Zodat we beide wedstrijden live kunnen volgen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom wordt die wedstrijd op vrijdagavond om 18.00 uur gespeeld?
Omdat anders die levensgevaarlijke Friezen met 23 man heel Nijmegen afbreken in het donker na de wedstrijd? xDquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het niet de kNVB maar de gemeente Nijmegen die dit zo heeft gewild.
Nee, het heeft te maken met de Vierdaagse en de inzet van de politie en de beschikbaarheid. NIet zozeer met deze wedstrijd zelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Omdat anders die levensgevaarlijke Friezen met 23 man heel Nijmegen afbreken in het donker na de wedstrijd? xD
Dat het Sc Heerenveen vorige week aan gogme ontbrak...quote:
Serieusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
18.00 op een vrijdag. KNVB, verziek het niet
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef SCH het volgende:
Uit zijn NEC bedoel je?
Niks, dat is het probleem. Hij gooit het ene na het andere cliché eruit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:42 schreef Repsak het volgende:
wat heeft 'ie nu weer te melden dan?
Kop D'r Veur dus..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef SCH het volgende:
Bij ons heet dat sagoedmogelijkdienbestdwaan
De Vierdaagse is toch allang afgelopen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de Vierdaagse en de inzet van de politie en de beschikbaarheid. NIet zozeer met deze wedstrijd zelf.
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:01 schreef Kopbal het volgende:
18.00 op een vrijdag. KNVB, verziek het niet
Gemeente nijmegen ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?
Vindt het prima zo. Net thuis, meteen voetbalquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is mij ontgaan. Wat is de exacte reden hierachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |