Ik wil ook een badquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En nu, melk, bad, een boekje en een koekje
Schijnt goed voor je huid te zijn een melkbad hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan pleuren je koekje, boekje en melk in het bad
Cleo did it all the timequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schijnt goed voor je huid te zijn een melkbad hoor.
and look what that brought herquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cleo did it all the time
shit ik kom maar niet boven zo
we willen ook dat je hier blijft.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Cleo did it all the time
shit ik kom maar niet boven zo
Ach ze is wel nog steeds bekend.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
and look what that brought her
Hoi MaJoquote:
Jair heeft inmiddels toch ook al een baan....quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, 4 topics, en Jair kan lopen
Truste IARLquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:39 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga afsluiten, want bedtijd
Truste
denk dat ik dan toch liever nog wat langer leefquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ze is wel nog steeds bekend.
Ik ook hoor. Kwam overigens niet door baden in de melk dat ze doodging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat ik dan toch liever nog wat langer leef
heel indirect misschien welquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Kwam overigens niet door baden in de melk dat ze doodging.
Ja zag het, thanks allenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi MaJo
Je hebt 2 awards gewonnen.....
Ja altijd maar dit keer gingen ze over jou dus zeg ik maar niets....quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zag het, thanks allen![]()
maar geen vuige roddels dus?
Dan ga ik zo maar eens teruglezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja altijd maar dit keer gingen ze over jou dus zeg ik maar niets....
De raarste verhalen komen van mij en gaan ook over mij denk ik.quote:
Ja heerlijk dagje gehad en helemaal niets gedaan. Little britain en boondock saints gekeken en veel muziek geluisterdquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Nee MaJo, de vuige roddels komen meer van jouw kant de laatste tijd he
Lekker dagje met je lover gehad gisteren? En voel je je alweer iets beter?
Oh, en heb je teruggelezen? Ik had je om romantische Utrecht-tips gevraagd voor mn 2-jarig jubileum eind augustus
Kom je gezellig met mij mee naar de sportschool?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, ik ga mijn flexibiliteit weer terughalen, ben veels te stijf geworden. Dat wordt trainen
Dat gezegd hebbende, hoe gaat het met de kassadame?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De raarste verhalen komen van mij en gaan ook over mij denk ik.
Ze was er wel maar ze zat in de breakroom zag ik.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende, hoe gaat het met de kassadame?
Whoaaaa, en hoe was dat??? De rest van de dag klinkt goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heerlijk dagje gehad en helemaal niets gedaan. Little britain en boondock saints gekeken en veel muziek geluisterden vandaag heeft hij me naar huis gebracht en mijn ouders ontmoet
Dankquote:wat utrecht betreft, het wilhelminapark is mooi, daar kun je picknickenen 's avonds eten bij een welfkelder langs de gracht
Ik kan uitstekend thuis trainenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom je gezellig met mij mee naar de sportschool?
Die hebben ze niet in die supermarkt.... maar ik kan misschien wel een bos bloemen voor haar kopen!quote:
quote:
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend thuis trainenMaar je mag wel meedoen hoor
Ben nu aan het opwarmen
Beter dan Andy als Carl Noten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
jij: mag ik deze afrekenen.
Zij: maar die hebben we niet.
jij: oh, dan mag je ze zo hebben
quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
Ey dat is een mooi idee!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom je daar,
Ow dat schiet niet op hequote:Op maandag 3 augustus 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze was er wel maar ze zat in de breakroom zag ik.Het lijkt wel of het niet mag.....
Ik word al Gary Glitter genoemd.....quote:
Eerst je schouders bewegen naar voor en naar achter en andersom, dan je armenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay... Puntenslijpsel als Olga Commandeur.
Dat ging heel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoaaaa, en hoe was dat??? De rest van de dag klinkt goed
[..]
DankEn voor 's avonds leuke cafeetjes....? Ik ben wel eens rond de Sint Jan uitgeweest geloof ik, maar ik zou het niet meer weten.
en ik Cyranoquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik word al Gary Glitter genoemd.....
volgens mij ben je nu vooral vingeroefeningen aan het doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Eerst je schouders bewegen naar voor en naar achter en andersom, dan je armen
Rechtop staan, benen één voor een optillen met je knie in een hoek van vijfenveertig graden, enkels afrollen, beide kanten op, dan je onderbeen, vanuit je knie. Recht staan, armen in de lucht en op je uitademing afrollen naar benden. Handen zo laag als je komt. In mijn geval is dat plat op de grond, maar sommigen komen niet verder dan de knieën. Op weer een uitademing omhoog, denk er aan dat je je wervels afrolt. Vijf keer herhalen, gaan zitten en je handen zo ver naar voren als je komt. Ik kan met mijn gezicht op mijn knieën liggen, maar zommigen komen wederom niet verder dan hun handen op hun schenen leggenAls je dat gedaan ehbt gaan we verder
En Ledig Erf is helemaal niet zo ver van het Wilhelminapark als je een binnendoorroute neemtquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ging heel goedmijn ouders vinden hem tof en hij mijn ouders ook
ik ga morgen mee naar zijn moeders verjaardag
het leukste is ledig erf denk ik, leuk pleintje met allemaal kroegjes
Je neus groeit....quote:
Ohlala, someone's serious!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ging heel goedmijn ouders vinden hem tof en hij mijn ouders ook
ik ga morgen mee naar zijn moeders verjaardag
Ledig Erf, wat een hilarische naamquote:het leukste is ledig erf denk ik, leuk pleintje met allemaal kroegjes
Ik ben anders lekker gerekt nuquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgens mij ben je nu vooral vingeroefeningen aan het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |