer maken.
Tijd voor een nieuw onderdeel in die geschiedenis zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |