quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:07 schreef zebaz het volgende:
Ja, bijna 40 MB, maar dan heb je ook de (duivelse!) mogelijkheid om documenten en afbeeldingen te vangen met uw Helsche Machine!
Ja, daar was ik toe in staat toen ik een netwerk wilde aanleggen tussen mn pc en laptop, en dat steeds maar niet luktequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:15 schreef zebaz het volgende:
Nouja, dat viel dus toch weer mee. Voor hetzelfde geld denk je 'dat doe ik effe' en vliegt t apparaat ergens voor het eind van de middag door een of ander raam.
ze had het over overstappen in Vancouver (oid). Dis het zal met een van de Canadese luchtvaartmaatschappijen zijn (wel een tering eind om)quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:06 schreef iamredleader het volgende:
Nestle had toch onlangs iets geroepen over goedkoop naar New York? Weet iemand waar die aanbieding was?
Dat scheelt nogalquote:
C4-modus: pics!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik maar eens mn oude klassenfoto's inscannenOp schoolbank staan allemaal foto's van het jaar boven mij, maar nooit mijn klas.... daar gaan we wat aan doen
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Degenen onder jullie die mijn naam kennen moeten ze zelf maar opzoeken![]()
Bureaucratie van de bovenste plank. De CIA neemt nu 'Safety First' wel heel letterlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Done. Paspoort is verlengd, alleen blijkt dus dat Jair niet zomaar Amerikaan kan worden. Omdat alleen ik Amerikaan ben en Tinuviel niet, moet ik aantonen dat ik 5 jaar in de VS heb gewoond. En dat heb ik niet
De alternatieve route is dat we via mijn vader de aanvraag doen, maar dat duurt 6-12 maanden en moet IN Amerika gebeuren. Dacht het dus (voorlopig) niet
Inderdaad handig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:12 schreef iamredleader het volgende:
Goeiemiddag
Rijbewijs ook opgehaaldnu in makkelijk creditcard formaat
Val ik weer buiten de boot.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Degenen onder jullie die mijn naam kennen moeten ze zelf maar opzoeken![]()
Mjah, ik ben ook heel gevaarlijk met een kinderwagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Bureaucratie van de bovenste plank. De CIA neemt nu 'Safety First' wel heel letterlijk.
Geen idee, heb gewoon bij het afrekenen m'n pincode ingetoetst en op ja gedruktquote:Inderdaad handig.
Behoort Amstelveen tot de gemeenten waar je het goedkoopst aan het roze papiertje c.q. de roze pas kunt komen? Hoofddorp blijkt de goedkoopste te zijn, Eindhoven één van de duurste? Een tientjeskwestie lijkt me.
Inderdaaad. Overstappen is nooit in Vancouverquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat scheelt nogal
Toronto - New York is goed te doen. Wij zijn ook een keer van Toronto via NYC naar Amsterdam gevlogen, was nou niet een veel langere reis.
Hoezo dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In mijn omgeving reageren best veel nogal negatief op het gesprek dat ik morgen ga hebben en nu twijfel ik![]()
Adhd en aanverwanten-gesprek bij mentrumquote:
klinkt ook een stuk logischerquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaaad. Overstappen is nooit in Vancouver
Fuck it. Je gaat toch voor jezelf en niet voor de mensen om je heen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Adhd en aanverwanten-gesprek bij mentrum
Ze geloven niet dat ik zoiets heb en zien het volgens mij een beetje als aanstellerij. Dat vind ik best pijnlijk en daardoor ga ik aan mezelf twijfelen
onzin. Als je denkt dat je er baat bij hebt gewoon doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ze geloven niet dat ik zoiets heb en zien het volgens mij een beetje als aanstellerij. Dat vind ik best pijnlijk en daardoor ga ik aan mezelf twijfelen
ja, maar ik hecht wel heel veel waarde aan wat ze denken. het is mijn familiequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck it. Je gaat toch voor jezelf en niet voor de mensen om je heen?
is het door een dokter vastgesteld dan? of vin/denk je dat je het hebt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja, maar ik hecht wel heel veel waarde aan wat ze denken. het is mijn familie
ik ben door doc doorverwezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is het door een dokter vastgesteld dan? of vin/denk je dat je het hebt?
Nergens voor nodig. Je Ritalinavontuur leek me aardig duidelijk. Bel anders even met MaJo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben door doc doorverwezen
en wat ik ook zei, nu twijfel ik aan mezelf
maar als de dokter zou denken dat het complete onzin is zou die je toch niet doorverwijzen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben door doc doorverwezen
en wat ik ook zei, nu twijfel ik aan mezelf
Oeh dat is rot meis.... Ik ken het gevoel en het is zwaar klote dat mensen om wie je geeft je niet serieus nemen. ADHD is voor veel mensen nog een onbekend gebied helaas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze neemt niet opquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Je Ritalinavontuur leek me aardig duidelijk. Bel anders even met MaJo?
Die belt vanzelf terug joh.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geprobeerd, ze neemt niet op
Alleen als het een pizza met zeevruchten is. Pizza is lekkerquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mahja, mijn pizza is wel aangekomenslecht he, pizza besteld
Wat dat vandaag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Op m'n echo was geen foetus te zien.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Jair op de grond aan het spelen:
[ afbeelding ]
Jair en z'n broccoli groentehap![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Heuj Soempquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Ja, en nu weet ik het niet.quote:
Hoi Soempie!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Niet de babe award.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi Soempie!
Je hebt wel een award gewonnen hoor!
Guust Flater......quote:
Ehhhquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heuj Soemp
Is dat een mee- of tegenvaller?
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:23 schreef Soempie het volgende:
Oeh, hij is wel leuk! Maar ik wil m'n Soempie-plaatje niet kwijt. Misschien straks even kijken of iemand voor mij het zo kan knutselen dat ze elkaar afwisselen.![]()
Goeie tip. Zo even kijken, maar volgens mij gaan we eerst eten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Ik heb mijn icon daar ook laten omkatten.
Okay eet smakelijk!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goeie tip. Zo even kijken, maar volgens mij gaan we eerst eten.![]()
Wat de rest hier ook zegt PS: wel gaanquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is ie zekerquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andy, nu wil ik ook weten hoe je er uit ziet. josh holloway is hot
quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:17 schreef Soempie het volgende:
Hoi allemaal.![]()
Slechte grap: niet de baby-awardquote:
Voel je geen nepperd johquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:22 schreef Soempie het volgende:
Maar ik voel me nu wel een nepperd ofzo. Er zit een bult, het doet pijn, maar er is niks te zien. Net of ik lieg of me aanstel.
Ja, aanstaande zondagquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehhh![]()
Hey, je uitzending is bijna he?
... of je komt nog een kusje van Jair halenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In mijn omgeving reageren best veel nogal negatief op het gesprek dat ik morgen ga hebben en nu twijfel ik![]()
Eerst naar dat gesprek!!quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... of je komt nog een kusje van Jair halendoet wonderen
Ja hoor meis..... ik zal je straks een PM sturen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
andy, nu wil ik ook weten hoe je er uit ziet. josh holloway is hot
bang dat je herkent word hier?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor meis..... ik zal je straks een PM sturen.
Ik kan wel net zo grumpy zijn als Sawyer......quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is ie zeker
Maar wel vooral in zn rol als Sawyer, ik vind m in die Davidoff reclame vééls te hunkerig
21:20 geloof ik, Nederland 1quote:
Nee gewoon gesteld op mijn privacy.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bang dat je herkent word hier?
Die aflevering met dat everzwijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan wel net zo grumpy zijn als Sawyer......
Dat was in seizoen 1 toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die aflevering met dat everzwijn![]()
![]()
quote:
Beterschap voor beide LadyBlack !quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik ga afsluiten. Vriendje ligt ziekig op de bank en ik heb een stevige hoofdpijn te pakken, dus ik krul lekker naast hem op de bank met mn boek
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef Cobra4 het volgende:Net wakker
![]()
En meteen door naar mijn werk. Tot straks.
Dat kloptquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
... of je komt nog een kusje van Jair halendoet wonderen
quote:
je kan wel zien dat je nog een beginner bent met Soempen. Toch nog een beetje aan je timing werken, maar een aardig begin is hetquote:
en dan pleuren je koekje, boekje en melk in het badquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo ik had ook zin in melk met een koekje, dus dat ging ik halen
En het was grappig, want weer onderweg naar huis fietste ik langs twee jongens van mijn basisschool, broers. Ik glimlachte naar één van hen, maar ik vergeet heel vaak dat ik nogal ben veranderd sinds die tijd (ahum...) Dus ik zag m echt zo kijken van huh
En ze wonen vlakbij me, op weg van de plek waar ze stonden daar mijn huis wonen zij ergens in een zijstraat. Maar toen ik afremde om naar mijn huis te gaan, fietste ze me voorbij en zag ik ze kijken van: is ze het nou
En toen ik mijn huis in ging zag ik ze aan het eind van de straat weer omdraaien
![]()
![]()
En nu, melk, bad, een boekje en een koekje
Ik wil ook een badquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu, melk, bad, een boekje en een koekje
Schijnt goed voor je huid te zijn een melkbad hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan pleuren je koekje, boekje en melk in het bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |