UVT, dat staat in het centrale topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
en met welke subforum is dit een samenwerking?
grandioos overheen gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
UVT, dat staat in het centrale topic
Elke maand zoeken we een ander subforum om een thema aan vast te knopen. Dit keer valt er natuurlijk UVT bij te betrekken. Om wat zichtbaarheid te creeëren daar hebben we ook daar een topic over de wedstrijd.
[FOT-wedstrijd] Augustus - I feel like dancing
Creatief zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:13 schreef SFRje het volgende:
Omdat ik sinds 3 dagen een dSLR (450D kit) heb, wilde ik vanaf nu meedoen met dit soort wedstrijden, maar dit onderwerp is toch wel vrij lastig (ik ga niet festivals deze maand)..![]()
Tvptje.
Gewoon alles wat jij assioseert met de titel: I feel like dancing neem ik aan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef Ruud het volgende:
Alles wat binnen UVT past mag toch?
Je schiet vanuit je raam?quote:
Een v/d Crumpets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef blue_funk het volgende:
Oh, deze uit het archief kan ook wel. Was dan wel tijdens een concert, maar het is een dansje
[ afbeelding ]
Prachtige dames he,quote:
ik heb nog een hele mooie liggen, ga daar vvan de week eens naar kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik een archiefje ga insturen.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nooit van mn leven echt goed gefotografeerd maar anders had ik een leuk idee,![]()
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nooit van mn leven echt goed gefotografeerd maar anders had ik een leuk idee,![]()
.
quote:
de camera maakt niet de fotograafquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar heb ook maar een huis-tuin-keuken camera'tje, maargoed, zal eens kijken dan.
de gemiddelde foto van jou hand mag ook niet mee doen aan de fotowedstrijden omdat jij meer creaties maakt met photoshop als daadwerkelijk fotografeert. (andere kunst van het zelfde vak)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schiet al jaren met een huis- tuin- en keukencamera. En met huis- tuin- en keuken "studio" dingen. Zwarte tafelkleden, bureaulampjes, stapels boeken, spiegels...
Leuk ja, hoe je bij voorbaat mijn foto's ondergeschikt noemtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de gemiddelde foto van jou hand mag ook niet mee doen aan de fotowedstrijden omdat jij meer creaties maakt met photoshop als daadwerkelijk fotografeert. (andere kunst van het zelfde vak)
de foto is dus ondergeschikt, en word in photoshop wel gecorrigeerd.
ach, de foto's van jou die indrukwekkend zijn mogen niet, de snapshots wel maar daar win je niet meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk ja, hoe je bij voorbaat mijn foto's ondergeschikt noemt. Bovendien ben ik natuurlijk wel redelijk op de hoogte van de regels, dus lukt het me vast wel om uit een stapel ondergeschikte foto's een goede te vinden.
Zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz.. aangezien ik zelf moet werken, maar... komende zaterdag = FitForFree Dance Parade in Rotterdam
veel leuks te fotograferen
Ok. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, de foto's van jou die indrukwekkend zijn mogen niet, de snapshots wel maar daar win je niet mee
hij snapt gewoon niet dat voor hem de camera niet uitmaakt omdat zijn foto's normaal 110% photoshop zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef mash_ het volgende:
Tha_Erik en PKfotografie, jullie klinken als een getrouwd stel!
Drink zelf niet teveel Mojito's. Je foto's worden er dan niet beter opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:06 schreef Milanees het volgende:
P.P.S. Cuba: Salsa & Mojitos, daar moet iets van te maken zijn...
Mojito'squote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Drink zelf niet teveel Mojito's. Je foto's worden er dan niet beter op![]()
Have fun daar
dat zijn gewoon roze bloemen hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef mash_ het volgende:
aaah die achtergrond kleur! mijn arme ogen
zie die valt op met haar uh.. ogen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, ik heb er nog wel een paar uit het archief:
[ afbeelding ]
linkje
[ afbeelding ]
linkje
ik vind allebeiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
er is een verschil tussen een mooie plaat en een mooie meid
Waarom niet even recht zettenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
ElizabethR, dankjewel voor je compliment! Wauw, dat vind ik fijn om te horen!![]()
Ik heb nu de mensen rechts weggehaald, misschien dus beter voor sommigen, zo?
[ afbeelding ]
Grote versie
Oh jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Sugar het volgende:
Omdat dan de voetjes er bijna afvallen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Timmos het volgende:
Mensen bedankt nog voor de stemmen in de vorige ronde.. Ben weer thuis dus even het archief ingedoken, dit is eigenlijk het enigste wat ik heb..
[ afbeelding ]
Slecht, want je hebt 'm niet zelf gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb de foto uit mijn fobo ingestuurd, wat vinden jullie ervan?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Timmos het volgende:
Mensen bedankt nog voor de stemmen in de vorige ronde.. Ben weer thuis dus even het archief ingedoken, dit is eigenlijk het enigste wat ik heb..
[ afbeelding ]
Nee ik vind 'm ook niet zoals ik van ER gewend benquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ben ik dan echt de enige die aan ER's foto niks aan vind?
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
Wat geeft dat nou joh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Ik vind er zelf ook niet echt veel aan, maar heb gewoon niets leukers om in te zenden voor dit thema. Als ik onderstaande instuur dan zou ik aan het thema voorbij gaan, of ik moet hem ' Pam, je haar danst' noemen ofzo, en dan is het nog veel te ver gezocht. En een landschap kan ik niet echt associeren met 'I feel like dancing'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
geen idee waar het voor was... was aan het bewerken, en kwam deze tegen, moest aan die tekst line denken.... dat was allesquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk jasje, voor welke zaak was deze catwalkshow op straat?
verder vind ik de foto totaal niet 'dans' zeggen, en die tekst mag niet
Vanavond...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de foto's geplaatst worden.
Niet mee eens. Van alle foto's die tot nu toe in dit topic zijn gepost, vind ik dit toch wel een van de betere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik denk ook eerder aan een gedachtenkronkel, P_B.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:19 schreef Chanty het volgende:
Ehmm hoewel die bijenfoto erg mooi is zie ik de link niet met een tros pleinfeest
Oh nee he... Zal ik vast mijn bakje popcorn pakken en richting het Feedback-topic gaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De wedstrijd krijgt nog een extra dagje, omdat ik vandaag het uploaden niet meer voor elkaar krijg en er morgen dan gewoon de tijd voor kan nemen.
Sorry voor het uitstel.
(Iets met persoonlijke omstandigheden, ziekte, enzo)
Was jij niet de genen die zo liep te zeuren dat regels regels warenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De wedstrijd krijgt nog een extra dagje, omdat ik vandaag het uploaden niet meer voor elkaar krijg en er morgen dan gewoon de tijd voor kan nemen.
Sorry voor het uitstel.
Maar Isdatzo is er toch ook nog? En Xilantof?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry voor het uitstel.
Deze is tofquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef P_B het volgende:
Dit is wel een andere maar toch vind ik ergens dat ie zwaait en uit zijn dak gaat.![]()
Een eigenwijze gedachtekronkel dus...Maar ik kan me er wel in vinden hoor, het is "misschien" allemaal een beetje vergezocht.
Ik "zwaai" even gedag...
[ afbeelding ]
En daarom bij deze formeel protest. Tijdens een wedstrijd kun je niet zomaar de voorwaarden aanpassen, daarmee benadeel je de mensen die reeds ingezonden hebben. Ik vind dat een compensatie ten aanzien van die mensen op zijn plaats is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef k_man het volgende:
Nou, als het dan toch een dag langer duurt stuur ik toch ook maar wat in.
wel mee eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En daarom bij deze formeel protest. Tijdens een wedstrijd kun je niet zomaar de voorwaarden aanpassen, daarmee benadeel je de mensen die reeds ingezonden hebben. Ik vind dat een compensatie ten aanzien van die mensen op zijn plaats is.
Daarbij hoef je niet direct de inzendtermijn te verlengen, dit is puur een actie om meer inzenders te krijgen. Schande!
Netjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:35 schreef Xilantof het volgende:
De wedstrijd zal gewoon op tijd stoppen vanavond. Direct zal het stemtopic opengaan. En ook direct zal het volgende wedstrijdtopic geopend worden.
Als je hem inzend welquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef coenb het volgende:
Puf puf, hijg hijg, ben ik nog op tijd?
Fotootje van het Uitfeest in Utrecht, vorig jaar: (dansgroep Swingin' Utrecht)
[ afbeelding ]
quote:Stappenplan:
• Resize je foto tot maximaal 610 pixels breed inclusief rand.
• Sla hem op als JPG.
• Geef je foto als naam je nickname; bv. Xilantof.jpg - om mee te kunnen doen aan de wedstrijd moet je dus wel kunnen posten op FOK!
• Mail de foto naar Fotowedstrijd@fok.nl.
Inzenden kan tot 28 31 Augustus 2009 22.00 uur.
Ai, dus nog maar 1 uur om te beslissen... Tijdens een kop thee maar eens over nadenken dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:35 schreef Xilantof het volgende:
De wedstrijd zal gewoon op tijd stoppen vanavond. Direct zal het stemtopic opengaan. En ook direct zal het volgende wedstrijdtopic geopend worden.
NP. Ik zou het zonde van de foto vinden als je hem hier zou posten en daarbij de indruk hebben dat dat voldoende zou zijn om in te zenden. Ik denk dat je foto namelijk redelijk wat punten zal verzamelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef coenb het volgende:
Dankjewel, Xilantof.
EchnaDarr: dank voor de hulp (maar ik had hem dus wel al ingestuurd)
Zo, dat lijkt me wel gelukt zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef PKfotografie het volgende:
(was meer topic kick want iets als dit wint nooit, dus stuur ik ook niet in. moet of win potentie hebben, of erg out of de box zijn)
Ik liep schijnbaar weer eens te klooien...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoi P-B
Bedankt voor je punt.
Alleen begrijp ik de kritiek niet helemaal.
Scheef?? Als ik met picassa het raster er overheen leg zie ik het hekje kaarsrecht staan....
Krap aan de bovenkant??? Volgens mij eerder te ruim, maar ik hoor het graag als ik het anders zou moeten zien.
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:04 schreef P_B het volgende:
[..]
Ik liep schijnbaar weer eens te klooien...
Moest even nakijken en nalezen maar de naam van Sugar staat bij jouw commentaar en andersom. Het goede nieuws is: je krijgt een extra punt! Nu maar hopen dat Sugar niet al te boos gaat worden...
De winnaars staan daar nu ook genoemd!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:08 schreef PKfotografie het volgende:
netjes op tijd met sluiten stemtopic.
[stemtopic] augustus 2009, I feel like dancingquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De winnaars staan daar nu ook genoemd!
oeps! slotje moest een sticky zijn. is aangepast. Hij mag nog even bovenaan staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
[stemtopic] augustus 2009, I feel like dancing
(zit slotje op dus staat nu ongeveer op een plaats waar niemand hem zoekt)
* P_B trekt zich heeeeeeel langzaam weer terug...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef Sugar het volgende:
Gefeliciteerd, Timmos en ElizabethR! Terechte winnaars!![]()
![]()
En mensen, bedankt voor de stemmen op mijn foto!Met speciale dank aan P_B.
![]()
Lekker is dat, nu wordt duidelijk waar je mag stemmen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
[stemtopic] augustus 2009, I feel like dancing
(zit slotje op dus staat nu ongeveer op een plaats waar niemand hem zoekt)
staat de uitslag.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker is dat, nu wordt duidelijk waar je mag stemmen.
Had je wel ff wat eerder mogen zeggen.
Ik ben zeer meegaand als het om maffe gedachtekronkels gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef P_B het volgende:
Gefeliciteerd!
En zowaar nog punten ook. Blij mee natuurlijk maar vooral met die van Chicolate. Ik heb gewoon iemand weten te overtuigen van mijn gedachten-kronkel!![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef P_B het volgende:
En baalt dat de wedstrijd niet iets later was, dan had ik met iets als onderstaande mee kunnen doen...en hopelijk heel vals inspelen op de hormonen van mannelijk Fok!
[ afbeelding ]
Great minds think alike?!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben zeer meegaand als het om maffe gedachtekronkels gaat![]()
.
Het stadshart hier was zondag inderdaad een erg mooie locatie...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:44 schreef Timmos het volgende:
![]()
![]()
''meent/Beach/'' strand is ook een mooie locatie
Oeh!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
Winnaars gefeliciteerd
@ Xilantof.
Zou je mijn punten nog een keer willen tellen.
Ik kom n.l. tot 17 punten.
Lekker, ineens 4 punten minderquote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik zag m'n fout!
De meeste noemen de user eerst die 5 punten krijgen. 1 user deed dat andersom. Vandaar.
Een herziene telling staat in het stemtopic nu
Excusesquote:Op woensdag 9 september 2009 20:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker, ineens 4 punten minder![]()
(naja, we meppen -gt- wel)
Laten we het daar maar op houden danquote:
Die ga ik zo bekend makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:09 schreef blomst het volgende:
En wie heeft het derde doek gewonnen???
of heb ik daar overheen gelezen?
Hoelang duurt het ongeveer dat een prijs binnen is
Vandaag hele dag bezig bij de open dag brandweer Terneuzen hier, daarna zal ik z.s.m reagerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die ga ik zo bekend maken
Dan ga ik de prijswinnaars mailen. En zodra iedereen gereageerd heeft stuur ik de info door naar HerinneringenOpLinnen.nl En die versturen ze altijd heel erg rap dan
dus van vorigen maand is nog niet door gemaild???quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die ga ik zo bekend maken
Dan ga ik de prijswinnaars mailen. En zodra iedereen gereageerd heeft stuur ik de info door naar HerinneringenOpLinnen.nl En die versturen ze altijd heel erg rap dan
Van juli? Jawelquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:55 schreef blomst het volgende:
[..]
dus van vorigen maand is nog niet door gemaild???
Euhm, wat is zo bij jou?quote:
me2...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Al een poosje geleden? of nog maar net, ik zit nl nog met smart te wachten
dank je welquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef Sugar het volgende:
Xilantof, ik moet wel echt lachen om je.![]()
Je kúnt ook zeggen: oh ja, suf van me, vergeet ik dat te doen, terwijl ik wel andere dingen lees en post.
Is een optie!
Maar die kun je ook voor volgende maand bewaren.![]()
PKFotografie, van harte gefeliciteerd.
Vond ik ook echt een mooie foto!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dank je wel![]()
nu eens gaan bedenken wat ik op linnen laat printen
Tering wat laag, serieus. Ik ben nooit te beroerd om eerlijk te zijn als ik iets vergeet. Dat ik mod ben betekend niet dat ik niet ziek kan zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:54 schreef Sugar het volgende:
Xilantof, ik moet wel echt lachen om je.![]()
Je kúnt ook zeggen: oh ja, suf van me, vergeet ik dat te doen, terwijl ik wel andere dingen lees en post.
Is een optie!
Maar die kun je ook voor volgende maand bewaren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |