denk het ook wel vooral het buitenbadquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er aan te denken om zodalek even een uurtje naar het zwembad te gaan of zoZal wel lekker rustig zijn nu
Nou laat zien danquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL d'r auto ziet er goed uit![]()
kan goed begrijpen dat ze hem heeft gekocht
in eindhoven zijn zowel het binnen- als het buitenbad openquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
in de zomer is het alleen maar een buitenbad
moet je bij LL zijnquote:
Hier is er maar 1 bad. In de winter staat daar een opblaaskap overheen, en nu dus nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in eindhoven zijn zowel het binnen- als het buitenbad open
quote:
Daar is LL toch voorquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen
als we open zijn doe ik eigenlijk weinig meer dan LL plagen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen iedere 2 minuten de KSC aan het checken.
quote:
quote:
quote:
hier schijnt de zonquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vervelend herfstig kloteweer. Bah.
Sushi met bier erinquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Sushi gemaakt met een nieuw experimentje erbij
Hoaxquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Oh, nu is het opeens wel een KSC meetquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Het was idd geen publieke meet.quote:
VVVquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:51 schreef dndiek het volgende:
Waarom is het voetbalseizoen al begonnen......... ???
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens wel een KSC meet
Nou, lekker historisch iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ben jij de sheriff?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Het was de hamster in de bibliotheek met de kandelaar!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch is hij meerdere keren in de KSC aangekondigd en besproken.
[..]
Nee, de rechter.
in belgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur heb
Zoals gezegd, voor zo'n minimeet ga ik geen halve dag opofferen in een auto, op mijn vrije dag.
Ik zit al genoeg in de auto, ik ben al aan het uitzoeken wat de volgende wordt
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie![]()
vraag maar aan nijns
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |