Morgen zelf zaalvoetballen en ajax rkc opnemenquote:
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpratenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:43 schreef SCH het volgende:We spelen zo te horen wel op het SCHerpst van de snede. Dat mag ik wel. Ik kan het niet zien maar het is prima als Groningen fans gaan huilen over SCHoppen
Was daar iets mis mee dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Met zo'n kromme redenatie kun je zelfs Hitler goedpraten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als het tegen Heerenveen was geweest had je nu moord en brand geschreeuwd
Alles beter dan Leo Driessen (ervan uitgaande dat het niet Leo Driessen is nu)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:50 schreef dagizmo het volgende:
Commentator begint nu wel een beetje de strot uit te hangen met dat gejank om kaarten.
Pol van Boekel idd.. wat een klootzak is dat.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar wellicht hebben ze geluk dat 1 van de slechtste scheidsrechters van de Eredivisie de wedstrijd leidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |