Morgen zelf zaalvoetballen en ajax rkc opnemenquote:
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpratenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Was daar iets mis mee dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpraten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwd
Alles beter dan Leo Driessen (ervan uitgaande dat het niet Leo Driessen is nu)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Pol van Boekel idd.. wat een klootzak is dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom spreekt iedereen Vleminckx uit als VlemminckxStadionspeaker, Van Halst, Van Gangelen.
Het is gewoon Vleminckx, uitgesproken als Vleeeeeeminckx.
Dat klinkt als Vlemmienks.quote:
Die spreken het dan ook gewoon zo uit zoals ik zei. Alleen door hun uitspraak van de EM-combinatie lijkt het alsof ze Vlemminckx zeggen, maar dat zeggen ze helemaal niet.quote:
Dus het lijkt alsof ze het anders uitspreken dan ze het uitsprekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die spreken het dan ook gewoon zo uit zoals ik zei. Alleen door hun uitspraak van de EM-combinatie lijkt het alsof ze Vlemminckx zeggen, maar dat zeggen ze helemaal niet.
Dan moet je het hier in Nederland ook gewoon op zijn Vlaams uitspreken en niet Vlemminckx. Je zegt gewoon Vleminckx hoor, met een langere E. In iedere zeker geen Vlemmincix met dubbel M.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus het lijkt alsof ze het anders uitspreken dan ze het uitspreken?
Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef Zwoerd het volgende:
wat dom zo'n compilatie filmpje in de rust
Herman Tsjuiphof had het vast ook goed uitgesproken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan moet je het hier in Nederland ook gewoon op zijn Vlaams uitspreken en niet Vlemminckx. Je zegt gewoon Vleminckx hoor, met een langere E. In iedere zeker geen Vlemmincix met dubbel M.
Van Gangelen zei het net trouwens wel goed.
Komt door deze meneer:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom spreekt iedereen Vleminckx uit als VlemminckxStadionspeaker, Van Halst, Van Gangelen.
Het is gewoon Vleminckx, uitgesproken als Vleeeeeeminckx.
Nee man, morgen boodschappen doen. Vandaag bijkomen van het werk. Ik ben dóóóóód op. Het leven van een systeembeheerder is niet altijd makkelijk.quote:
Precies zoals ik dus al zeiquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:10 schreef Wilskracht het volgende:
Op 47 seconden van dit filmpje zegt hij zelf hoe zijn naam uitgesproken moet worden
Ja Pranjic was onze beste verdediger, die missen we nu echt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:14 schreef Palmboom313 het volgende:
2-0 ? Heerenveen mist pranjic blijkaar heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |