Shakira, Tieten en sushi en nog wat U2, wat is er spam aanquote:
Oh, leef jij ook nog verzakert?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:22 schreef Klonk het volgende:
je bent gewoon te laat
Dat zou wel wat anders zijn, maar waar heb je het over?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook goeiemorgen, ongesteld ? tampon scheef erin ?
de warme ontvangstquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou wel wat anders zijn, maar waar heb je het over?
Je komt bijna nooit meer.quote:
Dat zeg ik bijna nooit meer.quote:
komt omdat ik weg wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat anders niet in de posthitlijst van gisteren.
dan liegt ie ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat anders niet in de posthitlijst van gisteren.
""komen"" grapjes zijn des Ll's. Mods komen niet.quote:
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en hebben we er nog beetje zin in
sorry, te weinig koffie op om nu al een snedig antwoord te bedenkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
""komen"" grapjes zijn des Ll's. Mods komen niet.
ok dan slaan we jou overquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom niet
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weekend, dus waarom niet
het zal vast wel richting: "wij zorgen er wel voor dat je geen mod wordt " zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
sorry, te weinig koffie op om nu al een snedig antwoord te bedenken
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok dan slaan we jou over
de mensen die wel aan het werk zijn er nog een beetje zin in ...
Je hebt het antwoord toch al van mequote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ok dan slaan we jou over
de mensen die wel aan het werk zijn er nog een beetje zin in ...
VVVquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
VVV![]()
![]()
![]()
Omdat winterstop en WK als antwoord op je vraag.
Papier?quote:
Klonkquote:
omg ....quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord toch al van me
Morgen mag ik ook weer en ik heb er dan ook zin in
zuurpruimquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
het zal vast wel richting: "wij zorgen er wel voor dat je geen mod wordt " zijn.
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoekenquote:
Complot jegens pinguinsquote:
Of snel rijk worden, zodat je niet meer hoeft te werken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoeken
Mogguh!quote:
In 1x lukt me dat niet, daarom houd ik het maar op een parttime dag. Werken kan altijd nog, vrije tijd >>> werk. Kan ik twee dagen parttimen, vraag ik dat ook nog aanquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of snel rijk worden, zodat je niet meer hoeft te werken.
Als het even kan, wil ik ook ooit nog eens minder gaan werken. En vooral ver voor mijn 65e stoppen met werkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In 1x lukt me dat niet, daarom houd ik het maar op een parttime dag. Werken kan altijd nog, vrije tijd >>> werk. Kan ik twee dagen parttimen, vraag ik dat ook nog aan
quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nooit zin hebt in werk kun je beter een andere baan zoeken
Ik ontken noch bevestig ietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:38 schreef MPG het volgende:
Papier?
Was de KSC-meet dan toch nog compleet gisteren? Als we alle aanwezige kloons meetellen?
Die beesten staan er goed op!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef DaMart het volgende:
Hier nog wat foto's van gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke luchten heb ik ook nog wel hoor...quote:
Met appeltje?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:56 schreef Klonk het volgende:
ben er vandoor
doei
lekker fietsen, daarna wandelen, fietsen en nog wat fietsen
Daar hadden we het gisteren nog overquote:
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bijquote:
Wat werd er over mij gezegd danquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bij.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat eigenlijk iedereen bij de meet was. Wie er niet waren, daar is gewoon over geroddeld gepraat, dus waren ze er alsnog een beetje bij.
Dat je gekloonde appels eet!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:15 schreef Kloonk het volgende:
[..]
Wat werd er over mij gezegd dan?
[ afbeelding ]
"Haha, en wij maar achter de schermen negatieve dingen zeggen over Ph, zodat ie niet mod kan worden".quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja! Seizoen is nog lang....quote:
Jouw naam wordt al niet eens meer genoemd achter de schermen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Haha, en wij maar achter de schermen negatieve dingen zeggen over Ph, zodat ie niet mod kan worden".
Kun je nagaan. Doel bereikt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:30 schreef OA het volgende:
[..]
Jouw naam wordt al niet eens meer genoemd achter de schermen!
Jij of zij?quote:
wat is dat vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh gf
ja, het is zeker rustig... iedereen hard aan het werk... of vakantie aan het vieren
Geen idee, voor mij is zoiets pas in November aan de orde..quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
frutsel
[..]
wat is dat vakantie
Ga liggen voordat je valtquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Werk
Voorlopig zie ik alleen maar alles duizelen
Hoi schatquote:
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebtquote:
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebt
quote:
Slimquote:
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...
mja dat is vanmiddag wel af hoordus na de lunch heb ik het sowieso rustig
topic killerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werken
ach ja poep gebeurd...quote:
mazzelaar... ik ben benieuwd of ik ooit met pensioen kanquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
Phenoquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Hoi Nijns
En dag allemaal, een prettige werkdag/appeltjesdag gewenst
Ik heb wel meer gemist gisterenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien!
Je hebt gisteren vlinders in het wild gemist!.
weer teveel gezopen ofzo?quote:
Ha Pien! Wat was er dan?quote:
Nee hoor, hard gewerktquote:
Ja, werk dusquote:
viel wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja poep gebeurd...
maar was het nog druk van het weekend gf? Of viel het mee?
ga jij werken tot je 70stequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
nijnsquote:
pienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |