quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
Mag je dan eigenlijk vanuit Nederland gewoon stemmen?
Done. Paspoort is verlengd, alleen blijkt dus dat Jair niet zomaar Amerikaan kan worden. Omdat alleen ik Amerikaan ben en Tinuviel niet, moet ik aantonen dat ik 5 jaar in de VS heb gewoond. En dat heb ik nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah doe je mn vrienden de groeten![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik schrok net wakker van het lucht alarm. Half slapend graaide ik om me heen op zoek naar mijn gasmasker. En was redelijk in paniek toen ik die niet kon vinden.![]()
Voortaan maar zorgen dat ik niet in mijn REM slaap zit als de maandelijkse test is.
Is het raar dat ik dat best wel heel grappig vind..quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
Ik schrok net wakker van het lucht alarm. Half slapend graaide ik om me heen op zoek naar mijn gasmasker. En was redelijk in paniek toen ik die niet kon vinden.![]()
Voortaan maar zorgen dat ik niet in mijn REM slaap zit als de maandelijkse test is.
Nee, ik moest ook lachenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dat best wel heel grappig vind..![]()
Als je mijn vakgebied kent, ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Is het raar dat ik dat best wel heel grappig vind..![]()
Kijk even of je mn vraag weetquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:21 schreef iamredleader het volgende:
Ja, ik heb wel eens Mario gespeeld![]()
Op de NES![]()
En ik heb nog altijd SMB 1, 2 en 3 hier![]()
![]()
Dat ga ik proberen als ik mijn hartslag weer wat lager krijg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
da's minder! Nu weer gaan tukken
Of je doet ff een saffiequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Dat ga ik proberen als ik mijn hartslag weer wat lager krijg.
Al druk mee bezig.quote:
Dat komt wel goed.quote:
Ze is inderdaad echt minder op Fok!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
Dat komt wel goed.
Al mis ik MaJo wel de laatste tijd tijdens het saffie doen.![]()
Maar ze heeft dan ook een goede reden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ze is inderdaad echt minder op Fok!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef zebaz het volgende:
Ach, l'amour, de grootste vijand van internetfora.
Correct en tevens juist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:33 schreef zebaz het volgende:
Ach, l'amour, de grootste vijand van internetfora.
Irritant !? Etcie heeft ze gemaakt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:34 schreef LadyBlack het volgende:
Men, die icoontjes met awards erin zijn wel irritant!Gauw ff lezen wie er allemaal in de prijzen zijn gevallen
Thxquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik was genomineerd voor de feelgoodposter![]()
Nu voel ik me wel een beetje schuldig dat ik niet heb meegestemd
![]()
Alle winnaars: gefeliciteerd![]()
Op welke dag haal jij niks open?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb mn grote teen gister opengehaald, en nu voel ik dat bij elke stap die ik zet
Auchquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb mn grote teen gister opengehaald, en nu voel ik dat bij elke stap die ik zet
Dat "klopt".quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, bloed dat je voelt stuwen zeker, heerlijk is dat altijd![]()
Wat was de laatste keer dan?quote:
Juistquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dan?
Zo erg ben ik toch niet? of telt bier openen ook mee?
En ik ga weer, proberen te, slapen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:03 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ga met Jair wandelen naar het consultatiebureau voor z'n 6-maanden afspraak
Dus je scriptie, incl afbeeldingen, staat snel online?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb dit weekend de scanner van mijn moeder meegekregen, dus ik kan deze week aan de slag met de afbeeldingen voor mn scriptie
Dat is wél een leuk karweitje
bestseller bij BOL denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus je scriptie, incl afbeeldingen, staat snel online?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik was genomineerd voor de feelgoodposter![]()
Nu voel ik me wel een beetje schuldig dat ik niet heb meegestemd
![]()
Alle winnaars: gefeliciteerd![]()
Jah joh, die wolken hier zijn zó zomers. Donkergrijs is het nieuwe geel, jeweetquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Nesle het volgende:
ik zei toch dat het zomer werd in Nederland
Heerlijk he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah joh, die wolken hier zijn zó zomers. Donkergrijs is het nieuwe geel, jeweet![]()
Flauw hequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heerlijk he.
M'n vader belt net ook op, of ik op zn werkkamer even het zonnescherm uit wilde doen en het raam openzetten, dan is het niet zo warm als ie zo daar wil gaan zitten werken.
Maar het is hier niet lekker warm en zonnig, waar hij nu reed was het zonnig en warm
Hoe dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn god, ik heb nu al iemand die me helemaal ziet zitten, op mijn nieuwe schoolZit ik heel niet op te wachten
Achzo, und now yoe arr eeh German?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh maar ik heb wel mijn german placement exam gruwleijk goed gemaakt![]()
Frans ook niet slechtDas alvast een goed begin!
Facebook.quote:
Maar na wat gebabbelquote:14:04Max
haha
i am sure u are a cool kid
Ik zoiets van: oh denk je dat?quote:15:04Max
well at least dutch girls are fucking hot hehe
Right...quote:15:05Max
many are hot!
lol
i mean u are good looking for example hehe
German placement exam?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh maar ik heb wel mijn german placement exam gruwleijk goed gemaakt![]()
Frans ook niet slechtDas alvast een goed begin!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Hier wordt het ook steeds lekkerder
Jair is helemaal goedgekeurd, ze vonden hem een vrolijk, lief kereltje wat vlot was met z'n babbeltjes en dat hij zich al kon optrekken/rechtop kon zitten vonden ze lekker vroeg
En daar ging het misquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Facebook.
Ja zodat ik niet op niveau één hoef te beginnen als ik dat wil gaan volgen. Maar goed ook, want ik zit dik in het hoogste leven (5), wat begon vanaf 501 punten en ik had er 697. voor frans zat ik ruim in level 4...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
German placement exam?
En hoe weet je dat van diegene die je ziet zitten?![]()
Wel cool toch
Ik maak alles zelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stond versteld wat er allemaal in die babyhapjes zitDie vrienden van mij hadden een risotto-met-tomaat-hapje
Stond garant voor een oranje kliederboel
Ah, goedzoquote:
Dat valt wel mee, hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, goedzo![]()
Dan weet je tenminste ook precies wat je je kindje allemaal geeft![]()
Maar de blender/staafmixer draait overuren dus bij jullie?
Ik maak daar wel eens een hartige taart mee, erg lekkerquote:
quote:
wat ís dat toch??quote:
die ga ik proberen van de weekquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik maak daar wel eens een hartige taart mee, erg lekker
Wortels en pastinaak in de hapjespan beetje gaar laten stomen, dan een kerriesaus erbij, en dan alles met bijvoorbeeld gebakken spekjes erdoor in een taartbodem scheppen. Gegratineerd met kaas is het echt
Nope, papadagjequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig op je werk iarl (of heb ik gemist dat je alweer vakantie hebt)?
minder leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik lag een tijdje geleden 's ochtends nog wat te snoozen, toen ik ineens wakker schrok omdat ik me ineens bedacht dat ik echt al tijden niet meer bij oma was geweest, of haar had opgebeld![]()
![]()
En toen begon het langzaam te dagen dat dat kwam omdat oma al 4 jaar dood is......![]()
4 posts op een rijtje is een Soemp. En 4 heel snel op een rijtje is een Snelsoempquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat ís dat toch??
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat ís dat toch??
[..]
die ga ik proberen van de week
Ja, heel belachelijk. Want je weet echt wel dat je oma dood is, maar ineens besef je dan dus dat je haar nooit meer spreekt. En in je slaperige toestand raak je daar dan van in paniekquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
minder leuk![]()
Wat kan de snooze stand van je geest rare dingen met je doen he
Ik ga niet klikkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier maar op downloaden geklikt
39,38 MB
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:07 schreef zebaz het volgende:
Ja, bijna 40 MB, maar dan heb je ook de (duivelse!) mogelijkheid om documenten en afbeeldingen te vangen met uw Helsche Machine!
Ja, daar was ik toe in staat toen ik een netwerk wilde aanleggen tussen mn pc en laptop, en dat steeds maar niet luktequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef zebaz het volgende:
Nouja, dat viel dus toch weer mee. Voor hetzelfde geld denk je 'dat doe ik effe' en vliegt t apparaat ergens voor het eind van de middag door een of ander raam.
ze had het over overstappen in Vancouver (oid). Dis het zal met een van de Canadese luchtvaartmaatschappijen zijn (wel een tering eind om)quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Nestle had toch onlangs iets geroepen over goedkoop naar New York? Weet iemand waar die aanbieding was?
Dat scheelt nogalquote:
C4-modus: pics!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar eens mn oude klassenfoto's inscannenOp schoolbank staan allemaal foto's van het jaar boven mij, maar nooit mijn klas.... daar gaan we wat aan doen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Degenen onder jullie die mijn naam kennen moeten ze zelf maar opzoeken![]()
Bureaucratie van de bovenste plank. De CIA neemt nu 'Safety First' wel heel letterlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Done. Paspoort is verlengd, alleen blijkt dus dat Jair niet zomaar Amerikaan kan worden. Omdat alleen ik Amerikaan ben en Tinuviel niet, moet ik aantonen dat ik 5 jaar in de VS heb gewoond. En dat heb ik niet
De alternatieve route is dat we via mijn vader de aanvraag doen, maar dat duurt 6-12 maanden en moet IN Amerika gebeuren. Dacht het dus (voorlopig) niet
Inderdaad handig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemiddag
Rijbewijs ook opgehaaldnu in makkelijk creditcard formaat
Val ik weer buiten de boot.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Degenen onder jullie die mijn naam kennen moeten ze zelf maar opzoeken![]()
Mjah, ik ben ook heel gevaarlijk met een kinderwagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Bureaucratie van de bovenste plank. De CIA neemt nu 'Safety First' wel heel letterlijk.
Geen idee, heb gewoon bij het afrekenen m'n pincode ingetoetst en op ja gedruktquote:Inderdaad handig.
Behoort Amstelveen tot de gemeenten waar je het goedkoopst aan het roze papiertje c.q. de roze pas kunt komen? Hoofddorp blijkt de goedkoopste te zijn, Eindhoven één van de duurste? Een tientjeskwestie lijkt me.
Inderdaaad. Overstappen is nooit in Vancouverquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal
Toronto - New York is goed te doen. Wij zijn ook een keer van Toronto via NYC naar Amsterdam gevlogen, was nou niet een veel langere reis.
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In mijn omgeving reageren best veel nogal negatief op het gesprek dat ik morgen ga hebben en nu twijfel ik![]()
Adhd en aanverwanten-gesprek bij mentrumquote:
klinkt ook een stuk logischerquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaaad. Overstappen is nooit in Vancouver
Fuck it. Je gaat toch voor jezelf en niet voor de mensen om je heen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Adhd en aanverwanten-gesprek bij mentrum
Ze geloven niet dat ik zoiets heb en zien het volgens mij een beetje als aanstellerij. Dat vind ik best pijnlijk en daardoor ga ik aan mezelf twijfelen
onzin. Als je denkt dat je er baat bij hebt gewoon doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze geloven niet dat ik zoiets heb en zien het volgens mij een beetje als aanstellerij. Dat vind ik best pijnlijk en daardoor ga ik aan mezelf twijfelen
ja, maar ik hecht wel heel veel waarde aan wat ze denken. het is mijn familiequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck it. Je gaat toch voor jezelf en niet voor de mensen om je heen?
is het door een dokter vastgesteld dan? of vin/denk je dat je het hebt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, maar ik hecht wel heel veel waarde aan wat ze denken. het is mijn familie
ik ben door doc doorverwezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het door een dokter vastgesteld dan? of vin/denk je dat je het hebt?
Nergens voor nodig. Je Ritalinavontuur leek me aardig duidelijk. Bel anders even met MaJo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben door doc doorverwezen
en wat ik ook zei, nu twijfel ik aan mezelf
maar als de dokter zou denken dat het complete onzin is zou die je toch niet doorverwijzen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben door doc doorverwezen
en wat ik ook zei, nu twijfel ik aan mezelf
Oeh dat is rot meis.... Ik ken het gevoel en het is zwaar klote dat mensen om wie je geeft je niet serieus nemen. ADHD is voor veel mensen nog een onbekend gebied helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze neemt niet opquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je Ritalinavontuur leek me aardig duidelijk. Bel anders even met MaJo?
Die belt vanzelf terug joh.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze neemt niet op
Alleen als het een pizza met zeevruchten is. Pizza is lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mahja, mijn pizza is wel aangekomenslecht he, pizza besteld
Wat dat vandaag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Op m'n echo was geen foetus te zien.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Jair op de grond aan het spelen:
[ afbeelding ]
Jair en z'n broccoli groentehap![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heuj Soempquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ja, en nu weet ik het niet.quote:
Hoi Soempie!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Niet de babe award.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Soempie!
Je hebt wel een award gewonnen hoor!
Guust Flater......quote:
Ehhhquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heuj Soemp
Is dat een mee- of tegenvaller?
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Oeh, hij is wel leuk! Maar ik wil m'n Soempie-plaatje niet kwijt. Misschien straks even kijken of iemand voor mij het zo kan knutselen dat ze elkaar afwisselen.![]()
Goeie tip. Zo even kijken, maar volgens mij gaan we eerst eten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Ik heb mijn icon daar ook laten omkatten.
Okay eet smakelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie tip. Zo even kijken, maar volgens mij gaan we eerst eten.![]()
Wat de rest hier ook zegt PS: wel gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is ie zekerquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andy, nu wil ik ook weten hoe je er uit ziet. josh holloway is hot
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Slechte grap: niet de baby-awardquote:
Voel je geen nepperd johquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef Soempie het volgende:
Maar ik voel me nu wel een nepperd ofzo. Er zit een bult, het doet pijn, maar er is niks te zien. Net of ik lieg of me aanstel.
Ja, aanstaande zondagquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehhh![]()
Hey, je uitzending is bijna he?
... of je komt nog een kusje van Jair halenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In mijn omgeving reageren best veel nogal negatief op het gesprek dat ik morgen ga hebben en nu twijfel ik![]()
Eerst naar dat gesprek!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... of je komt nog een kusje van Jair halendoet wonderen
Ja hoor meis..... ik zal je straks een PM sturen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andy, nu wil ik ook weten hoe je er uit ziet. josh holloway is hot
bang dat je herkent word hier?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor meis..... ik zal je straks een PM sturen.
Ik kan wel net zo grumpy zijn als Sawyer......quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Maar wel vooral in zn rol als Sawyer, ik vind m in die Davidoff reclame vééls te hunkerig
21:20 geloof ik, Nederland 1quote:
Nee gewoon gesteld op mijn privacy.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bang dat je herkent word hier?
Die aflevering met dat everzwijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan wel net zo grumpy zijn als Sawyer......
Dat was in seizoen 1 toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die aflevering met dat everzwijn![]()
![]()
quote:
Beterschap voor beide LadyBlack !quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik ga afsluiten. Vriendje ligt ziekig op de bank en ik heb een stevige hoofdpijn te pakken, dus ik krul lekker naast hem op de bank met mn boek
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:Net wakker
![]()
En meteen door naar mijn werk. Tot straks.
Dat kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... of je komt nog een kusje van Jair halendoet wonderen
quote:
je kan wel zien dat je nog een beginner bent met Soempen. Toch nog een beetje aan je timing werken, maar een aardig begin is hetquote:
en dan pleuren je koekje, boekje en melk in het badquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik had ook zin in melk met een koekje, dus dat ging ik halen
En het was grappig, want weer onderweg naar huis fietste ik langs twee jongens van mijn basisschool, broers. Ik glimlachte naar één van hen, maar ik vergeet heel vaak dat ik nogal ben veranderd sinds die tijd (ahum...) Dus ik zag m echt zo kijken van huh
En ze wonen vlakbij me, op weg van de plek waar ze stonden daar mijn huis wonen zij ergens in een zijstraat. Maar toen ik afremde om naar mijn huis te gaan, fietste ze me voorbij en zag ik ze kijken van: is ze het nou
En toen ik mijn huis in ging zag ik ze aan het eind van de straat weer omdraaien
![]()
![]()
En nu, melk, bad, een boekje en een koekje
Ik wil ook een badquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu, melk, bad, een boekje en een koekje
Schijnt goed voor je huid te zijn een melkbad hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan pleuren je koekje, boekje en melk in het bad
Cleo did it all the timequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schijnt goed voor je huid te zijn een melkbad hoor.
and look what that brought herquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cleo did it all the time
shit ik kom maar niet boven zo
we willen ook dat je hier blijft.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cleo did it all the time
shit ik kom maar niet boven zo
Ach ze is wel nog steeds bekend.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
and look what that brought her
Hoi MaJoquote:
Jair heeft inmiddels toch ook al een baan....quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, 4 topics, en Jair kan lopen
Truste IARLquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga afsluiten, want bedtijd
Truste
denk dat ik dan toch liever nog wat langer leefquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ze is wel nog steeds bekend.
Ik ook hoor. Kwam overigens niet door baden in de melk dat ze doodging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat ik dan toch liever nog wat langer leef
heel indirect misschien welquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Kwam overigens niet door baden in de melk dat ze doodging.
Ja zag het, thanks allenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi MaJo
Je hebt 2 awards gewonnen.....
Ja altijd maar dit keer gingen ze over jou dus zeg ik maar niets....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zag het, thanks allen![]()
maar geen vuige roddels dus?
Dan ga ik zo maar eens teruglezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja altijd maar dit keer gingen ze over jou dus zeg ik maar niets....
De raarste verhalen komen van mij en gaan ook over mij denk ik.quote:
Ja heerlijk dagje gehad en helemaal niets gedaan. Little britain en boondock saints gekeken en veel muziek geluisterdquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Nee MaJo, de vuige roddels komen meer van jouw kant de laatste tijd he
Lekker dagje met je lover gehad gisteren? En voel je je alweer iets beter?
Oh, en heb je teruggelezen? Ik had je om romantische Utrecht-tips gevraagd voor mn 2-jarig jubileum eind augustus
Kom je gezellig met mij mee naar de sportschool?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, ik ga mijn flexibiliteit weer terughalen, ben veels te stijf geworden. Dat wordt trainen
Dat gezegd hebbende, hoe gaat het met de kassadame?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De raarste verhalen komen van mij en gaan ook over mij denk ik.
Ze was er wel maar ze zat in de breakroom zag ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, hoe gaat het met de kassadame?
Whoaaaa, en hoe was dat??? De rest van de dag klinkt goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heerlijk dagje gehad en helemaal niets gedaan. Little britain en boondock saints gekeken en veel muziek geluisterden vandaag heeft hij me naar huis gebracht en mijn ouders ontmoet
Dankquote:wat utrecht betreft, het wilhelminapark is mooi, daar kun je picknickenen 's avonds eten bij een welfkelder langs de gracht
Ik kan uitstekend thuis trainenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom je gezellig met mij mee naar de sportschool?
Die hebben ze niet in die supermarkt.... maar ik kan misschien wel een bos bloemen voor haar kopen!quote:
quote:
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend thuis trainenMaar je mag wel meedoen hoor
Ben nu aan het opwarmen
Beter dan Andy als Carl Noten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
jij: mag ik deze afrekenen.
Zij: maar die hebben we niet.
jij: oh, dan mag je ze zo hebben
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
Ey dat is een mooi idee!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
Ow dat schiet niet op hequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was er wel maar ze zat in de breakroom zag ik.Het lijkt wel of het niet mag.....
Ik word al Gary Glitter genoemd.....quote:
Eerst je schouders bewegen naar voor en naar achter en andersom, dan je armenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.
Dat ging heel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoaaaa, en hoe was dat??? De rest van de dag klinkt goed
[..]
DankEn voor 's avonds leuke cafeetjes....? Ik ben wel eens rond de Sint Jan uitgeweest geloof ik, maar ik zou het niet meer weten.
en ik Cyranoquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word al Gary Glitter genoemd.....
volgens mij ben je nu vooral vingeroefeningen aan het doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eerst je schouders bewegen naar voor en naar achter en andersom, dan je armen
Rechtop staan, benen één voor een optillen met je knie in een hoek van vijfenveertig graden, enkels afrollen, beide kanten op, dan je onderbeen, vanuit je knie. Recht staan, armen in de lucht en op je uitademing afrollen naar benden. Handen zo laag als je komt. In mijn geval is dat plat op de grond, maar sommigen komen niet verder dan de knieën. Op weer een uitademing omhoog, denk er aan dat je je wervels afrolt. Vijf keer herhalen, gaan zitten en je handen zo ver naar voren als je komt. Ik kan met mijn gezicht op mijn knieën liggen, maar zommigen komen wederom niet verder dan hun handen op hun schenen leggenAls je dat gedaan ehbt gaan we verder
En Ledig Erf is helemaal niet zo ver van het Wilhelminapark als je een binnendoorroute neemtquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ging heel goedmijn ouders vinden hem tof en hij mijn ouders ook
ik ga morgen mee naar zijn moeders verjaardag
het leukste is ledig erf denk ik, leuk pleintje met allemaal kroegjes
Je neus groeit....quote:
Ohlala, someone's serious!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ging heel goedmijn ouders vinden hem tof en hij mijn ouders ook
ik ga morgen mee naar zijn moeders verjaardag
Ledig Erf, wat een hilarische naamquote:het leukste is ledig erf denk ik, leuk pleintje met allemaal kroegjes
Ik ben anders lekker gerekt nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij ben je nu vooral vingeroefeningen aan het doen
quote:
Trusten en tot morgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren, het was me weer een waar genoegen, maar het is mooi geweest voor vandaag.
De groeten.
De Zaanse Schans of de Keukenhofquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie voor het oubollige uitje?
Ah de Zaanse schans idd.... Keukenhof hebben we al gehad, net als Giethoorn, een Duitse Kerstmarkt en een Vlaams Volksdansfestival.....quote:
of het buitenmuseumquote:
Is dat het Archeon?quote:
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblikquote:
Eenschquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is lichtelijk mot ontstaan over die van dit jaar..... de organisatoren vinden dat ze hun best hebben gedaan met een tripje naar het drielandenpunt en Margraten..... Het merendeel van ons is van mening dat Margraten niet als oubollig mag worden aangemerkt....
Ah genoeg oubollige uitjes dus nog!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblik
De lol van het oubollige uitje is dat wij niet in het decor passen maar Margraten dat is een Memorial ground. En daar is niks leuks aan....quote:
Oh wacht, die stoomtrein idd, en dan met de boot naar enkhuizen en met de trein weer naar hoorn, historische driehoek noemen ze dat geloof ik, dat is echt sufquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblik
Ah dit had ik eerder moeten doen zeg..... Hopelijk verbeterd dit Giethoorn vorig jaar.....die blikken van die toeristen toen ze die bende mafketels in dat bootje zagen onbetaalbaar....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh wacht, die stoomtrein idd, en dan met de boot naar enkhuizen en met de trein weer naar hoorn, historische driehoek noemen ze dat geloof ik, dat is echt suf
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pampiedam, het lukt niet echt vandaag
Zaanse Schans is het toppunt van oubolligheid
Zit je nu in de knoop?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pampiedam, het lukt niet echt vandaag
Stroopsoldaat....dat klinkt als een kloon van Cobra4....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]De Zaanse schans is vet koel, zien hoe kaas gemaakt wordt, je kiezen breken op stroopsoldaten, heerlijk
Giethoorn is coolquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dit had ik eerder moeten doen zeg..... Hopelijk verbeterd dit Giethoorn vorig jaar.....die blikken van die toeristen toen ze die bende mafketels in dat bootje zagen onbetaalbaar....
Was het maar zo. kan me niet focussenquote:
Jij was dus die mooie blonde meid in die rood met zwart gestipte bikini naar wie we zwaaide......quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Giethoorn is coolJe kan er geodes breken en onder de aanlegsteiger doorzwemmen en zeilen in het piraatje en het huisje van mn vaders beste vriend is alléén per boot bereikbaar. Die blikken van al die mafkezen als we daar op de veranda liggen te zonnen
Succes daarmee en laat maar weten hoe het ging.....quote:Was het maar zo. kan me niet focussen
Morgen beterga zo naar bed, moet morgen best vroeg op, heb om negen uur de gewreekte afspraak
Morgen gaat het idd helemaal goed komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was het maar zo. kan me niet focussen
Morgen beterga zo naar bed, moet morgen best vroeg op, heb om negen uur de gewreekte afspraak
Daar kun je wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4: Ik denk dat jij niet alleen de meeste oorlogskennis hebt, maar ook de meeste oorlogskennissen
Wa ist?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er de pest in.
Misschien moet ik iets anders doen.
Misschien moet ik iets anders studeren.
Misschien moet ik iets anders...
Ik heb echt het gevoel dat ik nergens goed voor ben...![]()
Wiskunde vond ik wel leuk, maar het onderwijsprogramma van dat vak valt op geen enkele manier te rijmen met de werkzaamheden in mijn vrije tijd.quote:
Is het een kwestie van anders plannen of moet je echt zaken gaan afzeggen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wiskunde vond ik wel leuk, maar het onderwijsprogramma van dat vak valt op geen enkele manier te rijmen met de werkzaamheden in mijn vrije tijd.
Deze maand zal ik wat interne wijzigingen doorvoeren, ik kan geen garantie verzekeren.
Anders plannen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het een kwestie van anders plannen of moet je echt zaken gaan afzeggen?
Je moet de handrem er dus opzetten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders plannen.
Bovendien kan ik mezelf evenmin verdenken van enig vernuft. Er geldt voor de meeste vakken geen aanwezigheidsplicht, maar ik blijf zoveel mogelijk lessen volgen met als gevolg dat ik 's avonds compleet afgetrapt thuiskom.
Tot slot heb ik ook nog eens een raar slaapritme. Ik haal te vaak nachten door zodat ik in de ochtend in slaap moet vallen om ongelukken te vermijden.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet de handrem er dus opzetten?
Dit lijkt me niet zo vreemd, vind het juist raar als je vakken niet volgt ook al is er dan geen aanwezigheidsplicht. Aanwezigheidsplicht is naar mijn mening niet de belangrijkste reden om naar je lessen te gaan, dit is alleen een extra motivatie omdat de meeste studenten er niet mee om kunnen gaan. Hartstikke goed dus dat je gewoon gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders plannen.
Bovendien kan ik mezelf evenmin verdenken van enig vernuft. Er geldt voor de meeste vakken geen aanwezigheidsplicht, maar ik blijf zoveel mogelijk lessen volgen met als gevolg dat ik 's avonds compleet afgetrapt thuiskom.
Het lijkt me eerder dat je daardoor uitgeput bent dan door al die lessen. Een tijd proberen op tijd naar bed te gaan dusquote:Tot slot heb ik ook nog eens een raar slaapritme. Ik haal te vaak nachten door zodat ik in de ochtend in slaap moet vallen om ongelukken te vermijden.
Ik ga uit van 20 tot 30 uur per week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel uur les heb je in de week dan Ofyles? Kun je niet een schema maken met vakken die het belangrijkste zijn om te volgen en dat je die trouw volgt en van de anderen het huiswerk bijhoudt ofzo?
Vanwege mijn onrust: niet zo heel veel en dat geef ik direct toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef MaJo het volgende:
Ik weet het hoe verleidelijk het is om tot 5 uur 's nachts door te gaan, maar wees eerlijk, hoeveel productiefs doe je dan eigenlijk?
Daar schuilt bij mij ook het gevaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:25 schreef zebaz het volgende:
Oh ja, en als je het ziet waar het ook gewoon is dan ben je al gauw ook verwaand
Vierde studie in ruwweg-dezelfde-richting? Of vier totaal verschillende keuzes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat ik nu doe, is mijn huidige studie laten voor wat het is en me later inschrijven voor een vierde.
Vier verschillende keuzes helaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:34 schreef zebaz het volgende:
[..]
Vierde studie in ruwweg-dezelfde-richting? Of vier totaal verschillende keuzes?
Op de middelbare school kreeg ik ook te maken met zulke praktijken. Projecten, uitstapjes, toetsweken, allemaal werden ze gemanipuleerd door een select groepje. Voor mij ook de reden om nooit meer terug te denken aan die verschrikkelijke tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:47 schreef zebaz het volgende:
Nouja, daar zit nog wel enige overlap tussen: allemaal min of meer exact. Je zou kunnen bedenken of dit jouw hoek wel is.
Ben zelf ooit begonnen met (toen nog Technische) Informatica en na 2,5 jaar (veel te laat) overgestapt naar BIT (bedrijfskundige IT), daarin (uiteindelijk) afgestudeerd, maar de organisaties waar je dan in terecht komt zijn bedrijven waar ik eigenlijk niet eens wil werken![]()
Gaat het hoofdzakelijk over scripten en software? Want daar heb ik wel enige affiniteit mee.quote:Gelukkig werk ik voor mezelf...Maar achteraf gezien was een grotere verandering misschien beter geweest. Informatica op WO-niveau is trouwens behoorlijk droog IMHO.
Bijna helemaal niet, in mijn ervaring. Nu kan dat wel enorm verschillen van opleiding tot opleiding, dus ik zou vooral zelf ook m'n licht opsteken. Informatica zoals ik t volgde ging vooral over wiskundige en technische achtergronden. Tekenend: ik kreeg eerst onderwijs in functioneel programmeren (in Miranda), en pas een jaar later in OO/imperatief programmeren...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat het hoofdzakelijk over scripten en software? Want daar heb ik wel enige affiniteit mee.
Ofy, ik ben absoluut een voorstander van het roer omgooien en plankgas geven, maar dat moet je alleen doen als je het echt zeker weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Redenen genoeg om mijn leven drastisch om te gooien en nu plankgas te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |