quote:
Trusten en tot morgenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dames en heren, het was me weer een waar genoegen, maar het is mooi geweest voor vandaag.
De groeten.
De Zaanse Schans of de Keukenhofquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Heeft iemand nog een suggestie voor het oubollige uitje?
Ah de Zaanse schans idd.... Keukenhof hebben we al gehad, net als Giethoorn, een Duitse Kerstmarkt en een Vlaams Volksdansfestival.....quote:
of het buitenmuseumquote:
Is dat het Archeon?quote:
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblikquote:
Eenschquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Er is lichtelijk mot ontstaan over die van dit jaar..... de organisatoren vinden dat ze hun best hebben gedaan met een tripje naar het drielandenpunt en Margraten..... Het merendeel van ons is van mening dat Margraten niet als oubollig mag worden aangemerkt....
Ah genoeg oubollige uitjes dus nog!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblik
De lol van het oubollige uitje is dat wij niet in het decor passen maar Margraten dat is een Memorial ground. En daar is niks leuks aan....quote:
Oh wacht, die stoomtrein idd, en dan met de boot naar enkhuizen en met de trein weer naar hoorn, historische driehoek noemen ze dat geloof ik, dat is echt sufquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat TM het Openluchtmuseum bij Arnhem bedoelt. Het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen kan je ook nog heen, of het stoomtreintje bij Medemblik
Ah dit had ik eerder moeten doen zeg..... Hopelijk verbeterd dit Giethoorn vorig jaar.....die blikken van die toeristen toen ze die bende mafketels in dat bootje zagen onbetaalbaar....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Oh wacht, die stoomtrein idd, en dan met de boot naar enkhuizen en met de trein weer naar hoorn, historische driehoek noemen ze dat geloof ik, dat is echt suf
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pampiedam, het lukt niet echt vandaag
Zaanse Schans is het toppunt van oubolligheid
Zit je nu in de knoop?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pampiedam, het lukt niet echt vandaag
Stroopsoldaat....dat klinkt als een kloon van Cobra4....quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]De Zaanse schans is vet koel, zien hoe kaas gemaakt wordt, je kiezen breken op stroopsoldaten, heerlijk
Giethoorn is coolquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dit had ik eerder moeten doen zeg..... Hopelijk verbeterd dit Giethoorn vorig jaar.....die blikken van die toeristen toen ze die bende mafketels in dat bootje zagen onbetaalbaar....
Was het maar zo. kan me niet focussenquote:
Jij was dus die mooie blonde meid in die rood met zwart gestipte bikini naar wie we zwaaide......quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Giethoorn is coolJe kan er geodes breken en onder de aanlegsteiger doorzwemmen en zeilen in het piraatje en het huisje van mn vaders beste vriend is alléén per boot bereikbaar. Die blikken van al die mafkezen als we daar op de veranda liggen te zonnen
Succes daarmee en laat maar weten hoe het ging.....quote:Was het maar zo. kan me niet focussen
Morgen beterga zo naar bed, moet morgen best vroeg op, heb om negen uur de gewreekte afspraak
Morgen gaat het idd helemaal goed komen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was het maar zo. kan me niet focussen
Morgen beterga zo naar bed, moet morgen best vroeg op, heb om negen uur de gewreekte afspraak
Daar kun je wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@C4: Ik denk dat jij niet alleen de meeste oorlogskennis hebt, maar ook de meeste oorlogskennissen
Wa ist?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er de pest in.
Misschien moet ik iets anders doen.
Misschien moet ik iets anders studeren.
Misschien moet ik iets anders...
Ik heb echt het gevoel dat ik nergens goed voor ben...![]()
Wiskunde vond ik wel leuk, maar het onderwijsprogramma van dat vak valt op geen enkele manier te rijmen met de werkzaamheden in mijn vrije tijd.quote:
Is het een kwestie van anders plannen of moet je echt zaken gaan afzeggen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wiskunde vond ik wel leuk, maar het onderwijsprogramma van dat vak valt op geen enkele manier te rijmen met de werkzaamheden in mijn vrije tijd.
Deze maand zal ik wat interne wijzigingen doorvoeren, ik kan geen garantie verzekeren.
Anders plannen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het een kwestie van anders plannen of moet je echt zaken gaan afzeggen?
Je moet de handrem er dus opzetten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders plannen.
Bovendien kan ik mezelf evenmin verdenken van enig vernuft. Er geldt voor de meeste vakken geen aanwezigheidsplicht, maar ik blijf zoveel mogelijk lessen volgen met als gevolg dat ik 's avonds compleet afgetrapt thuiskom.
Tot slot heb ik ook nog eens een raar slaapritme. Ik haal te vaak nachten door zodat ik in de ochtend in slaap moet vallen om ongelukken te vermijden.
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je moet de handrem er dus opzetten?
Dit lijkt me niet zo vreemd, vind het juist raar als je vakken niet volgt ook al is er dan geen aanwezigheidsplicht. Aanwezigheidsplicht is naar mijn mening niet de belangrijkste reden om naar je lessen te gaan, dit is alleen een extra motivatie omdat de meeste studenten er niet mee om kunnen gaan. Hartstikke goed dus dat je gewoon gaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Anders plannen.
Bovendien kan ik mezelf evenmin verdenken van enig vernuft. Er geldt voor de meeste vakken geen aanwezigheidsplicht, maar ik blijf zoveel mogelijk lessen volgen met als gevolg dat ik 's avonds compleet afgetrapt thuiskom.
Het lijkt me eerder dat je daardoor uitgeput bent dan door al die lessen. Een tijd proberen op tijd naar bed te gaan dusquote:Tot slot heb ik ook nog eens een raar slaapritme. Ik haal te vaak nachten door zodat ik in de ochtend in slaap moet vallen om ongelukken te vermijden.
Ik ga uit van 20 tot 30 uur per week.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
Hoeveel uur les heb je in de week dan Ofyles? Kun je niet een schema maken met vakken die het belangrijkste zijn om te volgen en dat je die trouw volgt en van de anderen het huiswerk bijhoudt ofzo?
Vanwege mijn onrust: niet zo heel veel en dat geef ik direct toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef MaJo het volgende:
Ik weet het hoe verleidelijk het is om tot 5 uur 's nachts door te gaan, maar wees eerlijk, hoeveel productiefs doe je dan eigenlijk?
Daar schuilt bij mij ook het gevaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:25 schreef zebaz het volgende:
Oh ja, en als je het ziet waar het ook gewoon is dan ben je al gauw ook verwaand
Vierde studie in ruwweg-dezelfde-richting? Of vier totaal verschillende keuzes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat ik nu doe, is mijn huidige studie laten voor wat het is en me later inschrijven voor een vierde.
Vier verschillende keuzes helaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:34 schreef zebaz het volgende:
[..]
Vierde studie in ruwweg-dezelfde-richting? Of vier totaal verschillende keuzes?
Op de middelbare school kreeg ik ook te maken met zulke praktijken. Projecten, uitstapjes, toetsweken, allemaal werden ze gemanipuleerd door een select groepje. Voor mij ook de reden om nooit meer terug te denken aan die verschrikkelijke tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:47 schreef zebaz het volgende:
Nouja, daar zit nog wel enige overlap tussen: allemaal min of meer exact. Je zou kunnen bedenken of dit jouw hoek wel is.
Ben zelf ooit begonnen met (toen nog Technische) Informatica en na 2,5 jaar (veel te laat) overgestapt naar BIT (bedrijfskundige IT), daarin (uiteindelijk) afgestudeerd, maar de organisaties waar je dan in terecht komt zijn bedrijven waar ik eigenlijk niet eens wil werken![]()
Gaat het hoofdzakelijk over scripten en software? Want daar heb ik wel enige affiniteit mee.quote:Gelukkig werk ik voor mezelf...Maar achteraf gezien was een grotere verandering misschien beter geweest. Informatica op WO-niveau is trouwens behoorlijk droog IMHO.
Bijna helemaal niet, in mijn ervaring. Nu kan dat wel enorm verschillen van opleiding tot opleiding, dus ik zou vooral zelf ook m'n licht opsteken. Informatica zoals ik t volgde ging vooral over wiskundige en technische achtergronden. Tekenend: ik kreeg eerst onderwijs in functioneel programmeren (in Miranda), en pas een jaar later in OO/imperatief programmeren...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Gaat het hoofdzakelijk over scripten en software? Want daar heb ik wel enige affiniteit mee.
Ofy, ik ben absoluut een voorstander van het roer omgooien en plankgas geven, maar dat moet je alleen doen als je het echt zeker weetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Redenen genoeg om mijn leven drastisch om te gooien en nu plankgas te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |