abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 31 augustus 2009 @ 22:02:01 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72323877

De stemronde voor maand augustus is begonnen!

De foto's

Er zijn 21 foto's ingezonden!

De inzonden foto's kun je hier vinden:
[FOTwedstrijd centrale topic] Augustus - I feel like dancing

Het stemmen

Geef in dit topic aan welke 5 foto's jij het beste vond!
Doe dit op de volgende manier:
Geef je Top 5 op de volgende manier aan:

1: <Naam> (5 punten)
2: <Naam> (4 punten)
3: <Naam> (3 punten)
4: <Naam> (2 punten)
5: <Naam> (1 punt)

<Naam> moet je uiteraard invullen. (Denk erom, om goed en snel de telling af te kunnen werken is dit van groot belang!)

Uiteraard is het leuk om je beargumentatie erbij te zetten!

Even wat regels:
- Je mag maar 1 x stemmen.
- Je moet op 5 verschillende foto's stemmen.
- Je mag niet op jezelf stemmen.

LET OP: dit topic is niet bedoeld voor slowchat en/of discussie.

Het stemmen kan tot dinsdag 8 september 22:00 uur! Succes!

Deze maand mogen we in totaal 3 doeken weggeven van herinneringenoplinnen.nl

HerinneringenOpLinnen.nl is de grootste aanbieder van canvasdoeken op het internet. Zij printen je foto op canvas en spannen dit vervolgens op een houten frame. Zo ontstaat er een schitterend en persoonlijk resultaat van je eigen foto op doek!
HerinneringenOpLinnen.nl stelt 3 canvasdoeken ter beschikking voor de FOK!fotowedstrijd. De 2 users met de meeste stemmen krijgen een doek. Wie het derde doek krijgt wordt bepaald door FOK! aan de hand van het onderwerp en de inzendingen.

Wanneer krijg ik een prijs?
De top 2 krijgt een doek. Deze worden bepaald door de users via de stemronde zoals bekend is.

Wie het 3e doek krijgt wordt door FOK!.nl zelf bepaald a.h.v. het onderwerp en de inzendingen! Hier zullen diverse crewleden naar kijken.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:08:53 #2
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72324215
1: EchnaDarr :5punten
2: Wiebeldak :4punten
3: ElizabethR :3punten
4: Sugar :2punten
5: Milanees :1punt
pi_72324491
1. timmos : 5 punten
2. -Marjo- : 4 punten
3. littlepsycho : 3 punten
4. EchnaDarr : 2 punten
5. wiebeldak : 1 punt
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:42:45 #4
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72325689
1. timmos (5 punten) Mooi met die silhouetten en de dans komt er hartstikke goed uit. Roept een fijn gevoel op!
2. blomst (4 punten) Leuke, sprankelende foto met een lekkere compositie. Genoeg te kijken en toch ook een rustig, uitgebalanceerd plaatje.
3. PKFotografie (3 punten) Ja, deze man is in the mood for dancing! Mooie heldere foto, fijn standpunt.
4. ElizabethR (2 punten) Vooral vanwege het standpunt; je lijkt dadelijk platgewalst te worden! Feestelijke foto, leuk de sfeer gepakt.
5. Blue-funk (1 punt) Leuk, gewoon leuk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72328533
1. timmos (5 punten)
2. blomst (4 punten)
3. Sugar (3 punten)
4. -Marjo- (2 punten)
5. ElizabethR (1 punt)
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:08:00 #6
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_72332313
echnadarr : 1 punten
coenb : 2 punten
marjo : 3 punten
bluefunk : 4 punten
robbedoes: 5 punten
pi_72332614
ElizabethR: 5 punten
P_B: 4 punten
Wiebeldak: 3 punten
Milanees: 2 punten
Timmos: 1 punt
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_72340004
1: blue_funk (5 punten)
2: blomst (4 punten)
3: Timmos (3 punten)
4: Chanty (2 punten)
5: SchaapjesOpHetDroge (1 punt)
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_72342816
1: -Marjo- (5 punten) Je ziet weinig maar toch krijg je een erg fijn en blij gevoel van de foto
2: Timmos (4 punten) Leuk gedaan met alleen maar silhouetten
3: Milanees (3 punten) Goed standpunt en lekker sfeertje
4: pkfotografie (2 punten) Je wacht eigenlijk op het moment dat ie begint te bewegen
5: coenb (1 punt) Goed moment
pi_72344430
Dit keer met motivatie:

1: Timmos (5 punten) Prachtig ! Hij viel me meteen al op en ik vind hem nog steeds heerlijk
2: Sugar (4 punten) Mooi moment en het is net alsof hij het kader zometeen wegschopt, vind ik leuk
3: ElizabethR (3 punten) Het heeft iets. Je staat midden tussen de mensen, ipv een toeschouwer te zijn
4: -Marjo- (2 punten) Beweging en een fijn sfeertje
5: P_B (1 punt) Mooie foto en ik vond vooral de gedachtekronkel erachter erg leuk want nu zie ik het ook
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72345034
1: -Marjo- (5 punten) - Lekker zacht en romantisch van kleur. Net genoeg bewegings-onscherpte bij de rok voor dat beetje toegevoegde dynamiek, zonder dat het onrustig wordt. Schaduw laat ook de wapperende haren zien voor nog wat extra beweging in de foto. Ben er nog niet uit of de foto links iets krapper had gekund zodat het hele lijf als kader had gediend: nu zie je nog een heel klein stukje muur. De schaduw was misschien mooier geweest als deze helemaal egaal was.

2: Timmos (4 punten) - Sterk contrast en fijne sfeer door het tegenlicht. Volop dansen ook. En de kleintjes maken het natuurlijk ook schattig. Jammer van de paar flares.

3: ElizabethR (3 punten) - Hele vrolijke en blije plaat, je lijkt midden in het feest te staan. Witte kleding steekt goed af tegen de blauwe achtergrond. Wel een beetje krap gekaderd: rechtsonder valt er een voet af, links een stokje.

4: -Robbedoes- (2 punten) - Mooie lichten voor de sfeer, gespannen spieren / blik voor de intensiteit en een klein beetje beweging in zijn arm voor de dynamiek. Alleen dat hoofd aan de onderkant... En ik heb het gevoel dat de danser een beetje te veel "verdwijnt" in het geheel van de foto, hij lijkt zo "ver weg".

5: Sugar (1 punt) - Vreemde foto dit... Storend scheef en krap aan de bovenkant maar toch heeft ie wat. Geeft wel dat straatgevoel en de positie van de danser is ook mooi: je ziet zijn hoofd en door de houding van zijn benen weet je dat er beweging in zit (hetzij naar boven, hetzij naar onder) wat het dansen duidelijk maak.

[ Bericht 1% gewijzigd door P_B op 01-09-2009 20:04:22 (2 namen omgewisseld, zat weer eens te suffen...) ]
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_72351183
Milanees: 5 punten
Wiebeldak: 4 punten
ElizabethR: 3 punten
Timmos: 2 punten
blue_funk: 1 punt
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:48:15 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72352817
Ik vind het deze keer erg moeilijk, want er zijn zeker 9 foto's bij die ik allemaal zeer zeker veel punten nodig vind hebben, maar ja, ik heb toch een keuze moeten maken. Ik heb 9 briefjes met namen in een zakje geaan en er daar 5 uitgetrokken, op volgorde van puntentoekenning dus.

1. Wiebeldak - 5 punten. Heel gave foto, lekkere kleuren, en de danseres staat zo mooi. Precies op het juiste moment geknipt!
2. blomst - 4 punten. Leuke en prachtige foto, ook al mooi van kleuren, en zo netjes 'gearrangeerd'.
3. PKfotografie - 3 punten. 't Menneke ziet eruit alsof ie aan het jazz swingen is, lekkere uitstraling heeft deze foto
4. EchnaDarr - 2 punten. Fraai kostuum, overduidelijk aan het dansen en gewoon een heel mooi portret.
5. Sugar - 1 punt. Sowieso een echte 'Sugar'

Nog even voor Timmos, -Robbedoes-, -Marjo- en Chanty, die helaas niet uit de zak kwamen maar in mijn ogen zeer zeker punten verdienen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72373420
1. P_B, heeft eigenlijk niet zoveel met het onderwerp te maken maar vind de foto gewoon super
2. Sugar
3. Wiebeldak
4. timmos
5. ElizabethR
  woensdag 2 september 2009 @ 17:53:56 #15
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_72373436
1 Wiebeldak 5 punten
2 Timmos 4 punten
3 -Marjo- 3 punten
4 coenb 2 punten
5 schaapjesophetdroge 1 punt
pi_72384295
1. CoenB: 5 punten
2. blue_funk: 4 punten
3. Timmos: 3 punten
4. Milanees: 2 punten
5. k_man: 1 punt
  donderdag 3 september 2009 @ 10:30:05 #17
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_72392106
1. Timmos (5 pnt)
2. Milanees ( 4 pnt)
3. Marjo (3 pnt)
4. Blue-funk (2 pnt)
5. PKfotografie (1 pnt)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 5 september 2009 @ 04:20:37 #18
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_72454234
Echt een moeilijke maand deze keer... Ik heb geprobeert die foto's eruit te halen die voor de zin om te dansen het meest uitbeelden en dat vond ik toch wel lastig. Veel foto's laten gewoon iets dat met dans te maken heeft zien (dansen doe je met muziek - muziek komt vaak ten gehore via een versterker - een foto van een mengpaneel... Geeft voor mij dus niet de zin om te dansen weer...)

Anyway, deze is dus mijn top vijf geworden:

1. Sugar (5 punten) - Yeah! Ik ga hier even lekker op straat uit mijn dak!
2. -Marjo- (4 punten) - Heel suggestief, maar ik zie een huisvrouw (of een vrouw thuis) voor me die in een happy moed is en door de woonkamer zwiert
3. ElizabethR (3 punten) - Lekker spontaan op een zomerse dag met een fanfare door de stad/dorp. Doet me denken aan een "conga" die je vaak in Cuba ziet.
4. coenb (2 punten) - Ik denk profesionele dansers maar ze hebben plezier in hun vak, je kan ook aan sommige omstanders zien dat er vermaak is. Jammer inderdaad van de knie en de hand en het been van die anders danser op de achtergrond
5. pkfotografie (1 punt) - Ik was eerst niet zo weg van deze foto, Ik denk dat ik hem liever links had zien staan (zeg maar gespiegeld) en hij komt een beetje ineengekrompen over op me, maar ... Maar als ik een paar keer naar kijk dan zie ik hem toch wel lekker swingen op een jazzy deuntje (Gare du Nord ofzo...) En ik ben gek op Jazz!

Vote 17!
Sin Fronteras!
  zaterdag 5 september 2009 @ 05:59:09 #19
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_72454317
1 Timmos - 5 punten
2. -Marjo- - 4 punten
3. ElizabethR - 3 punten
4. coenb - 2 punten
5. pkfotografie - 1 punt
pi_72460814
en ik maar denken dat ik te laat ben met stemmen, nou gelukkig kan het nog;p

1. ElizabethR (5punten ) , vind de lucht heel mooi, en vooral dat de man net precies in het midden staat, vind ik geweldig, leuke foto dus!
2. Timmos ( 4punten ) , vind de kleur mooi, en zeker dat je er net een klein beweging in ziet. (je ziet dat sommige net hun handje bewegen )
3. Sugar ( 3 punten ) vind de foto prima zo, hoeft niks aan veranderd te worden, achtergrond past bij de dans waar hij mee bezig is.
4. SchaapjesOpHetDroge ( 2 punten ) , muziek heeft toch ook met dansen te maken, vind het idg leuk bedacht.
5. coenb ( 1 pt ) vind zijn gezichtsuitdrukking gewoon lachwekkend, vooral waneer je die mensen erachter ook ziet lachen, leuk gedaan
And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
pi_72471701
1.Timmos:............5pnt
2.pkfotografie:.....4pnt
3.-Robbedoes-:...3pnt
4.ElizabethR:.......2pnt
5.Sugar:..............1pnt
Goedemorgen :W
pi_72486457
1. Coenb 5 pnt
2. Robbedoes 4 pnt
3. ElizabethR 3 pnt
4. -Marjo- 2 pnt
5. Sugar 1 pnt
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:12:12 #23
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72554981
1.Timmos: 5pnt
2.pkfotografie: 4pnt
3.-Robbedoes-: 3pnt
4.ElizabethR: 2pnt
5.Sugar: 1pnt
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2009 @ 22:00:09 #24
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72565281
Het stemtopic is gesloten!
Ik ga even de stemmen tellen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 8 september 2009 @ 22:25:01 #25
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72566349
En de winnaars!

Timmos 67

ElizabethR 39

Marjo 37
Sugar 26
Wiebeldak 25
coenb 22
pkfotografie 19
Milanees 17
blomst 16
blue_funk 15
EchnaDarr 14
-Robbedoes- 13
P_B 10
SchaapjesOpHetDroge 4
littlepsycho 3
Chanty 2
k_man 1
Houniet 0
El_Matador 0
melonovy 0
T3rr0r 0

De winnaar van het derde doek wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt. Daar moet nog even over geruzied worden.

Winnaars gefeliciteerd!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')