Waarom niet even recht zettenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:33 schreef Sugar het volgende:
ElizabethR, dankjewel voor je compliment! Wauw, dat vind ik fijn om te horen!![]()
Ik heb nu de mensen rechts weggehaald, misschien dus beter voor sommigen, zo?
[ afbeelding ]
Grote versie
Oh jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:15 schreef Sugar het volgende:
Omdat dan de voetjes er bijna afvallen!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Timmos het volgende:
Mensen bedankt nog voor de stemmen in de vorige ronde.. Ben weer thuis dus even het archief ingedoken, dit is eigenlijk het enigste wat ik heb..
[ afbeelding ]
Slecht, want je hebt 'm niet zelf gemaakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb de foto uit mijn fobo ingestuurd, wat vinden jullie ervan?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:53 schreef Timmos het volgende:
Mensen bedankt nog voor de stemmen in de vorige ronde.. Ben weer thuis dus even het archief ingedoken, dit is eigenlijk het enigste wat ik heb..
[ afbeelding ]
Nee ik vind 'm ook niet zoals ik van ER gewend benquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ben ik dan echt de enige die aan ER's foto niks aan vind?
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
Wat geeft dat nou joh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen! Ik vind er zelf ook niet echt veel aan, maar heb gewoon niets leukers om in te zenden voor dit thema. Als ik onderstaande instuur dan zou ik aan het thema voorbij gaan, of ik moet hem ' Pam, je haar danst' noemen ofzo, en dan is het nog veel te ver gezocht. En een landschap kan ik niet echt associeren met 'I feel like dancing'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:23 schreef EchnaDarr het volgende:
Ben ik dan echt de enige die aan ER's foto niks aan vind?
Sorry, ER, normaal gesproken zijn je foto erg bijzonder, maar nu doet het me niks.
geen idee waar het voor was... was aan het bewerken, en kwam deze tegen, moest aan die tekst line denken.... dat was allesquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Puckzzz het volgende:
Leuk jasje, voor welke zaak was deze catwalkshow op straat?
verder vind ik de foto totaal niet 'dans' zeggen, en die tekst mag niet
Vanavond...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de foto's geplaatst worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |