UVT, dat staat in het centrale topicquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
en met welke subforum is dit een samenwerking?
grandioos overheen gelezenquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
UVT, dat staat in het centrale topic
Elke maand zoeken we een ander subforum om een thema aan vast te knopen. Dit keer valt er natuurlijk UVT bij te betrekken. Om wat zichtbaarheid te creeëren daar hebben we ook daar een topic over de wedstrijd.
[FOT-wedstrijd] Augustus - I feel like dancing
Creatief zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:13 schreef SFRje het volgende:
Omdat ik sinds 3 dagen een dSLR (450D kit) heb, wilde ik vanaf nu meedoen met dit soort wedstrijden, maar dit onderwerp is toch wel vrij lastig (ik ga niet festivals deze maand)..![]()
Tvptje.
Gewoon alles wat jij assioseert met de titel: I feel like dancing neem ik aan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:20 schreef Ruud het volgende:
Alles wat binnen UVT past mag toch?
Je schiet vanuit je raam?quote:
Een v/d Crumpets?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef blue_funk het volgende:
Oh, deze uit het archief kan ook wel. Was dan wel tijdens een concert, maar het is een dansje
[ afbeelding ]
Prachtige dames he,quote:
ik heb nog een hele mooie liggen, ga daar vvan de week eens naar kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik een archiefje ga insturen.
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nooit van mn leven echt goed gefotografeerd maar anders had ik een leuk idee,![]()
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nooit van mn leven echt goed gefotografeerd maar anders had ik een leuk idee,![]()
.
quote:
de camera maakt niet de fotograafquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar heb ook maar een huis-tuin-keuken camera'tje, maargoed, zal eens kijken dan.
de gemiddelde foto van jou hand mag ook niet mee doen aan de fotowedstrijden omdat jij meer creaties maakt met photoshop als daadwerkelijk fotografeert. (andere kunst van het zelfde vak)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik schiet al jaren met een huis- tuin- en keukencamera. En met huis- tuin- en keuken "studio" dingen. Zwarte tafelkleden, bureaulampjes, stapels boeken, spiegels...
Leuk ja, hoe je bij voorbaat mijn foto's ondergeschikt noemtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:10 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
de gemiddelde foto van jou hand mag ook niet mee doen aan de fotowedstrijden omdat jij meer creaties maakt met photoshop als daadwerkelijk fotografeert. (andere kunst van het zelfde vak)
de foto is dus ondergeschikt, en word in photoshop wel gecorrigeerd.
ach, de foto's van jou die indrukwekkend zijn mogen niet, de snapshots wel maar daar win je niet meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuk ja, hoe je bij voorbaat mijn foto's ondergeschikt noemt. Bovendien ben ik natuurlijk wel redelijk op de hoogte van de regels, dus lukt het me vast wel om uit een stapel ondergeschikte foto's een goede te vinden.
Zekerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz.. aangezien ik zelf moet werken, maar... komende zaterdag = FitForFree Dance Parade in Rotterdam
veel leuks te fotograferen
Ok. Anders nog iets?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, de foto's van jou die indrukwekkend zijn mogen niet, de snapshots wel maar daar win je niet mee
hij snapt gewoon niet dat voor hem de camera niet uitmaakt omdat zijn foto's normaal 110% photoshop zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:05 schreef mash_ het volgende:
Tha_Erik en PKfotografie, jullie klinken als een getrouwd stel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |