Ik ben zeer meegaand als het om maffe gedachtekronkels gaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef P_B het volgende:
Gefeliciteerd!
En zowaar nog punten ook. Blij mee natuurlijk maar vooral met die van Chicolate. Ik heb gewoon iemand weten te overtuigen van mijn gedachten-kronkel!![]()
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef P_B het volgende:
En baalt dat de wedstrijd niet iets later was, dan had ik met iets als onderstaande mee kunnen doen...en hopelijk heel vals inspelen op de hormonen van mannelijk Fok!
[ afbeelding ]
Great minds think alike?!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben zeer meegaand als het om maffe gedachtekronkels gaat![]()
.
Het stadshart hier was zondag inderdaad een erg mooie locatie...quote:Op woensdag 9 september 2009 15:44 schreef Timmos het volgende:
![]()
![]()
''meent/Beach/'' strand is ook een mooie locatie
Oeh!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef -Robbedoes- het volgende:
Winnaars gefeliciteerd
@ Xilantof.
Zou je mijn punten nog een keer willen tellen.
Ik kom n.l. tot 17 punten.
Lekker, ineens 4 punten minderquote:Op woensdag 9 september 2009 20:07 schreef Xilantof het volgende:
Ik zag m'n fout!
De meeste noemen de user eerst die 5 punten krijgen. 1 user deed dat andersom. Vandaar.
Een herziene telling staat in het stemtopic nu
Excusesquote:Op woensdag 9 september 2009 20:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lekker, ineens 4 punten minder![]()
(naja, we meppen -gt- wel)
Laten we het daar maar op houden danquote:
Die ga ik zo bekend makenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:09 schreef blomst het volgende:
En wie heeft het derde doek gewonnen???
of heb ik daar overheen gelezen?
Hoelang duurt het ongeveer dat een prijs binnen is
Vandaag hele dag bezig bij de open dag brandweer Terneuzen hier, daarna zal ik z.s.m reagerenquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die ga ik zo bekend maken
Dan ga ik de prijswinnaars mailen. En zodra iedereen gereageerd heeft stuur ik de info door naar HerinneringenOpLinnen.nl En die versturen ze altijd heel erg rap dan
dus van vorigen maand is nog niet door gemaild???quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die ga ik zo bekend maken
Dan ga ik de prijswinnaars mailen. En zodra iedereen gereageerd heeft stuur ik de info door naar HerinneringenOpLinnen.nl En die versturen ze altijd heel erg rap dan
Van juli? Jawelquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:55 schreef blomst het volgende:
[..]
dus van vorigen maand is nog niet door gemaild???
Euhm, wat is zo bij jou?quote:
me2...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Al een poosje geleden? of nog maar net, ik zit nl nog met smart te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |