Dat is niet duidelijk, althans niet uit dat rapport van het CPB. Wel blijven een aantal mensen die mantra herhalen, tegen beter weten in. Of misschien hopen ze wel dat het waarheid wordt als ze het vaak genoeg herhalen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef qonmann het volgende:
Ze (met name de niet-westerse) kosten zeer veel geld, dat is nu wel duidelijk.
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...quote:
is dit niet al de derde keer dat we daarover twisten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...
Welke cijfers? Show me.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Struisvogel ! Uit alle cijfers blijkt dat niet-westerse allochtonen het heel slecht doen. Dat ontkennen is echt...
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:02 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij.
Nauwelijks! De baten van hoog- of laagopgeleide immigranten ontlopen elkaar niet erg veel.
Wel de UWV heeft een eigen manier bedacht om immigranten te ontzien om te solliciteren naar een baan, men moet dus bij het invullen van beroep het volgende invoeren: zanger van lichte muziek.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?
En ongeschoolde immigranten zullen relatief vaker om een uitkering vragen = kosten.
Nadat ik het rapport doorgesnuffeld had, vond ik het eigenlijk wel logisch.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 05:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een hoogopgeleide brengt toch veel meer belastinggeld in het laatje = inkomsten?
En ongeschoolde immigranten zullen relatief vaker om een uitkering vragen = kosten.
Erg slim ja, getalenteerde mensen eruit werken en mensen zonder enige kans van slagen warm verwelkomen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:19 schreef kitao het volgende:
Het is heel simpel : je laat mensen binnen op grond van humaniteit (asiel), huwelijk of familiehereniging.
De rest kan ophoepelen wmb , dus ook die slimme Belg.
Indien er geen IT'er te vinden is dan leiden we die maar zelf op aangezien de werkloosheid al aardig in de richting van de 600.000 loopt.
\
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Bevolkingsdichtheid per land, 2006
[ afbeelding ]
Als je de Greater Los Angeles Area neemt, een gebied ter grootte van Zuid Holland en Utrecht samen..... en dat met heel Nederland vergelijkt, dan heb je gelijk. In datzelfde gebied wonen namelijk ook 16 miljoen mensen ongeveer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 02:44 schreef Kees22 het volgende:
Dus nee: Nederland is niet vol.
Nee dat kan niet, Links zal altijd tegen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Bovendien kunnen we de Markerwaard inpolderen, en dan kunnen we weer een complete stad gaan bouwen.
Niet erg slim ja , om mensen als kansloos af te schrijven , die fout hebben al meerdere "hoogwaardigheidsbekleders" gemaakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Erg slim ja, getalenteerde mensen eruit werken en mensen zonder enige kans van slagen warm verwelkomen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik zie emigratie mogelijkheden volop, zowel binnen de EU als daarbuiten!
[ afbeelding ]
Natuurlijk moeten personen uit risicogebieden opgevangen worden in een land. En ik ben ook niet per se tegen een humaan asielbeleid. Maar de keuze voor Nederland is gewoon een migratiekeuze, met waarschijnlijk een economisch oogmerk. Het is niet zo dat zij niet in andere gebieden of op hun eigen continent opgevangen kunnen worden. Het is echt een misverstand als men denkt dat bijvoorbeeld in het Afrikaanse continent geen mogelijkheden zijn om een redelijk bestaan op te bouwen. Zo inhumaan is het niet om asielzoekers daarop te wijzen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:34 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet erg slim ja , om mensen als kansloos af te schrijven , die fout hebben al meerdere "hoogwaardigheidsbekleders" gemaakt.
En ik begrijp jouw antwoord niet helemaal : Een asielzoeker is per definitie laaggeschoold , evenals een echtgenoot uit het buitenland en een overkomende dochter of zoon?
Ik weet dat mijn post erg zwart/wit was , maar ik vind wel dat we eerst eens moeten gaan zoeken of we echt geen mensen hebben in onze 'eigen gelederen' voordat we goedkope werkers uit het buitenland binnenhalen.
En mensen alleen binnenlaten op hun nut en niet op het feit of dat ze in andere landen systematisch vervolgd worden is inhumaan en typisch weer een voorbeeld voor het onpersoonlijke kapitalisme.
Van Agt en Wiegel zijn op immigratiegebied net zo progressief als Groen links nu. Dus je kan het conservatieve CDA van Balkenende nooit vergelijken met het progressieve KVP van Van Agt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.
Nou én? Vind je het niet leuk ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Je zult er toch nog leven wonen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Nee inderdaad , het zou ook een tijdelijke oplossing moeten zijn. Maar bijvoorbeeld homosexuelen terugsturen met de belofte dat het veilig is in hun land terwijl daar nog steeds een oorlog of halve revolutie gaande is klopt ook niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten personen uit risicogebieden opgevangen worden in een land. En ik ben ook niet per se tegen een humaan asielbeleid. Maar de keuze voor Nederland is gewoon een migratiekeuze, met waarschijnlijk een economisch oogmerk. Het is niet zo dat zij niet in andere gebieden of op hun eigen continent opgevangen kunnen worden. Het is echt een misverstand als men denkt dat bijvoorbeeld in het Afrikaanse continent geen mogelijkheden zijn om een redelijk bestaan op te bouwen. Zo inhumaan is het niet om asielzoekers daarop te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |