Precies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:51 schreef Flammie het volgende:
fok.nl
Deze step is echter niet zo simple als het lijkt want er staat nog een dikke muur voor genaamd "taal"
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Dragorius het volgende:
Nog belangrijker (vooral voor de incrowd) hoorde je kamergenote stemmen?
Dus niet Me love you long time engelsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:56 schreef Flammie het volgende:
In Engels is zij keigoed imo. Amerikaans accent etc (Ja serieus). dus niet zoals
sa-toppp (stop) etc maar gewoon zoals het hoort zeg maar
Ik denk dat qua "spraak" iig veel Nederlanders wel een voorbeeld aan haar kunnen nemen.
Wanneer ze echter in het Engels schrijft ziet het er soms nogal knullig uit
Dat is op tijd zeg maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Exoteria het volgende:
en goedemorgen allen!
Mijn huisje gaat zo heerijk naar pannekoeken ruiken.
Goedemorgen! Ik denk dat ik dat vanavond ga doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:12 schreef Exoteria het volgende:
en goedemorgen allen!
Mijn huisje gaat zo heerijk naar pannekoeken ruiken.
ik ga eerst alle papierwerk in orde maken. ik wil niet meer in de psychiatrie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Exoteria het volgende:
sararaats, en nu?
gewoon wekelijks een psychiater bezoeken en dan weer naar huis?
Wel vervelend zo, heb je er afgezien van je kamergenote wel wt aan gehad?
En is het niet mogelijk ergens anders naartoe te gaan waar je een eigen kamer hebt?
Nou ja, welkom terug!
Jouw kamergenote zat daar ook met een reden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ga eerst alle papierwerk in orde maken. ik wil niet meer in de psychiatrie.
mijn kamergenote was een echte hoer![]()
hopelijk kan ik nog in dagbehandeling
Puh! Wat een eigendunk! Er moet heel wat gebeuren wil ik achter jou aan gaan zitten!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef _Led_ het volgende:
Nah, voor ik het weet heb ik Darkwolf achter me aan
Waar gaat dat dan precies over?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh.... en ik sta voor de derde keer in de media dankzij Pleo.
Dit keer een volledig artikel in het NRC.next wat tevens vandaag gepubliceerd is.
Helaas is deze echter niet op Internet gepubliceerd.
Ik weet niet of het je wel eens verteld is maarreuh.. je post ziekelijk veel en snel!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
Precies...en dan weer naar huis..dagelijkse sleur rules!
Als de kwaliteit er maar niet onder lijdt!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je wel eens verteld is maarreuh.. je post ziekelijk veel en snel!
Sociaal experiment met kunstmatig leven en kunstmatige intelligentie... vetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Darkwolf het volgende:
Nou vooruit, hier is het artikel. Heb snel een scan in elkaar geflanst:
http://img.photobucket.co(...)nDieselinNRCnext.jpg
En schijnbaar is er los van het artikel (maar wel in verband met) ook nog een kort blog item geschreven: http://www.nrcnext.nl/blo(...)robot-kun-je-houden/
Enjoy!
Ok dat was.. erg vaag!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:35 schreef Darkwolf het volgende:
Nou vooruit, hier is het artikel. Heb snel een scan in elkaar geflanst:
http://img.photobucket.co(...)nDieselinNRCnext.jpg
En schijnbaar is er los van het artikel (maar wel in verband met) ook nog een kort blog item geschreven: http://www.nrcnext.nl/blo(...)robot-kun-je-houden/
Enjoy!
Nee, erg vet juist. Sociale interactie met een kunstmatig iets...materialisme ten top, we denken er een "liefdevolle" mee te hebben terwijl het voorwerp zelf emotieloos is.quote:
We blijven nederlander :quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:26 schreef Dragorius het volgende:[..]
Nee, erg vet juist. Sociale interactie met een kunstmatig iets...materialisme ten top, we denken er een "liefdevolle" mee te hebben terwijl het voorwerp zelf emotieloos is.
Gaaf experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |