werk zequote:Op maandag 3 augustus 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You know it!
Ik ben weer wat doen
bij mij dat zwembad nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tuin...![]()
zelfs dat is niet voor mij weggelegd...
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?quote:
verschil moet er wezen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze
[..]
bij mij dat zwembad niet
Nog 25 minuten...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
Nog anderhalf uur, gelukkig heb ik nog dingen te doen
jep stap hier iedere werkdag om 6.50 binnenquote:
Nee, want nu heb je nóg een verprutste foto.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?.
Voordeel is dus wel dat je "vroeg" klaar bentquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep stap hier iedere werkdag om 6.50 binnen
jep, heb nog wat aan mn middag als ik thuis komquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voordeel is dus wel dat je "vroeg" klaar bent
Kijk, maar tot hoe laat is dat dan meestal zo op de maandagavond?quote:
om 1 uur sluiten we dan nog opruimen en poetsen dus zo rond 2 uur half 3 klaarquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk, maar tot hoe laat is dat dan meestal zo op de maandagavond?
poe, zou niks voor mij zijn...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om 1 uur sluiten we dan nog opruimen en poetsen dus zo rond 2 uur half 3 klaar
Twee zelfs.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, want nu heb je nóg een verprutste foto.
ben niks anders meer gewend en ons leefritme is er helemaal op aangepastquote:
heb je foto's van EauAh?quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je wat beter als ik zeg dat mijn camera jou ook niet uit het vizier de lens verloren is gisteren?.
hehehequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik heb een foto van StampPG.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik heb een foto van StampPG.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee zelfs.
Ik mail ze vanavond wel even.
Forum Opties | |
---|---|