wat is dat vakantiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh gf
ja, het is zeker rustig... iedereen hard aan het werk... of vakantie aan het vieren
Geen idee, voor mij is zoiets pas in November aan de orde..quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
frutsel
[..]
wat is dat vakantie
Ga liggen voordat je valtquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:28 schreef marcb1974 het volgende:
Werk
Voorlopig zie ik alleen maar alles duizelen
Hoi schatquote:
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebtquote:
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had zaterdag ook niet moeten zeggen dat je weinig werk daar hebt
quote:
Slimquote:
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe idd, komen ze al om half 9 met een hoop aan...
mja dat is vanmiddag wel af hoordus na de lunch heb ik het sowieso rustig
topic killerquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
o gelukkig was al bang dat je nog echt hard moet gaan werken
ach ja poep gebeurd...quote:
mazzelaar... ik ben benieuwd of ik ooit met pensioen kanquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
Phenoquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:39 schreef Pheno het volgende:
Hoi Nijns
En dag allemaal, een prettige werkdag/appeltjesdag gewenst
Ik heb wel meer gemist gisterenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien!
Je hebt gisteren vlinders in het wild gemist!.
weer teveel gezopen ofzo?quote:
Ha Pien! Wat was er dan?quote:
Nee hoor, hard gewerktquote:
Ja, werk dusquote:
viel wel meequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja poep gebeurd...
maar was het nog druk van het weekend gf? Of viel het mee?
ga jij werken tot je 70stequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:04 schreef Ladylike het volgende:
Pfff tijd voor pensioen.
Nog maar 40 jaar...
nijnsquote:
pienquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
Whehehe af en toe tochquote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
ow hoi dan maar hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe af en toe toch
Hallo iedereen die ik nog geen hoi gezegd heb![]()
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk welquote:
Nijnsquote:
De trein?quote:
Zoals KSC'ers meetenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, werk dusHad zó veel leuke dingen kunnen doen gisteren
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
ff voor nijns...
ons kleine woelwatertje:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
I know...quote:
Datquote:
Datquote:
Datquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tegen die tijd moet dat waarschijnlijk wel![]()
en hey Frutsewutsquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:22 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZZZZAAAAAAAAAaa
een dag zonder brood is een dag niet geleefd
HOAXquote:
Was er een meet?quote:
meet?, meet?, waarom een meet?quote:
Mooi! Leuk: zo jong vaderquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I know...dank je...
als je nog meer foto's wil zien: Kijk dan hier
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi! Leuk: zo jong vader(hoe oud is je vrouw?)
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk isquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Komt wel goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat is zeker waar... dan moet je maar gaan investeren in de dingen waarvan het afhankelijk is
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...quote:
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
Ik vond dat ik laat was
ik was 26 toen mn kleine geboren werd
LLquote:
Nijnselquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, tegenwoordig zie je bijna niemand meer voor hun 28e-30e dus wat dat betreft... Ik zou ook wel jong moeder willen zijn maar dat is natuurlijk van heel wat dingen afhankelijk
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent hequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jong... ik was 24 toen ze werd geboren... dat is toch niet zo jong... vroegah kreeg men rond de 20 al kinderen...
(23)
Nou, zo'n haast had ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Jij hebt ervaring in het pappa zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi... en als je vragen hebt, hoe dat allemaal werkt.. je kan het altijd aan LL vragen... die heeft er ervaring mee...en ik natuurlijk ook
Dit schreeuwt om:quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
In mijn 'omgeving' merk/zie ik alleen 29, 30 t/m 35. Mijn moeder is een geweldige moeder geweest maar was wel 37 toen ze mij kreeg (mijn vader is relatief jong) maar toch zou ik het fijn hebben gevonden als ik iets minder met mijn moeder zou hebben gescheeld qua leeftijd..
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteldquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ben op 2 juli geboren, simpelweg omdat ik die dag jarig was. Best lullig als je d'r dan niet bent he
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
Welke mods danquote:
Mijn moeder zag (en ziet) er vrij jong uit, dat scheelde echt wel denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het meisje op mijn school werd echt gepest.. en niet een beetje..
Be my guestquote:
What else is newquote:
Klinkt bekend, ik heb ook oude ouders, maar wilde zelf wat eerder kinderen (ben nu 12 jaar eerder dan mn moeder met kids) en de ouders van mn vrouw waren even oud als wij nu zijn en dat contact is velen malen beter... Dus ik ben blij dat ik nu al pappa ben...quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, het heeft verschillende kanten natuurlijk. Ik heb er niet echt onder geleden (mijn moeder was 40 toen mijn zusje kwam) maar ik merk wel dat zij qua 'denkwijze' gewoon echt wel flink van mij vandaan zit soms. Maar ik ben absoluut niets tekort gekomen..
YWquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
hij zei nichtenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Be my guest
[..]
What else is new
Ik weet nog altijd niet of ik een kindje wil... krijg er nu al twee gratiz bijFeit is wel dat als ik geen kinderen zou krijgen, de familienaam stopt, aangezien ik negen nichten heb
ik ben ruim drie weken te laat geborenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Een meisje op mijn school had een oude moeder, dat wilde ik dus niet
maar dan praat ik wel over een verschil van 40+ jaar
[..]
Sommige geboortes en dus ook verjaardagen worden nog wel eens uitgesteld
al dan niet gewenst
Zoals mijn kleinedie had eigenlijk rond de sterfdag of begrafenis van mn ma geboren moeten worden, gelukkig vond ie het zo gezellig en warm in mn buik dat ie besloten heeft zn eigen verjaardag 2 weken uit te stellen
toch wel handig soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |