Shakira, Tieten en sushi en nog wat U2, wat is er spam aanquote:
Oh, leef jij ook nog verzakert?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
je bent gewoon te laat
Dat zou wel wat anders zijn, maar waar heb je het over?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goeiemorgen, ongesteld ? tampon scheef erin ?
de warme ontvangstquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel wat anders zijn, maar waar heb je het over?
Je komt bijna nooit meer.quote:
Dat zeg ik bijna nooit meer.quote:
komt omdat ik weg wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat anders niet in de posthitlijst van gisteren.
dan liegt ie ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat anders niet in de posthitlijst van gisteren.
""komen"" grapjes zijn des Ll's. Mods komen niet.quote:
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en hebben we er nog beetje zin in
sorry, te weinig koffie op om nu al een snedig antwoord te bedenkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
""komen"" grapjes zijn des Ll's. Mods komen niet.
ok dan slaan we jou overquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom niet
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom niet
het zal vast wel richting: "wij zorgen er wel voor dat je geen mod wordt " zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
sorry, te weinig koffie op om nu al een snedig antwoord te bedenken
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok dan slaan we jou over
de mensen die wel aan het werk zijn er nog een beetje zin in ...
Je hebt het antwoord toch al van mequote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok dan slaan we jou over
de mensen die wel aan het werk zijn er nog een beetje zin in ...
VVVquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VVV![]()
![]()
![]()
Omdat winterstop en WK als antwoord op je vraag.
Papier?quote:
Klonkquote:
omg ....quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord toch al van me
Morgen mag ik ook weer en ik heb er dan ook zin in
zuurpruimquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zal vast wel richting: "wij zorgen er wel voor dat je geen mod wordt " zijn.
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoekenquote:
Complot jegens pinguinsquote:
Of snel rijk worden, zodat je niet meer hoeft te werken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoeken
Mogguh!quote:
In 1x lukt me dat niet, daarom houd ik het maar op een parttime dag. Werken kan altijd nog, vrije tijd >>> werk. Kan ik twee dagen parttimen, vraag ik dat ook nog aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of snel rijk worden, zodat je niet meer hoeft te werken.
Als het even kan, wil ik ook ooit nog eens minder gaan werken. En vooral ver voor mijn 65e stoppen met werkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 1x lukt me dat niet, daarom houd ik het maar op een parttime dag. Werken kan altijd nog, vrije tijd >>> werk. Kan ik twee dagen parttimen, vraag ik dat ook nog aan
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoeken
Ik ontken noch bevestig ietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:38 schreef MPG het volgende:
Papier?
Was de KSC-meet dan toch nog compleet gisteren? Als we alle aanwezige kloons meetellen?
Die beesten staan er goed op!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
Hier nog wat foto's van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke luchten heb ik ook nog wel hoor...quote:
Met appeltje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:56 schreef Klonk het volgende:
ben er vandoor
doei
lekker fietsen, daarna wandelen, fietsen en nog wat fietsen
Daar hadden we het gisteren nog overquote:
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bijquote:
Wat werd er over mij gezegd danquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bij.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bij.
Dat je gekloonde appels eet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:15 schreef Kloonk het volgende:
[..]
Wat werd er over mij gezegd dan?
[ afbeelding ]
"Haha, en wij maar achter de schermen negatieve dingen zeggen over Ph, zodat ie niet mod kan worden".quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja! Seizoen is nog lang....quote:
Jouw naam wordt al niet eens meer genoemd achter de schermen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Haha, en wij maar achter de schermen negatieve dingen zeggen over Ph, zodat ie niet mod kan worden".
Kun je nagaan. Doel bereikt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw naam wordt al niet eens meer genoemd achter de schermen!
Jij of zij?quote:
wat is dat vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh gf
ja, het is zeker rustig... iedereen hard aan het werk... of vakantie aan het vieren
Geen idee, voor mij is zoiets pas in November aan de orde..quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
frutsel
[..]
wat is dat vakantie
Ga liggen voordat je valtquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Werk
Voorlopig zie ik alleen maar alles duizelen
Hoi schatquote:
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebtquote:
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebt
quote:
Slimquote:
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...
mja dat is vanmiddag wel af hoordus na de lunch heb ik het sowieso rustig
topic killerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werken
ach ja poep gebeurd...quote:
mazzelaar... ik ben benieuwd of ik ooit met pensioen kanquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
Phenoquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Hoi Nijns
En dag allemaal, een prettige werkdag/appeltjesdag gewenst
Ik heb wel meer gemist gisterenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien!
Je hebt gisteren vlinders in het wild gemist!.
weer teveel gezopen ofzo?quote:
Ha Pien! Wat was er dan?quote:
Nee hoor, hard gewerktquote:
Ja, werk dusquote:
viel wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja poep gebeurd...
maar was het nog druk van het weekend gf? Of viel het mee?
ga jij werken tot je 70stequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
nijnsquote:
pienquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
Whehehe af en toe tochquote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
ow hoi dan maar hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe af en toe toch
Hallo iedereen die ik nog geen hoi gezegd heb![]()
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk welquote:
Nijnsquote:
De trein?quote:
Zoals KSC'ers meetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, werk dusHad zó veel leuke dingen kunnen doen gisteren
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
I know...quote:
Datquote:
Datquote:
Datquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk wel![]()
en hey Frutsewutsquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
HOAXquote:
Was er een meet?quote:
meet?, meet?, waarom een meet?quote:
Mooi! Leuk: zo jong vaderquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...dank je...
als je nog meer foto's wil zien: Kijk dan hier
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi! Leuk: zo jong vader(hoe oud is je vrouw?)
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk isquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Komt wel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk is
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...quote:
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik vond dat ik laat was
ik was 26 toen mn kleine geboren werd
LLquote:
Nijnselquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
Nou, zo'n haast had ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Jij hebt ervaring in het pappa zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Dit schreeuwt om:quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteldquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
Welke mods danquote:
Mijn moeder zag (en ziet) er vrij jong uit, dat scheelde echt wel denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..
Be my guestquote:
What else is newquote:
Klinkt bekend, ik heb ook oude ouders, maar wilde zelf wat eerder kinderen (ben nu 12 jaar eerder dan mn moeder met kids) en de ouders van mn vrouw waren even oud als wij nu zijn en dat contact is velen malen beter... Dus ik ben blij dat ik nu al pappa ben...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
YWquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
hij zei nichtenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
What else is new
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
ik ben ruim drie weken te laat geborenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
[..]
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteld
al dan niet gewenst
Zoals mijn kleinedie had eigenlijk rond de sterfdag of begrafenis van mn ma geboren moeten worden, gelukkig vond ie het zo gezellig en warm in mn buik dat ie besloten heeft zn eigen verjaardag 2 weken uit te stellen
toch wel handig soms
onze kleine was 1,5 week te vroeg... was op 14 feb uitgerekend... maar op 4 feb geborenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben ruim drie weken te laat geboren
dan adopteer je toch gewoon een van die 2 kindjes en geef je HEM (anders heeft het nog geen zin) toch jouw naamquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
geen sirene hierquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
ghalarm.....
o gelukkig het is twaalf uur op de eerste maandag van de maand...
eetse...quote:
Ben ik met je eens...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
YW
Kinderen willen omdat anders de familienaam stopt is echt een van de slechtste redenen om er eentje op de wereld te zetten
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
onze kleine was 1,5 week te vroeg... was op 14 feb uitgerekend... maar op 4 feb geboren
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.
Fuck 1985
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:08 schreef Muck het volgende:
1985 is net zoiets als piercings
hele leuk,m aar bij mij past het niet
jaja nog even...quote:
Ik was een beetje ongeduldig. Was rond 3 maart uitgerekend, en kwam al op 18 januariquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had op 15 december moeten komen, maar ik was er op 2 januari pas.
Fuck 1985
et je wel je geboortedatum?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Dat jullie dat allemaal weten
Ik zou niet weten of ik te vroeg of te laat was. Ik zou ook niet geweten hebben hoe ik zou hebben geheten als ik een meisje was of wat mijn lengte, gewicht of iets dergelijk was.
Ach het is ook allemaal info die je leven een stuk beter makenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik zou niet weten of ik te vroeg of te laat was. Ik zou ook niet geweten hebben hoe ik zou hebben geheten als ik een meisje was of wat mijn lengte, gewicht of iets dergelijk was.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:08 schreef Muck het volgende:
1985 is net zoiets als piercings
hele leuk,m aar bij mij past het niet
1959?quote:
T zijn dan ook volledig nutteloze gegevens, dus maakt het uit dat je het niet weet?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Frutsel het volgende:
Das toch niet realistisch, 1316 klinkt beter voor Frutsquote:
EauAhquote:
geloof mij, met kerst jarig zijn is geen reet aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ik had de 25'e geboren moeten worden maar het werd de 17e van dec ....![]()
![]()
(heb je de kans om extra shit te krijgen met kerst verpest ik het zelf ...)
ha! dat wist ik!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was een beetje ongeduldig. Was rond 3 maart uitgerekend, en kwam al op 18 januari.
maar goed dat ik het weet danquote:
Ik hield een kalender bij toen ik nog in mijn moeders buik zatquote:
Die lijkt me juist wel leuk om dan jarig te zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
En ik was veel te bang dat ik ineens op 29 februari eruit moest... stel je voor... maar één keer per vier jaar jarig zijn![]()
.
dan ben je best lang voor een 7-jarigequote:Op maandag 3 augustus 2009 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hield een kalender bij toen ik nog in mijn moeders buik zat.
En ik was veel te bang dat ik ineens op 29 februari eruit moest... stel je voor... maar één keer per vier jaar jarig zijn![]()
.
Lijkt me echt niks voor een kindquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die lijkt me juist wel leuk om dan jarig te zijn
Dan is het nu, met alle respect, wel een beetje beterquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:48 schreef Ladylike het volgende:
Ik was op tijd en als ik een jongetje was heette ik Paul![]()
Terug van wandelen
Ach, het zit hier ook raar in elkaar. Denk nog dat mijn broertje er trauma's aan over heeft gehoudenquote:
klonkquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef Klonk het volgende:
HOI
fietsen met clienten is leuk, behalve als met rolstoelfiets en al omvalt
client had niets en bescheurde zich en ik heb een bloederige knie....
Vertelquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het zit hier ook raar in elkaar. Denk nog dat mijn broertje er trauma's aan over heeft gehouden
Wij zijn op dezelfde dag jarig, alleen is hij 4 jaar jongerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Huh, waarom?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag jarig, alleen is hij 4 jaar jonger
Had ik groot feest en was er bij hem niemand
Groepsproces he, er gaat iets mis, dus iedereen gaat staan toekijken zonder te helpen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef OA het volgende:
En iedereen maar zwaaien naar Klonk. Jullie lijken zijn cliënt wel![]()
Klonkje, gaat het verder wel?
Jong enzo, en familie durfde dan niet te komen als de zooi bij mij er wasquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef OA het volgende:
Klonkje, gaat het verder wel?Van schrik vergat hij een appeltje te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef OA het volgende:
Klonkje, gaat het verder wel?Kom je aandacht tekort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dan is het nu, met alle respect, wel een beetje beter
ik heet ook geen ladylikequote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
De FP laadt niet meer bij mij
[..]
Ik heet trouwens niet echt Ladylike![]()
quote:
Arm schaapquote:
vanavond nog werken en dan morgenmiddag bbq met mijn zus plus aanhangquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:36 schreef dndiek het volgende:
Vanavond alweer BBQ-en.![]()
En misschien morgen ook weer!!
dat mag ook niet in de treinquote:
Maar ondertussen vreet je wel elke donderdag wat van de vetbakquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:50 schreef MPG het volgende:
Maar ondertussen vreet je wel elke donderdag wat van de vetbak.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar gewoon een keertje lekker klooien met vleesjes op een vuurtje da's gewoon TOP-amusement man![]()
Niet? Ik wel Frutselquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
De FP laadt niet meer bij mij
[..]
Ik heet trouwens niet echt Ladylike![]()
Valt het op?quote:
vooral de alcoholquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin, BBQ aan, glaasje alcohol erbij...
Zomergevoel FTW
Nej! dat meen je nietquote:
en dan hebben wij sangria partyquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan zou ik het uiterlijk vrijdag doen, want het weekend wordt prut
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nej! dat meen je niet
Dan schreeuw ik toch steeds de verkeerde naam bij het klaarkomen
Ssssttt... laat Fubar het niet horenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nej! dat meen je niet
Dan schreeuw ik toch steeds de verkeerde naam bij het klaarkomen
getverquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan hebben wij sangria party
Met aardbeien?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan hebben wij sangria party
Ik druk mn hoofd wel in het kussenquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ssssttt... laat Fubar het niet horen
Gekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
You know it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer wat doen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Gelukkig!quote:
tuin...quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zwembad in de tuin, BBQ aan, glaasje alcohol erbij...
Zomergevoel FTW
werk zequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You know it!
Ik ben weer wat doen
bij mij dat zwembad nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuin...![]()
zelfs dat is niet voor mij weggelegd...
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?quote:
verschil moet er wezen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze
[..]
bij mij dat zwembad niet
Nog 25 minuten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
Nog anderhalf uur, gelukkig heb ik nog dingen te doen
jep stap hier iedere werkdag om 6.50 binnenquote:
Nee, want nu heb je nóg een verprutste foto.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?.
Voordeel is dus wel dat je "vroeg" klaar bentquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep stap hier iedere werkdag om 6.50 binnen
jep, heb nog wat aan mn middag als ik thuis komquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voordeel is dus wel dat je "vroeg" klaar bent
Kijk, maar tot hoe laat is dat dan meestal zo op de maandagavond?quote:
om 1 uur sluiten we dan nog opruimen en poetsen dus zo rond 2 uur half 3 klaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, maar tot hoe laat is dat dan meestal zo op de maandagavond?
poe, zou niks voor mij zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om 1 uur sluiten we dan nog opruimen en poetsen dus zo rond 2 uur half 3 klaar
Twee zelfs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want nu heb je nóg een verprutste foto.
ben niks anders meer gewend en ons leefritme is er helemaal op aangepastquote:
heb je foto's van EauAh?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?.
hehehequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik heb een foto van StampPG.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee zelfs.
Ik mail ze vanavond wel even.
al iets gehoord van dat uitzendburoquote:
whehehe gelukkig hoef je nog maar 5 minutenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
whehehe tis te merken dat mn baas ook geen zin heeft
Hij zegt dus net: wat de fuck ga ik nu eens doen? heb helemaal geen zin.
Ik dus: dan neem verlof?
Hij: zodat jij kan feesten? ik dacht ut nietze hebben me altijd door
Ja, ging niet door..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al iets gehoord van dat uitzendburo
Oeh, dat ze maar eens doorwerken voor jequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ging niet door..
Maar ben wel gebeld dat ze me voor iets anders willen voorstellen
super tochquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ging niet door..
Maar ben wel gebeld dat ze me voor iets anders willen voorstellen
Die bunker was toch onverwacht stevig jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat ze maar eens doorwerken voor je
Je verwacht niet dat bunkers stevig zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bunker was toch onverwacht stevig ja.
Je moet er zo goed inzitten daar dat ze direct aan je denken als er iets passends isquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
[..]ja
vanmorgen: ik ga vragen of ze u vanmiddag nog terugbellen.
Heb nu nog niks gehoord maar nu alweer naar hun gebeld, persoon die ik moest hebben was in de gesprek maar ik word zo terug gebeld. Ik zorg er wel voor dat ze merken dat ik heel graag wilals ze me irritant vinden, moeten ze maar een baan voor me regelen: dan bel ik hen niet meer
Het ding zag er vervallen uit jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat bunkers stevig zijn
Vrees dat ze te stevig zijn om snel te vervallenquote:
Mja, dat heb ik gisteren proefondervindelijk vastgesteld, door erop te stampenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat ze te stevig zijn om snel te vervallen
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik gisteren proefondervindelijk vastgesteld, door erop te stampen.
Wel als je zegt dat het een koffiebunker wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.
Kan je daar wel in de bunkers?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.
Kan je daar wel in de bunkers?
hij is nog van slag van gisterenquote:
Ja precies!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet er zo goed inzitten daar dat ze direct aan je denken als er iets passends is
Is dat MPG in het echt?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch is duidelijk zichtbaar dat je wel degelijk barsten in het beton hebt getrapt...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Is dat MPG in het echt?
Nee, dat is MPG op de fotoquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:13 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja precies!
[..]
Is dat MPG in het echt?
Jullie hebben hem in die bunker gestopt hequote:
quote:
Hij kroop er zelf in.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jullie hebben hem in die bunker gestopt he
En Mart wist het alquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
oeeeehhik weet hoe MPG eruit ziet
(maar Muck wist dat al)
Hey, OA was eerst hoor. Ik volgde de Chefquote:
Owja, en eer-ik weet hoe mijn stem klinktquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
En Mart wist het al
En Pheno wist het al
En BrandX wist het al
En Buzzer wist het al
En OA wist het al
En Memento-Mori wist het al
...
ik had er een koffiepad ingeslingerdquote:
Nog steedsquote:
Oeh! Goed voor elkaar!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog steedsMaandag is mijn parttimedag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |