Dat dacht Lazovic ook.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik zie nog wel een pingel voor psv komen eigenlijk
Het is net Volendamquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
weer een ploeg om rekening mee te houden
oquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen uitslagen in TT was toch de afspraak?
Iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen uitslagen in TT was toch de afspraak?
Het is afgelopen hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef BoerBert het volgende:
Hihi, die PSV'ers die eerder weglopenNooit meer een grote bek over Ajax aub.
dudequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou die Honda Civic wel op de parkeerplek van AZ willen zien staan.²
een beetjequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben in 19.00?
Ja, in Essaouria, bij die parkeerplekken, lekker op de grill.quote:
In dat afraffelen van wedstrijden heb ik geen zin in nee.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ja hier ook ongeveer... PSV stond met 2-0 voor en dacht van, oooh eitjequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef EchoAlpha het volgende:![]()
Ik zag dat PSV 2-0 voor stond en ik dacht die punten heeft PSV in de pocket...en dan 3-3 eindigen![]()
redelijkquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef Jojoortje het volgende:
Idd, het is heel goed van PSV dat ze tegen VVV een punt hebben kunnen halenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
Al die mensen die nu zeggen dat PSV zo slecht speelt. Wacht maar tot jullie zelf tegen VVV-Venlo moeten. Ik denk da VVV-Venlo echt een goede ploeg is en dat ze ver gaan komen dit seizoen.![]()
En Toivonnen speelt trouwens wel erg goed.
Ik heb er spijt van dat ik Eredivisie Live niet heb opengezetquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hier ook ongeveer... PSV stond met 2-0 voor en dacht van, oooh eitje
Toen deed ik de radio weer aan en hoorde dat VVV de gelijkmaker had gemaakt.. Ik zo WTF![]()
PSV thuis tegen VVV-Venlo. Idd, altijd lastig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
Al die mensen die nu zeggen dat PSV zo slecht speelt. Wacht maar tot jullie zelf tegen VVV-Venlo moeten. Ik denk da VVV-Venlo echt een goede ploeg is en dat ze ver gaan komen dit seizoen.![]()
Onzin. Als PSV met 2-0 voorstaat moeten ze die 3 punten ook gewoon keihard binnenslepenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
Wacht maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV thuis tegen VVV-Venlo. Idd, altijd lastig.
Ik heb zin in dinsdag om 20:45quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax Voetbal vanavond met Sjek.Bring it on!
Studio Ajaxquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax Voetbal vanavond met Sjek.Bring it on!
coolquote:
Das oos Sjek hequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Zit jan van dijk. Maarja sjek weet er toch wel weer Studio Ajax van te maken.
Ik versta er ook weinig van, maar ik weet niet hoe lang hij ermee bezig is. Hij werkt er iig aanquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef Zeroku het volgende:
Knap van PSV, VVV was vooraf duidelijk favoriet.
quote:
hij was goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef chrisr het volgende:
[..]
Anders stop je even met je flauwe grappen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in Essaouria, bij die parkeerplekken, lekker op de grill.²
Ja, dat is Essaouira, bij de parkeerplek. De foto is ook van de parkeerplek genomen. Heerlijke vis hé?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
ik heb hier mijn vis gehad toen ik daar op vakantie was
[ afbeelding ]
Zulke passes geef ik regelmatig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De pass die meer waard is dan de selectie van Feyenoord.
Hup NEC en hup Sparta dan maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond maar liefst twee wedstrijden.
18:00 NEC Nijmegen - SC Heerenveen
20:45 AZ Alkmaar - Sparta Rotterdam
Waarom wordt die wedstrijd op vrijdagavond om 18.00 uur gespeeld?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
18:00 NEC Nijmegen - SC Heerenveen
Zodat we beide wedstrijden live kunnen volgen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom wordt die wedstrijd op vrijdagavond om 18.00 uur gespeeld?
Omdat anders die levensgevaarlijke Friezen met 23 man heel Nijmegen afbreken in het donker na de wedstrijd? xDquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het niet de kNVB maar de gemeente Nijmegen die dit zo heeft gewild.
Nee, het heeft te maken met de Vierdaagse en de inzet van de politie en de beschikbaarheid. NIet zozeer met deze wedstrijd zelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Omdat anders die levensgevaarlijke Friezen met 23 man heel Nijmegen afbreken in het donker na de wedstrijd? xD
Dat het Sc Heerenveen vorige week aan gogme ontbrak...quote:
Serieusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
18.00 op een vrijdag. KNVB, verziek het niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Uit zijn NEC bedoel je?
Niks, dat is het probleem. Hij gooit het ene na het andere cliché eruit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef Repsak het volgende:
wat heeft 'ie nu weer te melden dan?
Kop D'r Veur dus..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
Bij ons heet dat sagoedmogelijkdienbestdwaan
De Vierdaagse is toch allang afgelopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de Vierdaagse en de inzet van de politie en de beschikbaarheid. NIet zozeer met deze wedstrijd zelf.
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
18.00 op een vrijdag. KNVB, verziek het niet
Gemeente nijmegen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?
Vindt het prima zo. Net thuis, meteen voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?
Toch kwam ie prima van de grond om te scorenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef buddyb het volgende:
Hoveel zou die Belg van NEC wegen? 90-95 kilo?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef buddyb het volgende:
quote:
Ja, nog ff en je moet vrij nemen om op een donderdagmorgen/middag naar het voetbal te moetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
Wtf, is er al een wedstrijd begonnen.
De werkpaard van Liverpoolquote:
Een geweldige rechtsbuiten die nu bij de mooiste ploeg van Engeland speelt?quote:
Beetje jammer die reactie van Cybquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
[..]
Een geweldige rechtsbuiten die nu bij de mooiste ploeg van Engeland speelt?
Valt wel mee.. ergens begin 80 kiloquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:06 schreef buddyb het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:10 schreef GieJay het volgende:
[..]
Een geweldige rechtsbuiten die nu bij de mooiste ploeg van Engeland speelt?
Is dat fout?quote:
Lengte 183 cmquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:10 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Valt wel mee.. ergens begin 80 kilo
Ga er nog serieus op in ook, en dan ook nog zo. De werkpaard.quote:
Iedereen kan een foutje maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ga er nog serieus op in ook, en dan ook nog zo. De werkpaard.
Die Vlemincx ofzo schijnt toch een groot talent te zijn? Weggeplukt uit België, netjes hoor.
Correct. Net zoals De_kromme nu een hele grote fout maakt door zichzelf voor te doen als Ajacied maar wel doodleuk een UI van Willem neemtquote:
Heerenveen is nog nergens te bekennenquote:
De_kromme is toch een foute kloon van Jorien?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Correct. Net zoals De_kromme nu een hele grote fout maakt door zichzelf voor te doen als Ajacied maar wel doodleuk een UI van Willem neemt
de_kromme is voor ajaxquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De_kromme is toch een foute kloon van Jorien?
Het is Vleminckx koekebakker..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef Wilskracht het volgende:
Het is Vlemincks niet Flamings
Luister dan naar de stadionspeaker Vlemincks zij hij bij het doelpunt
Wie geeft dit waardeloze commentaar?
Beterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerenveen is nog nergens te bekennen
Pindarotsjes al in huis?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:20 schreef BansheeBoy het volgende:
De Moun gaat er vandaag 2 maken. Hij is gewoon te goed voor dit soort ploegen.²
`quote:
Is ie niet nuchter ofzo, dat ie niet helder kan denken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
`
Die lul kapt altijd naar rechter, om daarna er achter te komen datie daar niets mee kan
Door die beker mag ie nog even blijven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
Heerenveen was vorig seizoen ook al kut. Het is een wonder dat we 5e zijn geworden. Het is gewoon wachten tot Sollied weggaat.
Ze kunnen toch wel iets leuks kopen voor al het geld wat zo voor Sulejmani en Pranjic hebben ontvangen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
Heerenveen was vorig seizoen ook al kut. Het is een wonder dat we 5e zijn geworden. Het is gewoon wachten tot Sollied weggaat.
Bak.. 2e keer dat hij een behoorlijke overtreding maakt. Eerste keer gaf de scheids hem een laatste waarshuwing, 2e keer gewoon weer.quote:
Grindheimquote:
Zuinigheid he.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel iets leuks kopen voor al het geld wat zo voor Sulejmani en Pranjic hebben ontvangen?
Ow, was het die..quote:
Ja dat geeft een wat vertekend beeld. Heerenveen speelde vorig seizoen het meest dramatische voetbal in jaren en die lijn lijkt zich door te zetten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Door die beker mag ie nog even blijven.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:05 schreef De_kromme het volgende:
Wtf, is er al een wedstrijd begonnen.
Zie dit Heerenveen niet hoger dan de 8/9e plek eindigen.quote:
Dat was mede dankzij Pranjic. En nu wil het bestuur niet investeren in een nieuwe held. Tsjah...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef SCH het volgende:
Eenschquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Die speelt gewoon lekker stevig, niks mis mee
Ook Beerens is er niet op vooruit gegaan de laatste tijd. En waarom zit Paulo Enrique continu op de bank/tribune? Veruit de gevaarlijkste speler aan Heerenveen zijdequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef dagizmo het volgende:
Problemen liggen niet aan het vertrek van Pranjic hoor. Vanaf de winterstop speelde Pranjic al zeer matig, afwezig.
Problemen liggen nog steeds in de verdediging, doelman, en het gebrek aan een echte spits. De invulling van Pranjic is nu nog niet optimaal, maar iedereen kan zien dat de verdediging dit jaar wederom drama is.
Nou,, Je levert natuurlijk wel een hoop creativiteit en vooral doelpunten in met het vertrek van Pranjic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef dagizmo het volgende:
Problemen liggen niet aan het vertrek van Pranjic hoor.
Vanwege een misplaatst en heilig geloof in Sibon.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook Beerens is er niet op vooruit gegaan de laatste tijd. En waarom zit Paulo Enrique continu op de bank/tribune? Veruit de gevaarlijkste speler aan Heerenveen zijde
Vreemd inderdaad. Vertrouwen hebben in een 36-jarige slome spits die nog geen 10+ goals per seizoen maakt. Ook Kalou staat er te weinig in vindt ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanwege een misplaatst en heilig geloof in Sibon.
Pranjic bracht geen creativiteit met zich mee. Ja op het oog is ie slim met de bal. Maar genoeg clubs wisten hem compleet uit de wedstrijd te houden door er kort op te zitten. Hij is heel voorspelbaar, en passeert zijn man altijd binnendoor, om buitenom de voorzet te geven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou,, Je levert natuurlijk wel een hoop creativiteit en vooral doelpunten in met het vertrek van Pranjic.
Ik vond Pranjic één van de beste spelers in de eredivisie.
Morgen zelf zaalvoetballen en ajax rkc opnemenquote:
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpratenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Was daar iets mis mee dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpraten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwd
Alles beter dan Leo Driessen (ervan uitgaande dat het niet Leo Driessen is nu)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Pol van Boekel idd.. wat een klootzak is dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom spreekt iedereen Vleminckx uit als VlemminckxStadionspeaker, Van Halst, Van Gangelen.
Het is gewoon Vleminckx, uitgesproken als Vleeeeeeminckx.
Dat klinkt als Vlemmienks.quote:
Die spreken het dan ook gewoon zo uit zoals ik zei. Alleen door hun uitspraak van de EM-combinatie lijkt het alsof ze Vlemminckx zeggen, maar dat zeggen ze helemaal niet.quote:
Dus het lijkt alsof ze het anders uitspreken dan ze het uitsprekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die spreken het dan ook gewoon zo uit zoals ik zei. Alleen door hun uitspraak van de EM-combinatie lijkt het alsof ze Vlemminckx zeggen, maar dat zeggen ze helemaal niet.
Dan moet je het hier in Nederland ook gewoon op zijn Vlaams uitspreken en niet Vlemminckx. Je zegt gewoon Vleminckx hoor, met een langere E. In iedere zeker geen Vlemmincix met dubbel M.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus het lijkt alsof ze het anders uitspreken dan ze het uitspreken?
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Zwoerd het volgende:
wat dom zo'n compilatie filmpje in de rust
Herman Tsjuiphof had het vast ook goed uitgesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan moet je het hier in Nederland ook gewoon op zijn Vlaams uitspreken en niet Vlemminckx. Je zegt gewoon Vleminckx hoor, met een langere E. In iedere zeker geen Vlemmincix met dubbel M.
Van Gangelen zei het net trouwens wel goed.
Komt door deze meneer:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom spreekt iedereen Vleminckx uit als VlemminckxStadionspeaker, Van Halst, Van Gangelen.
Het is gewoon Vleminckx, uitgesproken als Vleeeeeeminckx.
Nee man, morgen boodschappen doen. Vandaag bijkomen van het werk. Ik ben dóóóóód op. Het leven van een systeembeheerder is niet altijd makkelijk.quote:
Precies zoals ik dus al zeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Wilskracht het volgende:
Op 47 seconden van dit filmpje zegt hij zelf hoe zijn naam uitgesproken moet worden
Ja Pranjic was onze beste verdediger, die missen we nu echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:
2-0 ? Heerenveen mist pranjic blijkaar heel erg.
Het veldspel is ook niet best, dus het ligt zeker niet alleen aan de verdediging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ja Pranjic was onze beste verdediger, die missen we nu echt.
Wat gaan wij morgen doen venom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:21 schreef venomsnake het volgende:
En 3-0, El Ak.
Gelijkspel denk ik.quote:
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelijkspel denk ik.
Middenveld van ons mist creativiteit, en de aanval moet zich nog bewijzen met Koc en Matavz.
Roda heeft ook geen scorend vermogen, dus zal wel 0-0 worden.
Zou me niets verbazen hoor als Roda 3 punten pakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijk.
Ze zetten toch hun beste beentje voor?quote:
Ik heb Groningen het afgelopen weekend niet zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat hun aanval minder is dan dat van Roda, dat speelt met spitsen als Yulu-Matondo, Skoubo, Junker etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijk.
Ja, maar jullie moeten echt hoog nodig wat van de Berg-miljoenen investeren in een spits (of twee) want anders wordt het niet meer dan de middenmoot denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen hoor als Roda 3 punten pakt.
Al denk ik dat de verdediging wel behoorlijk is van de FC.
Hadouir speelt waarschijnlijk ook in de spits en de spitsen van Groningen zijn nog erg jong en onervaren. Skoubo is overigens helemaal geen slechte spits, mits fit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef buddyb het volgende:
[..]
Ik heb Groningen het afgelopen weekend niet zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar spitsen rondlopen die minder zijn dan Yulu-Matondo, Skoubo, Junker etc.
Wat Roda tegen SCH liet zien vorige week was écht bedroevend hoor... Ik heb Groningen niet gezien, maar dat Roda verslaan ze wel lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eens.. Ik vrees ook dat het een moeilijk seizoen gaat worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten echt hoog nodig wat van de Berg-miljoenen investeren in een spits (of twee) want anders wordt het niet meer dan de middenmoot denk ik.
Dat viel dus wel mee. Roda speelde zeer verdedigend en liet aanvallend weinig zien, maar het was nou ook niet zo dat ze weggespeeld werden. En Groningen is ook nog niet top, dus het zal erom hangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat Roda tegen SCH liet zien vorige week was écht bedroevend hoor...
Die quote ik evenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda - Groningen 0-6
Pas na de winterstop werd er gevoetbald.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef BluesRebel het volgende:
Heerenveen had vorig seizoen toch ook een waardeloos begin?
Heerenveen kan ook nog wel creatieve spelers gebruiken ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar heerenveen speelt helemaal bedroevend..
En daan hebben ze meer dan genoeg centen, Honda proberen te halen zou ik zeggen.
Is al gewisseld..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef StarGazer het volgende:
Laat Grindheim FF de eer redden a.u.b.
Ook zo'n vervelend mannetje om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
Vleminckx doet me aan Jack de Gier denken, weet niet waarom.
Ja, laten ze even wat paniekaankopen doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar heerenveen speelt helemaal bedroevend..
En daan hebben ze meer dan genoeg centen, Honda proberen te halen zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |