Wat bedoel je met "op jullie hitlijst"? Is er soms sprake van een aanslag geweest op hem?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , degeen die Fortuyn weerwoord gaf ,Rosenmoller , stond ook op jullie hitlijst. Dat weet ik dan nog wel.
Nou kom maar op , we lusten jullie rauw. En nu kap ik ermee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:33 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jij wilt alles gewoon bij het oude houden, net of er niks aan de hand is. Van mij mag je, maar een meerderheid van de bevolking wil dat dus juist niet.
Het is idd complotdenken; en ik vrees dat je op die manier idd ook het beste het gedachtegoed van Wilders en zijn achterban kunt weergeven.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De moord is inderdaad besloten in de vergadering van de Linkse Kerk, met 8 miljoen leden.
Dat vraag ik me dus altijd af...wat is er nou precies aan de hand?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:33 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Jij wilt alles gewoon bij het oude houden, net of er niks aan de hand is. Van mij mag je, maar een meerderheid van de bevolking wil dat dus juist niet.
tokkies en allochtonen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:07 schreef FP128 het volgende:
Ik zou weleens het kostenplaatje willen weten van tokkies allochtonen in Nederland.Maar dat zal er wel niet komen...
Daar zal het wel weer op neerkomen inderdaad, dat hebben we immers al vaker gezien bij de linkschen. En dáárom dus hebben we Geert Wilders en zijn PVV (helaas) hard nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef Picchia het volgende:
En nu weer ontopic. Even op de feiten reflecteren, om er vervolgens niets van op te steken en er niets mee te doen. Een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Want de andere 'Rechtschen' veranderen er ook niets aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op neerkomen inderdaad, dat hebben we immers al vaker gezien bij de linkschen. En dáárom dus hebben we Geert Wilders en zijn PVV (helaas) hard nodig.
Welke? die 220 miljard blijkt uit de lucht gegrepen....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:58 schreef Picchia het volgende:
En nu weer ontopic. Even op de feiten reflecteren, om er vervolgens niets van op te steken en er niets mee te doen. Een glas, een plas en alles bleef zoals het was.
Tik Rosenmoller Fortuyn op google en je vindt alles wat je wil weten denk ik. Ik heb het zelf niet geprobeerd overigens. Ik zag die dingen pas na Fortuyns dood. Maar als iemand als een Maradonna begraven wordt dan weet ik al dat er iets goed fout zit in de "nuchterheid van Den Hollander".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:20 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daar zal het wel weer op neerkomen inderdaad, dat hebben we immers al vaker gezien bij de linkschen. En dáárom dus hebben we Geert Wilders en zijn PVV (helaas) hard nodig.
Ja, rechtse Geertje zal alles veranderen. Dat kan ook haast niet anders, slechter dan het nu gaat met de migrantenproblematiek is eigenlijk onmogelijk. Elke harde maatregel die je neemt is op dit moment een gouden maatregel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:24 schreef Shaman het volgende:
[..]
Want de andere 'Rechtschen' veranderen er ook niets aan?
En je denkt dat 'Rechtsche' Gertje eenmaal op het pluche wel iets zal veranderen?
rechtse Geertje zal geen plan kunnen uitvoeren, omdat alles wat hij wil doen zal worden tegengehouden door de rechter, de EU en/of internationale verdragen. Natuurlijk kan hij uit de EU stappen en die verdragen opzeggen, maar dan werkt hij het land pas echt de afgrond in. Kijken hoe leuk mensen hem dan nog vinden als opeens half het land werkloos is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja, rechtse Geertje zal alles veranderen. Dat kan ook haast niet anders, slechter dan het nu gaat met de migrantenproblematiek is eigenlijk onmogelijk. Elke harde maatregel die je neemt is op dit moment een gouden maatregel.
Het beste zou zijn als je jezelf gewoon eens met de bittere feiten zou confronteren. Zet daarbij wel je oogkleppen af, anders heeft het nog geen zin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef breaky het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus altijd af...wat is er nou precies aan de hand?
Ik word een beetje moe van die stomme opmerkingen af en toe van jou.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "op jullie hitlijst"? Is er soms sprake van een aanslag geweest op hem?
Ik was tijdens en na de moord op Fortuyn niet in Nederland dus ik zou het eerlijk waar niet weten.
Oh please, dit is echt al heel lang een gepasseerd station hoor hee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechtse Geertje zal geen plan kunnen uitvoeren, omdat alles wat hij wil doen zal worden tegengehouden door de rechter, de EU en/of internationale verdragen. Natuurlijk kan hij uit de EU stappen en die verdragen opzeggen, maar dan werkt hij het land pas echt de afgrond in. Kijken hoe leuk mensen hem dan nog vinden als opeens half het land werkloos is.![]()
Neuh, Rechts toch? Hij was een skinny?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Tik Rosenmoller Fortuyn op google en je vindt alles wat je wil weten denk ik. Ik heb het zelf niet geprobeerd overigens. Ik zag die dingen pas na Fortuyns dood. Maar als iemand als een Maradonna begraven wordt dan weet ik al dat er iets goed fout zit in de "nuchterheid van Den Hollander".
En deze clown ,die nu al nergens meer welkom is in het buitenland, wil je dit land laten besturen?
Ik vind het absurd , sorry.
Rot dat het zo gelopen is met PF , een klap voor de democratie , maar wel een eenmansactie. Of is Koninginnedag soms ook door den linkschen georkestreerd?
Nederland heeft al internationale kritiek gekregen over het harde migrantenbeleid. En nu moet het nog harder?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja, rechtse Geertje zal alles veranderen. Dat kan ook haast niet anders, slechter dan het nu gaat met de migrantenproblematiek is eigenlijk onmogelijk. Elke harde maatregel die je neemt is op dit moment een gouden maatregel.
ik zie alweer dat rechts weer volledig van het korte-termijn denken is, beetje net zoals in de jaren 60 toen ze die gastarbeiders binnenhaalden omdat dat wel lekker goedkoop was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Oh please, dit is echt al heel lang een gepasseerd station hoor hee.Italië zit ook nog gewoon bij de EU.
Ja, dat probeerden die vuige linkschen er gauw van te maken, maar daar was natuurlijk helemaal niks van waar. Dat was nou echt een gevalletje BNW.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:42 schreef Yel het volgende:
[..]
Neuh, Rechts toch? Hij was een skinny?
Hij leeft in de waan dat elke immigrant meteen een grachtenpand in Amsterdam krijgt, een uitkering van 2000 euro de maand en vrijstelling van alle lasten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederland heeft al internationale kritiek gekregen over het harde migrantenbeleid. En nu moet het nog harder?
Wat weet je eigenlijk over de procedures om legaal binnen te komen in Nederland? Denk je dat het makkelijk is om zomaar binnen te wippen?
Leg eens uit hoe Gertje áls hij straks werkelijk 35 zetels krijgt zijn plannen door gaat voeren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:39 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Oh please, dit is echt al heel lang een gepasseerd station hoor hee.Italië zit ook nog gewoon bij de EU.
Ja het moet nog harder. Het Nederlandse beleid is nog helemaal niet hard, het is vooral helemaal verkeerd. We moeten beginnen met een puntensysteem zoals ze bijvoorbeeld in Australië ook hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:44 schreef breaky het volgende:
[..]
Nederland heeft al internationale kritiek gekregen over het harde migrantenbeleid. En nu moet het nog harder?
Dat is vrij simpel ja, vooral als je een pauper bent en je paspoort door de WC hebt gespoeld. Dan ben je namelijk "zielig".quote:Wat weet je eigenlijk over de procedures om legaal binnen te komen in Nederland? Denk je dat het makkelijk is om zomaar binnen te wippen?
DIt kan niet..... Ga niet menen dat je dit meent...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja, dat probeerden die vuige linkschen er gauw van te maken, maar daar was natuurlijk helemaal niks van waar. Dat was nou echt een gevalletje BNW.
En dan hebben we er nog niet eens bij gezegd dat hij nooit meer dan 75 zetels gaat halen in de 2e kamerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechtse Geertje zal geen plan kunnen uitvoeren, omdat alles wat hij wil doen zal worden tegengehouden door de rechter, de EU en/of internationale verdragen. Natuurlijk kan hij uit de EU stappen en die verdragen opzeggen, maar dan werkt hij het land pas echt de afgrond in. Kijken hoe leuk mensen hem dan nog vinden als opeens half het land werkloos is.![]()
Het interessert me geen zak wat hij zegt , ik zie wat er gebeurt , stuur hem terug in zijn hok.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef Shaman het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe Gertje áls hij straks werkelijk 35 zetels krijgt zijn plannen door gaat voeren?
Wie zullen er met hem meestemmen denk je als hij met irrationele, buitenproportionele of wederrechtelijke plannen komt?
Ik zou toch eerder vertrouwen hebben in een partij die met onderbouwde uitvoerbare voorstellen komt.
Een partij die niet nu al bezig is continu iedereen tegen zich in het harnas te jagen.
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef Yel het volgende:
[..]
DIt kan niet..... Ga niet menen dat je dit meent...
Je hebt vast wel een linkje voor ons naar een 'Linksche' krant die dit suggereert?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.
Daags na de "aanslag" verschenen er in alle linksche kranten artikelen waarin werd gesuggereerd dat het om een rechtse skinhead zou gaan. Inmiddels is daar niks van waar gebleken en tast de politie nog steeds in het duister naar het motief van de dader. Maar dat lees je natuurlijk niet meer terug in die linksche kranten, zo slim zijn ze wel.
Zijn er nog mensen die kranten lezen dan ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Daags na de "aanslag" verschenen er in alle linksche kranten artikelen waarin werd gesuggereerd dat het om een rechtse skinhead zou gaan. Inmiddels is daar niks van waar gebleken en tast de politie nog steeds in het duister naar het motief van de dader. Maar dat lees je natuurlijk niet meer terug in die linksche kranten, zo slim zijn ze wel.
Ik had het over legaal binnenkomen...als je je "paspoort door de wc spoelt" dan ben je al illegaal in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja het moet nog harder. Het Nederlandse beleid is nog helemaal niet hard, het is vooral helemaal verkeerd. We moeten beginnen met een puntensysteem zoals ze bijvoorbeeld in Australië ook hebben.
[..]
Dat is vrij simpel ja, vooral als je een pauper bent en je paspoort door de WC hebt gespoeld. Dan ben je namelijk "zielig".
Een heel ander verhaal wordt het natuurlijk als het een hoogopgeleide migrant betreft die hier al een baan heeft gevonden. Dan gaan alle linksche registers open om het deze persoon maar zo moeilijk mogelijk te maken. Immers, de kans is groot dat deze persoon niet op de PvdA of GL zal stemmen en dat kunnen we in dit land natuurlijk niet gebruiken.
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef Shaman het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een linkje voor ons naar een 'Linksche' krant die dit suggereert?
Neehoor. Dan krijg je het predikaat "zielig" en heb je in notime een verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik had het over legaal binnenkomen...als je je "paspoort door de wc spoelt" dan ben je al illegaal in Nederland.
Ik hoop voor jou dat je zelf niet in de KGB-praktijken van de IND terecht komt. Dan kijk je wel anders tegen dit land aan. Dan zie je wat voor Gestapo-land Nederland is geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:
http://www.depers.nl/binn(...)-extreem-rechts.html
Ik vroeg om een linkje naar een linkse krant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:
http://www.depers.nl/binn(...)-extreem-rechts.html
Ik vind dat wel links, om eerlijk te zijn. Zowel de VVD als RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef Shaman het volgende:
[..]
Ik vroeg om een linkje naar een linkse krant.
Marcel Boekhoorn (oprichter de Pers) is een VVD-er en het aangehaalde RTL boulevard is verre van links.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik vind dat wel links, om eerlijk te zijn. Zowel de VVD als RTL Boulevard.
Zo'n beetje wel ja. In mijn beleving dan, veel Nederlanders zullen daar ongetwijfeld heel anders over denken.quote:
Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef kitao het volgende:
Neem die NEC-speler , hij mag hier voetballen , zijn vrouw moet eerst door de molen ?
Wat is dat voor vieze ongein.
Als die Bendk in Denemarken gaat wonen , laat hij dan ook zijn familie achter ?
Allemaal opzouten, alle PF's , alle Verdonks en alle Wilders-figuren.
Weg ermee.
Mijn vrouw is overigens al een jaar hier.
Verandert niets meer aan het feit dat dit gewoon een Stazi-land is.
Waarom gaan jullie niet weg? Ik heb ook aan Het IJzeren Gordijn gestaan. Laten ze me nu nog een wapen geven en ik draai het de andere kant op. Indien nodig. Als KGB-praktijken hier nog erger worden en dat gaat gebeuren met die Wilders-fanaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.
Ik zit ook niet te wachten op een sharia , geloof me , of op ...... noem maar op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef jkdjjsop het volgende:
Tsja, wat wil je dan dat ik zeg? Je suggereert dat ik het land van mij en mijn voorouders vrijwillig opgeef. Dat ga ik natuurlijk niet doen, zeker niet omdat "wij" het hier nog steeds voor het zeggen hebben.
Maar wees gerust: mocht er hier ooit een landelijke moslimmeerderheid komen, dan zal ik met alle plezier dit land verlaten.
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef kitao het volgende:
We zijn weer on topic , laat de rekenmachine maar ratelen.
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.
Zolang er geen linksche koppen zijn gerold, blijf ik er tegenaan schoppen. Iemand moet boeten voor dit debacle.
Hoezo ben jij voorgelogen? Wie heeft ontkend dat het geld kost? Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen.
De linksche partijen. Zelfs onlangs nog, in de kamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef DS4 het volgende:
Wie heeft ontkend dat het geld kost?
De linksche partijen.quote:Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?
Bizar inderdaad, dat de linkschen met deze leugens weg dachten te komen. Een kind kan nog bedenken dat het bakken met geld kost.quote:Hoe dom moet je dan zijn als je dan niet door hebt dat allochtonen dus geld toegeschoven krijgen.
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....
Kun je nou echt niet eens even nadenken en concluderen dat fouten gewoon fouten zijn en dat veranderd er niks aan of diegene links, rechts of drie-hoog-achter is.
Hij had gemillimeterd haar, droeg zwarte kisten met witte veters en liep te marcheren door de stad. Maar dat maakt hem inderdaad geen rechtse skinny.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Heb je een quote, of heb je "het is idioot om de waarde van mensen in geld uit te drukken" verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:11 schreef jkdjjsop het volgende:
De linksche partijen. Zelfs onlangs nog, in de kamer.
Bron?quote:De linksche partijen.
Als iemand tegen mij zegt dat gras rood is noem ik hem geen leugenaar, maar een idioot. En ik stoor mij er zeker niet aan.quote:Bizar inderdaad, dat de linkschen met deze leugens weg dachten te komen. Een kind kan nog bedenken dat het bakken met geld kost.
Welke linkse koppen dan? Noem s namen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.
In zijn beleving is iedereen, behalve de PVV, links, dus ja... dan heeft hij in zijn wereld wel gelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Appelknaller het volgende:
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.
Slechte ervaringen van mensen uit een groep verzieken het vaak voor de hele groep. Dit is bij mij ook wel zo. Als je al twee keer ben overvallen door Zwitsers bijv. dan krijg je inderdaad een hekel aan Zwitsers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederlanders? Over dat soort dingen heb ik het.
Allochtonen kosten tot dusver 220 miljard euro !quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederladers? Over dat soort dingen heb ik het.
[..]
Dat klopt helemaal. Maar daar heeft de kiezer gelukkig geen boodschap aan.
[..]
Ik vind de PVV ook niet geweldig, ik had veel meer met Pim Fortuyn. Maar die is dood, dus nu doen we het maar met het op één na beste. Met die schreeuwlelijkerd. Ik zou het anders ook echt niet weten, de gevestigde partijen hebben voor mij al heel lang compleet afgedaan.
[..]
Ze noemen het niet voor niks T66.
Maar vergeet niet dat D66 ook gewoon in het rijtje PvdA CDA VVD hoort. D66 heeft ook bijna altijd in de regering gezeten toen dit drama zich voltrok, en ook altijd net gedaan of er niks aan de hand was. Ik verwacht van D66 dus helemaal niks, en daarbij baseer ik me op het verleden.
Wat voor soort mensen zie je daar dan bij opsporing verzocht? Indonesiers, Chinezen, Marokkanen, Antilianen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef jkdjjsop het volgende:
Begin eens te kijken naar het programma "Opsporing Verzocht".
Dat zal ooit wel gebeuren. Misschien niet tijdens onze generatie, maar wel na onze generatie. Met dank aan onze politiek correcte leiders en de dhimmitue-houding bij het overgrote deel v/d Europeanen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar wees gerust: mocht er hier ooit een landelijke moslimmeerderheid komen, dan zal ik met alle plezier dit land verlaten.
Ik ben het niet altijd met je eens hoor jkdjjsop, maar hierin heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef jkdjjsop het volgende:
Een heel ander verhaal wordt het natuurlijk als het een hoogopgeleide migrant betreft die hier al een baan heeft gevonden. Dan gaan alle linksche registers open om het deze persoon maar zo moeilijk mogelijk te maken. Immers, de kans is groot dat deze persoon niet op de PvdA of GL zal stemmen en dat kunnen we in dit land natuurlijk niet gebruiken.
En - als je puur naar kosten/baten kijkt - ligt het ook aan het uitgebreide sociale Europese systeem. Wanneer je veel laagopgeleide en ongeschoolde immigranten Nederland binnenlaat, dan wéét je al dat zij veel geld gaan kosten. Door relatief weinig belastingafdragen, uitkeringen, huursubsidies, sociale voorzieningen etc. etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Yel het volgende:
De schuld ligt niet bij de allochtonen.. De schuld ligt toch echt bij de overheid. Die sukkels hebben te lang liggen slapen. En ze verdommen het nog steeds om wakker te worden.
Door die sukkels (zowel de PVDA, als de VVD) krijgen mensen zonder inhoud nu de kans. Denk aan Wilders. 90% van zijn stemmers weet niets over zijn partijprogramma.. Of het moet gaan over de allochtonen.
Ik betrek ieder bericht (nega/posi) op mijzelf. Ik ben nml een allochtoon, hoe je het wendt of keert..
Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
Nou ja, allochtoon is een breed begrip. Het zijn meer de Marokkanen en de Antilianen waar een relatief grote groep overlastgevers en asociale jongens tussen zitten. En van hen heeft "men" wel last ja.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Yel het volgende:
Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
Australie is nog ruimte zat hoor , alleen nog even de woestijn vruchtbaar maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:56 schreef TubewayDigital het volgende:
ik ben vooral benieuwd hoeveel m2 ze kosten, want het is bomvol in dit krappe land
Bevolkingsdichtheid per land, 2006quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:30 schreef kitao het volgende:
[..]
Australie is nog ruimte zat hoor , alleen nog even de woestijn vruchtbaar maken.
Nee. Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederladers? Over dat soort dingen heb ik het.
Tja, je haalt wel de krenten uit de pap, moet ik zeggen: een misdaadprogramma, gevangenissen, achterstandswijken. Dat geeft voorwaar een evenwichtig beeld van wat er allemaal aan de hand is in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het beste zou zijn als je jezelf gewoon eens met de bittere feiten zou confronteren. Zet daarbij wel je oogkleppen af, anders heeft het nog geen zin.
Begin eens te kijken naar het programma "Opsporing Verzocht". Dat programma zegt eigenlijk alles al. Als je dan nog moeite hebt om te geloven dat er iets heel ergs aan de hand is, zou je eens een kijkje kunnen nemen in een gevangenis. Ik meen dat er wel excursies worden georganiseerd door dat soort instellingen. En als je dan nog je bedenkingen hebt, zou ik je willen aanraden om gewoon eens een paar dagen te voet door de Randstedelijke prachtwijken te slenteren en je ogen daarbij goed de kost te geven.
Oh ja? Nergens last van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 02:56 schreef TubewayDigital het volgende:
ik ben vooral benieuwd hoeveel m2 ze kosten, want het is bomvol in dit krappe land
Je bent niet voorgelogen, althans niet meer dan alle andere mensen steeds opnieuw altijd en overal voorgelogen zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.
Zolang er geen linksche koppen zijn gerold, blijf ik er tegenaan schoppen. Iemand moet boeten voor dit debacle.
Vet van mij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En - als je puur naar kosten/baten kijkt - ligt het ook aan het uitgebreide sociale Europese systeem. Wanneer je veel laagopgeleide en ongeschoolde immigranten Nederland binnenlaat, dan wéét je al dat zij veel geld gaan kosten. Door relatief weinig belastingafdragen, uitkeringen, huursubsidies, sociale voorzieningen etc. etc.
Als je puur naar kosten en baten kijkt, dan zou je dus alleen hoogopgeleide immigranten binnen moeten halen, want alleen zij leveren meer geld op dan dat ze kosten.
Amerika bijvoorbeeld, zou ook laagopgeleide, werkende immigranten binnen kunnen halen én toch leveren zij meer geld op dan dat ze kosten, omdat Amerika nou eenmaal een minder uitgebreid sociaal systeem heeft en een ander belastingstelsel.
Dus conclusie: het is ook de "schuld" van het uitgebreide Europese sociale systeem.
Nooit in de file, geen geluidsoverlast, geen ongezonde lucht om in te ademen, geen hoge huizenprijzen?quote:
Alleen als ik naar Holland zou gaan, alleen toeterend bezoek van twee of drie buren, lekkere boslucht, EUR 225 per maand.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:02 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nooit in de file, geen geluidsoverlast, geen ongezonde lucht om in te ademen, geen hoge huizenprijzen?
Dat is niet duidelijk, althans niet uit dat rapport van het CPB. Wel blijven een aantal mensen die mantra herhalen, tegen beter weten in. Of misschien hopen ze wel dat het waarheid wordt als ze het vaak genoeg herhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef qonmann het volgende:
Ze (met name de niet-westerse) kosten zeer veel geld, dat is nu wel duidelijk.
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...quote:
is dit niet al de derde keer dat we daarover twisten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...
Welke cijfers? Show me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Nauwelijks! De baten van hoog- of laagopgeleide immigranten ontlopen elkaar niet erg veel.
Wel de UWV heeft een eigen manier bedacht om immigranten te ontzien om te solliciteren naar een baan, men moet dus bij het invullen van beroep het volgende invoeren: zanger van lichte muziek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?
En ongeschoolde immigranten zullen relatief vaker om een uitkering vragen = kosten.
Nadat ik het rapport doorgesnuffeld had, vond ik het eigenlijk wel logisch.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?
En ongeschoolde immigranten zullen relatief vaker om een uitkering vragen = kosten.
Erg slim ja, getalenteerde mensen eruit werken en mensen zonder enige kans van slagen warm verwelkomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:19 schreef kitao het volgende:
Het is heel simpel : je laat mensen binnen op grond van humaniteit (asiel), huwelijk of familiehereniging.
De rest kan ophoepelen wmb , dus ook die slimme Belg.
Indien er geen IT'er te vinden is dan leiden we die maar zelf op aangezien de werkloosheid al aardig in de richting van de 600.000 loopt.
\
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid per land, 2006
[ afbeelding ]
Als je de Greater Los Angeles Area neemt, een gebied ter grootte van Zuid Holland en Utrecht samen..... en dat met heel Nederland vergelijkt, dan heb je gelijk. In datzelfde gebied wonen namelijk ook 16 miljoen mensen ongeveer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:44 schreef Kees22 het volgende:
Dus nee: Nederland is niet vol.
Nee dat kan niet, Links zal altijd tegen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Bovendien kunnen we de Markerwaard inpolderen, en dan kunnen we weer een complete stad gaan bouwen.
Niet erg slim ja , om mensen als kansloos af te schrijven , die fout hebben al meerdere "hoogwaardigheidsbekleders" gemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Erg slim ja, getalenteerde mensen eruit werken en mensen zonder enige kans van slagen warm verwelkomen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie emigratie mogelijkheden volop, zowel binnen de EU als daarbuiten!
[ afbeelding ]
Natuurlijk moeten personen uit risicogebieden opgevangen worden in een land. En ik ben ook niet per se tegen een humaan asielbeleid. Maar de keuze voor Nederland is gewoon een migratiekeuze, met waarschijnlijk een economisch oogmerk. Het is niet zo dat zij niet in andere gebieden of op hun eigen continent opgevangen kunnen worden. Het is echt een misverstand als men denkt dat bijvoorbeeld in het Afrikaanse continent geen mogelijkheden zijn om een redelijk bestaan op te bouwen. Zo inhumaan is het niet om asielzoekers daarop te wijzen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet erg slim ja , om mensen als kansloos af te schrijven , die fout hebben al meerdere "hoogwaardigheidsbekleders" gemaakt.
En ik begrijp jouw antwoord niet helemaal : Een asielzoeker is per definitie laaggeschoold , evenals een echtgenoot uit het buitenland en een overkomende dochter of zoon?
Ik weet dat mijn post erg zwart/wit was , maar ik vind wel dat we eerst eens moeten gaan zoeken of we echt geen mensen hebben in onze 'eigen gelederen' voordat we goedkope werkers uit het buitenland binnenhalen.
En mensen alleen binnenlaten op hun nut en niet op het feit of dat ze in andere landen systematisch vervolgd worden is inhumaan en typisch weer een voorbeeld voor het onpersoonlijke kapitalisme.
Van Agt en Wiegel zijn op immigratiegebied net zo progressief als Groen links nu. Dus je kan het conservatieve CDA van Balkenende nooit vergelijken met het progressieve KVP van Van Agt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.
Nou én? Vind je het niet leuk ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Je zult er toch nog leven wonen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Nee inderdaad , het zou ook een tijdelijke oplossing moeten zijn. Maar bijvoorbeeld homosexuelen terugsturen met de belofte dat het veilig is in hun land terwijl daar nog steeds een oorlog of halve revolutie gaande is klopt ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten personen uit risicogebieden opgevangen worden in een land. En ik ben ook niet per se tegen een humaan asielbeleid. Maar de keuze voor Nederland is gewoon een migratiekeuze, met waarschijnlijk een economisch oogmerk. Het is niet zo dat zij niet in andere gebieden of op hun eigen continent opgevangen kunnen worden. Het is echt een misverstand als men denkt dat bijvoorbeeld in het Afrikaanse continent geen mogelijkheden zijn om een redelijk bestaan op te bouwen. Zo inhumaan is het niet om asielzoekers daarop te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |