Ik heb er spijt van dat ik Eredivisie Live niet heb opengezetquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja hier ook ongeveer... PSV stond met 2-0 voor en dacht van, oooh eitje
Toen deed ik de radio weer aan en hoorde dat VVV de gelijkmaker had gemaakt.. Ik zo WTF![]()
PSV thuis tegen VVV-Venlo. Idd, altijd lastig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
Al die mensen die nu zeggen dat PSV zo slecht speelt. Wacht maar tot jullie zelf tegen VVV-Venlo moeten. Ik denk da VVV-Venlo echt een goede ploeg is en dat ze ver gaan komen dit seizoen.![]()
En Toivonnen speelt trouwens wel erg goed.
Onzin. Als PSV met 2-0 voorstaat moeten ze die 3 punten ook gewoon keihard binnenslepenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef SoldMayor het volgende:
Al die mensen die nu zeggen dat PSV zo slecht speelt. Wacht maar tot jullie zelf tegen VVV-Venlo moeten. Ik denk da VVV-Venlo echt een goede ploeg is en dat ze ver gaan komen dit seizoen.![]()
En Toivonnen speelt trouwens wel erg goed.
Wacht maarquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
PSV thuis tegen VVV-Venlo. Idd, altijd lastig.
Ik heb zin in dinsdag om 20:45quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax Voetbal vanavond met Sjek.Bring it on!
Studio Ajaxquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax Voetbal vanavond met Sjek.Bring it on!
coolquote:
Das oos Sjek hequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Zit jan van dijk. Maarja sjek weet er toch wel weer Studio Ajax van te maken.
Ik versta er ook weinig van, maar ik weet niet hoe lang hij ermee bezig is. Hij werkt er iig aanquote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:21 schreef Zeroku het volgende:
Knap van PSV, VVV was vooraf duidelijk favoriet.
quote:
hij was goedquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef chrisr het volgende:
[..]
Anders stop je even met je flauwe grappen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in Essaouria, bij die parkeerplekken, lekker op de grill.²
Ja, dat is Essaouira, bij de parkeerplek. De foto is ook van de parkeerplek genomen. Heerlijke vis hé?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:44 schreef GroningenEuroborg het volgende:
[..]
ik heb hier mijn vis gehad toen ik daar op vakantie was
[ afbeelding ]
Zulke passes geef ik regelmatig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De pass die meer waard is dan de selectie van Feyenoord.
Hup NEC en hup Sparta dan maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vanavond maar liefst twee wedstrijden.
18:00 NEC Nijmegen - SC Heerenveen
20:45 AZ Alkmaar - Sparta Rotterdam
Waarom wordt die wedstrijd op vrijdagavond om 18.00 uur gespeeld?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
18:00 NEC Nijmegen - SC Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |