Het veldspel is ook niet best, dus het ligt zeker niet alleen aan de verdediging.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:16 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Ja Pranjic was onze beste verdediger, die missen we nu echt.
Wat gaan wij morgen doen venom?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:21 schreef venomsnake het volgende:
En 3-0, El Ak.
Gelijkspel denk ik.quote:
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gelijkspel denk ik.
Middenveld van ons mist creativiteit, en de aanval moet zich nog bewijzen met Koc en Matavz.
Roda heeft ook geen scorend vermogen, dus zal wel 0-0 worden.
Zou me niets verbazen hoor als Roda 3 punten pakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijk.
Ze zetten toch hun beste beentje voor?quote:
Ik heb Groningen het afgelopen weekend niet zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat hun aanval minder is dan dat van Roda, dat speelt met spitsen als Yulu-Matondo, Skoubo, Junker etc.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb op zich goede hoop moet ik zeggen, eerlijk gezegd vind ik dat wij op dit moment een betere aanval hebben dan jullie, maar op Hadouir na missen we ook de creativiteit, dus 0-0 is niet heel onwaarschijnlijk.
Ja, maar jullie moeten echt hoog nodig wat van de Berg-miljoenen investeren in een spits (of twee) want anders wordt het niet meer dan de middenmoot denk ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen hoor als Roda 3 punten pakt.
Al denk ik dat de verdediging wel behoorlijk is van de FC.
Hadouir speelt waarschijnlijk ook in de spits en de spitsen van Groningen zijn nog erg jong en onervaren. Skoubo is overigens helemaal geen slechte spits, mits fit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:31 schreef buddyb het volgende:
[..]
Ik heb Groningen het afgelopen weekend niet zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat daar spitsen rondlopen die minder zijn dan Yulu-Matondo, Skoubo, Junker etc.
Wat Roda tegen SCH liet zien vorige week was écht bedroevend hoor... Ik heb Groningen niet gezien, maar dat Roda verslaan ze wel lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |