Eens.. Ik vrees ook dat het een moeilijk seizoen gaat worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten echt hoog nodig wat van de Berg-miljoenen investeren in een spits (of twee) want anders wordt het niet meer dan de middenmoot denk ik.
Dat viel dus wel mee. Roda speelde zeer verdedigend en liet aanvallend weinig zien, maar het was nou ook niet zo dat ze weggespeeld werden. En Groningen is ook nog niet top, dus het zal erom hangen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat Roda tegen SCH liet zien vorige week was écht bedroevend hoor...
Die quote ik evenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda - Groningen 0-6
Pas na de winterstop werd er gevoetbald.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef BluesRebel het volgende:
Heerenveen had vorig seizoen toch ook een waardeloos begin?
Heerenveen kan ook nog wel creatieve spelers gebruiken ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar heerenveen speelt helemaal bedroevend..
En daan hebben ze meer dan genoeg centen, Honda proberen te halen zou ik zeggen.
Is al gewisseld..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef StarGazer het volgende:
Laat Grindheim FF de eer redden a.u.b.
Ook zo'n vervelend mannetje om tegen te spelen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:40 schreef Plato1980 het volgende:
Vleminckx doet me aan Jack de Gier denken, weet niet waarom.
Ja, laten ze even wat paniekaankopen doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Maar heerenveen speelt helemaal bedroevend..
En daan hebben ze meer dan genoeg centen, Honda proberen te halen zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |