quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Timmos het volgende:
Mensen bedankt nog voor de stemmen in de vorige ronde.. Ben weer thuis dus even het archief ingedoken, dit is eigenlijk het enigste wat ik heb..
[ afbeelding ]
Nee ik vind 'm ook niet zoals ik van ER gewend benquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ben ik dan echt de enige die aan ER's foto niks aan vind?
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
Wat geeft dat nou joh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Ik vind er zelf ook niet echt veel aan, maar heb gewoon niets leukers om in te zenden voor dit thema. Als ik onderstaande instuur dan zou ik aan het thema voorbij gaan, of ik moet hem ' Pam, je haar danst' noemen ofzo, en dan is het nog veel te ver gezocht. En een landschap kan ik niet echt associeren met 'I feel like dancing'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
geen idee waar het voor was... was aan het bewerken, en kwam deze tegen, moest aan die tekst line denken.... dat was allesquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk jasje, voor welke zaak was deze catwalkshow op straat?
verder vind ik de foto totaal niet 'dans' zeggen, en die tekst mag niet
Vanavond...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de foto's geplaatst worden.
Niet mee eens. Van alle foto's die tot nu toe in dit topic zijn gepost, vind ik dit toch wel een van de betere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik denk ook eerder aan een gedachtenkronkel, P_B.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:19 schreef Chanty het volgende:
Ehmm hoewel die bijenfoto erg mooi is zie ik de link niet met een tros pleinfeest
Oh nee he... Zal ik vast mijn bakje popcorn pakken en richting het Feedback-topic gaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De wedstrijd krijgt nog een extra dagje, omdat ik vandaag het uploaden niet meer voor elkaar krijg en er morgen dan gewoon de tijd voor kan nemen.
Sorry voor het uitstel.
(Iets met persoonlijke omstandigheden, ziekte, enzo)
Was jij niet de genen die zo liep te zeuren dat regels regels warenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
De wedstrijd krijgt nog een extra dagje, omdat ik vandaag het uploaden niet meer voor elkaar krijg en er morgen dan gewoon de tijd voor kan nemen.
Sorry voor het uitstel.
Maar Isdatzo is er toch ook nog? En Xilantof?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry voor het uitstel.
Deze is tofquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:02 schreef P_B het volgende:
Dit is wel een andere maar toch vind ik ergens dat ie zwaait en uit zijn dak gaat.![]()
Een eigenwijze gedachtekronkel dus...Maar ik kan me er wel in vinden hoor, het is "misschien" allemaal een beetje vergezocht.
Ik "zwaai" even gedag...
[ afbeelding ]
En daarom bij deze formeel protest. Tijdens een wedstrijd kun je niet zomaar de voorwaarden aanpassen, daarmee benadeel je de mensen die reeds ingezonden hebben. Ik vind dat een compensatie ten aanzien van die mensen op zijn plaats is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef k_man het volgende:
Nou, als het dan toch een dag langer duurt stuur ik toch ook maar wat in.
wel mee eensquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:33 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En daarom bij deze formeel protest. Tijdens een wedstrijd kun je niet zomaar de voorwaarden aanpassen, daarmee benadeel je de mensen die reeds ingezonden hebben. Ik vind dat een compensatie ten aanzien van die mensen op zijn plaats is.
Daarbij hoef je niet direct de inzendtermijn te verlengen, dit is puur een actie om meer inzenders te krijgen. Schande!
Netjes.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:35 schreef Xilantof het volgende:
De wedstrijd zal gewoon op tijd stoppen vanavond. Direct zal het stemtopic opengaan. En ook direct zal het volgende wedstrijdtopic geopend worden.
Als je hem inzend welquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef coenb het volgende:
Puf puf, hijg hijg, ben ik nog op tijd?
Fotootje van het Uitfeest in Utrecht, vorig jaar: (dansgroep Swingin' Utrecht)
[ afbeelding ]
quote:Stappenplan:
• Resize je foto tot maximaal 610 pixels breed inclusief rand.
• Sla hem op als JPG.
• Geef je foto als naam je nickname; bv. Xilantof.jpg - om mee te kunnen doen aan de wedstrijd moet je dus wel kunnen posten op FOK!
• Mail de foto naar Fotowedstrijd@fok.nl.
Inzenden kan tot 28 31 Augustus 2009 22.00 uur.
Ai, dus nog maar 1 uur om te beslissen... Tijdens een kop thee maar eens over nadenken dan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:35 schreef Xilantof het volgende:
De wedstrijd zal gewoon op tijd stoppen vanavond. Direct zal het stemtopic opengaan. En ook direct zal het volgende wedstrijdtopic geopend worden.
NP. Ik zou het zonde van de foto vinden als je hem hier zou posten en daarbij de indruk hebben dat dat voldoende zou zijn om in te zenden. Ik denk dat je foto namelijk redelijk wat punten zal verzamelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef coenb het volgende:
Dankjewel, Xilantof.
EchnaDarr: dank voor de hulp (maar ik had hem dus wel al ingestuurd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |