Daar is LL toch voorquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen
als we open zijn doe ik eigenlijk weinig meer dan LL plagen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen iedere 2 minuten de KSC aan het checken.
quote:
quote:
quote:
hier schijnt de zonquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vervelend herfstig kloteweer. Bah.
Sushi met bier erinquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Sushi gemaakt met een nieuw experimentje erbij
Hoaxquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Oh, nu is het opeens wel een KSC meetquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Het was idd geen publieke meet.quote:
VVVquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:51 schreef dndiek het volgende:
Waarom is het voetbalseizoen al begonnen......... ???
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens wel een KSC meet
Nou, lekker historisch iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ben jij de sheriff?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Het was de hamster in de bibliotheek met de kandelaar!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch is hij meerdere keren in de KSC aangekondigd en besproken.
[..]
Nee, de rechter.
in belgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur heb
Zoals gezegd, voor zo'n minimeet ga ik geen halve dag opofferen in een auto, op mijn vrije dag.
Ik zit al genoeg in de auto, ik ben al aan het uitzoeken wat de volgende wordt
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie![]()
vraag maar aan nijns
bij eindhoven is het ook een rampquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadis tegenwoordig een grote bouwput, zeker daar rondom Utrecht is het genieten geblazen. Je voelt je net in een kermis: bochtje naar links, bochtje naar rechts.
En deze maand gaat de ramp ook in Nijmegen beginnen, ze gaan de brug aanpakken, een viaduct slopen en een nieuw kruispunt aanleggen. Ik ben blij dat ik daar niet heen hoef, dat wordt echt fileleed in het kwadraat
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadis tegenwoordig een grote bouwput, zeker daar rondom Utrecht is het genieten geblazen. Je voelt je net in een kermis: bochtje naar links, bochtje naar rechts.
En deze maand gaat de ramp ook in Nijmegen beginnen, ze gaan de brug aanpakken, een viaduct slopen en een nieuw kruispunt aanleggen. Ik ben blij dat ik daar niet heen hoef, dat wordt echt fileleed in het kwadraat
wij zitten niet in antwerpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpen![]()
Ik hoorde MPG en Muck al over de werkzaamheden bij Utrecht![]()
Zowaar had ik vanuit Vlaardingen nergens oponthoud!
Ik las gisteren pas wat berichtjes erover, toen had ik al geregeld dat ik sushi zou gaan brouwen. En voor zo weinig man heb ik het er gewoonweg niet voor over om zo'n eind te rijden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpen![]()
Ik hoorde MPG en Muck al over de werkzaamheden bij Utrecht![]()
Zowaar had ik vanuit Vlaardingen nergens oponthoud!
Nee, maar toch ben ik met een uur in België. Het is zelfs maar 50 minutenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zitten niet in antwerpen
Je moét natuurlijk niet komenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las gisteren pas wat berichtjes erover, toen had ik al geregeld dat ik sushi zou gaan brouwen. En voor zo weinig man heb ik het er gewoonweg niet voor over om zo'n eind te rijden.
Ik ben al blij dat ik dit weekend eens rust heb gehad, dat had ik even nodig
Ik heb zelfs de vloer volledig geschrobd. Ik had schoonmaakwoede, dus maar meteen gebruik van gemaakt. Voordat het over is
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Pheno het volgende:
Mijn fotos dan maar:
Wat nigirisushi, met tijgergarnaal in een pijnlijke split:
[ afbeelding ]
Om daarna een experimentje te proberen:
[ afbeelding ]
En dit gaat binnen nu en slapen op:
[ afbeelding ]
belgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Je moét natuurlijk niet komenMaar het zou leuk zijn als er de volgende keer wat meer zijn. Een meer centrale plaats lijkt me dan wel handig.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Pheno het volgende:
Mijn fotos dan maar:
Wat nigirisushi, met tijgergarnaal in een pijnlijke split:
[ afbeelding ]
Om daarna een experimentje te proberen:
[ afbeelding ]
En dit gaat binnen nu en slapen op:
[ afbeelding ]
Ik in Belgiequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb sushi leren eten in japan![]()
een sushibar in japan is als een friettent in nederland
bestaat die ook nog?quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:06 schreef Pheno het volgende:
OMG, ik zap, zie dat Shakira weer een clip heeft. Dat mens danst of ze moet poepen
Schijnbaar. Ik ben al ergens anders blijven hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:51 schreef Pheno het volgende:
Kwartiet.Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |