al iets gehoord van dat uitzendburoquote:
whehehe gelukkig hoef je nog maar 5 minutenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:25 schreef Ladylike het volgende:
whehehe tis te merken dat mn baas ook geen zin heeft
Hij zegt dus net: wat de fuck ga ik nu eens doen? heb helemaal geen zin.
Ik dus: dan neem verlof?
Hij: zodat jij kan feesten? ik dacht ut nietze hebben me altijd door
Ja, ging niet door..quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al iets gehoord van dat uitzendburo
Oeh, dat ze maar eens doorwerken voor jequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ging niet door..
Maar ben wel gebeld dat ze me voor iets anders willen voorstellen
super tochquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ging niet door..
Maar ben wel gebeld dat ze me voor iets anders willen voorstellen
Die bunker was toch onverwacht stevig jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... en ik heb een foto van StampPG.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, dat ze maar eens doorwerken voor je
Je verwacht niet dat bunkers stevig zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bunker was toch onverwacht stevig ja.
Je moet er zo goed inzitten daar dat ze direct aan je denken als er iets passends isquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:52 schreef Nijns het volgende:
[..]ja
vanmorgen: ik ga vragen of ze u vanmiddag nog terugbellen.
Heb nu nog niks gehoord maar nu alweer naar hun gebeld, persoon die ik moest hebben was in de gesprek maar ik word zo terug gebeld. Ik zorg er wel voor dat ze merken dat ik heel graag wilals ze me irritant vinden, moeten ze maar een baan voor me regelen: dan bel ik hen niet meer
Het ding zag er vervallen uit jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat bunkers stevig zijn
Vrees dat ze te stevig zijn om snel te vervallenquote:
Mja, dat heb ik gisteren proefondervindelijk vastgesteld, door erop te stampenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat ze te stevig zijn om snel te vervallen
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik gisteren proefondervindelijk vastgesteld, door erop te stampen.
Wel als je zegt dat het een koffiebunker wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.
Kan je daar wel in de bunkers?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg oppervlakkig. Denk niet dat die scheuren diep door gaan.
Kan je daar wel in de bunkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |