Jah joh, die wolken hier zijn zó zomers. Donkergrijs is het nieuwe geel, jeweetquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Nesle het volgende:
ik zei toch dat het zomer werd in Nederland
Heerlijk he.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah joh, die wolken hier zijn zó zomers. Donkergrijs is het nieuwe geel, jeweet![]()
Flauw hequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heerlijk he.
M'n vader belt net ook op, of ik op zn werkkamer even het zonnescherm uit wilde doen en het raam openzetten, dan is het niet zo warm als ie zo daar wil gaan zitten werken.
Maar het is hier niet lekker warm en zonnig, waar hij nu reed was het zonnig en warm
Hoe dat?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn god, ik heb nu al iemand die me helemaal ziet zitten, op mijn nieuwe schoolZit ik heel niet op te wachten
Achzo, und now yoe arr eeh German?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh maar ik heb wel mijn german placement exam gruwleijk goed gemaakt![]()
Frans ook niet slechtDas alvast een goed begin!
Facebook.quote:
Maar na wat gebabbelquote:14:04Max
haha
i am sure u are a cool kid
Ik zoiets van: oh denk je dat?quote:15:04Max
well at least dutch girls are fucking hot hehe
Right...quote:15:05Max
many are hot!
lol
i mean u are good looking for example hehe
German placement exam?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh maar ik heb wel mijn german placement exam gruwleijk goed gemaakt![]()
Frans ook niet slechtDas alvast een goed begin!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Hier wordt het ook steeds lekkerder
Jair is helemaal goedgekeurd, ze vonden hem een vrolijk, lief kereltje wat vlot was met z'n babbeltjes en dat hij zich al kon optrekken/rechtop kon zitten vonden ze lekker vroeg
En daar ging het misquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Facebook.
Ja zodat ik niet op niveau één hoef te beginnen als ik dat wil gaan volgen. Maar goed ook, want ik zit dik in het hoogste leven (5), wat begon vanaf 501 punten en ik had er 697. voor frans zat ik ruim in level 4...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
German placement exam?
En hoe weet je dat van diegene die je ziet zitten?![]()
Wel cool toch
Ik maak alles zelfquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik stond versteld wat er allemaal in die babyhapjes zitDie vrienden van mij hadden een risotto-met-tomaat-hapje
Stond garant voor een oranje kliederboel
Ah, goedzoquote:
Dat valt wel mee, hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, goedzo![]()
Dan weet je tenminste ook precies wat je je kindje allemaal geeft![]()
Maar de blender/staafmixer draait overuren dus bij jullie?
Ik maak daar wel eens een hartige taart mee, erg lekkerquote:
quote:
wat ís dat toch??quote:
die ga ik proberen van de weekquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik maak daar wel eens een hartige taart mee, erg lekker
Wortels en pastinaak in de hapjespan beetje gaar laten stomen, dan een kerriesaus erbij, en dan alles met bijvoorbeeld gebakken spekjes erdoor in een taartbodem scheppen. Gegratineerd met kaas is het echt
Nope, papadagjequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig op je werk iarl (of heb ik gemist dat je alweer vakantie hebt)?
minder leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik lag een tijdje geleden 's ochtends nog wat te snoozen, toen ik ineens wakker schrok omdat ik me ineens bedacht dat ik echt al tijden niet meer bij oma was geweest, of haar had opgebeld![]()
![]()
En toen begon het langzaam te dagen dat dat kwam omdat oma al 4 jaar dood is......![]()
4 posts op een rijtje is een Soemp. En 4 heel snel op een rijtje is een Snelsoempquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat ís dat toch??
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat ís dat toch??
[..]
die ga ik proberen van de week
Ja, heel belachelijk. Want je weet echt wel dat je oma dood is, maar ineens besef je dan dus dat je haar nooit meer spreekt. En in je slaperige toestand raak je daar dan van in paniekquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
minder leuk![]()
Wat kan de snooze stand van je geest rare dingen met je doen he
Ik ga niet klikkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier maar op downloaden geklikt
39,38 MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |