abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71671717
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef jkdjjsop het volgende:
Maar wees gerust: mocht er hier ooit een landelijke moslimmeerderheid komen, dan zal ik met alle plezier dit land verlaten.
Dat zal ooit wel gebeuren. Misschien niet tijdens onze generatie, maar wel na onze generatie. Met dank aan onze politiek correcte leiders en de dhimmitue-houding bij het overgrote deel v/d Europeanen.
pi_71671735
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef jkdjjsop het volgende:
Een heel ander verhaal wordt het natuurlijk als het een hoogopgeleide migrant betreft die hier al een baan heeft gevonden. Dan gaan alle linksche registers open om het deze persoon maar zo moeilijk mogelijk te maken. Immers, de kans is groot dat deze persoon niet op de PvdA of GL zal stemmen en dat kunnen we in dit land natuurlijk niet gebruiken.
Ik ben het niet altijd met je eens hoor jkdjjsop, maar hierin heb je wel gelijk.
Nederland is de koning in het toelaten van kansarme gelukszoekers en het zo moeilijk mogelijk maken voor hoogopgeleide immigranten in Nederland.
pi_71671784
Ja ook rechtse kabinetten hebben meegeholpen, zoals de VVD, aan het toelaten van gastarbeiders en de problematiek rond de immigrantenstroom. Maar dat alleen maar zien dat de politiek partijen in Nederland te onmachtig zijn om beleid te voeren of ze zijn gewoon te stom dat ze niet weten HOE ze beleid moeten voeren. Althans dat is mijn standpunt.
En Wilders is aan de ene kant weer té.

Kom om zeg, waarom kunnen Amerika en Canada meer "rendement" uit hun immigratiebeleid halen. Zoveel verschillen Euopeanen en Amerikanen niet qua IQ, dus daar zal het niet aan liggen. Het is verschil ligt em gewoon in het beleid dat gevoerd wordt. Naar mijn mening weten politieke partijen in Nederland niet hoe ze beleid moeten voeren op de immigratiestroom.

Mijn stelling is dat in Nederland de politieke partijen ontbreken die problemen signaleren én tegelijkertijd goede oplossingen voor problemen kunnen vinden. Naar mijn mening zijn alle politieke partijen in Nederland één en al crap.
pi_71671886
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Yel het volgende:
De schuld ligt niet bij de allochtonen.. De schuld ligt toch echt bij de overheid. Die sukkels hebben te lang liggen slapen. En ze verdommen het nog steeds om wakker te worden.

Door die sukkels (zowel de PVDA, als de VVD) krijgen mensen zonder inhoud nu de kans. Denk aan Wilders. 90% van zijn stemmers weet niets over zijn partijprogramma.. Of het moet gaan over de allochtonen.

Ik betrek ieder bericht (nega/posi) op mijzelf. Ik ben nml een allochtoon, hoe je het wendt of keert..

Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
En - als je puur naar kosten/baten kijkt - ligt het ook aan het uitgebreide sociale Europese systeem. Wanneer je veel laagopgeleide en ongeschoolde immigranten Nederland binnenlaat, dan wéét je al dat zij veel geld gaan kosten. Door relatief weinig belastingafdragen, uitkeringen, huursubsidies, sociale voorzieningen etc. etc.

Als je puur naar kosten en baten kijkt, dan zou je dus alleen hoogopgeleide immigranten binnen moeten halen, want alleen zij leveren meer geld op dan dat ze kosten.

Amerika bijvoorbeeld, zou ook laagopgeleide, werkende immigranten binnen kunnen halen én toch leveren zij meer geld op dan dat ze kosten, omdat Amerika nou eenmaal een minder uitgebreid sociaal systeem heeft en een ander belastingstelsel.

Dus conclusie: het is ook de "schuld" van het uitgebreide Europese sociale systeem.
pi_71671907
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Yel het volgende:
Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
Nou ja, allochtoon is een breed begrip. Het zijn meer de Marokkanen en de Antilianen waar een relatief grote groep overlastgevers en asociale jongens tussen zitten. En van hen heeft "men" wel last ja.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 04:28:31 #266
262650 kitao
prikplaatje
pi_71671946
morgge zienswijze , je bent lekker op dreef he, ik zal het even gaan doorlezen.
megalomaniac
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 04:30:57 #267
262650 kitao
prikplaatje
pi_71671951
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:56 schreef TubewayDigital het volgende:
ik ben vooral benieuwd hoeveel m2 ze kosten, want het is bomvol in dit krappe land
Australie is nog ruimte zat hoor , alleen nog even de woestijn vruchtbaar maken.
megalomaniac
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 04:40:51 #268
262650 kitao
prikplaatje
pi_71671966
Nou , dus nu hebben we ook al onderscheid tussen laag- en hoogopgeleide allochtoon.
Indien iemand pleit voor "Nederland voor Nederlanders" gooi iedereen er dan uit die hier niet hoort. Ook die VS CEO. Wat is dit voor onderscheid makende bullshit allemaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 07-08-2009 04:43:30 (schrijffout) ]
megalomaniac
pi_71674735
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 04:30 schreef kitao het volgende:

[..]

Australie is nog ruimte zat hoor , alleen nog even de woestijn vruchtbaar maken.
Bevolkingsdichtheid per land, 2006

[ Bericht 6% gewijzigd door Picchia op 07-08-2009 10:32:02 ]
pi_71675195
Suriname is ook nog leeg.
pi_71676179
Die zitten allemaal hier natuurlijk..
pi_71679232
Per persoon!!!!!
pi_71721297
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:

Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederladers? Over dat soort dingen heb ik het.
Nee. Nee. Nee. Nee.
En ook niet door groepjes niet-Nederlanders.
En ook niet door gemengde groepjes.

En dat geldt voor de overgrote meerderheid van de bewoners van dit land. Dus wat zeur je nou eigenlijk?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71721387
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het beste zou zijn als je jezelf gewoon eens met de bittere feiten zou confronteren. Zet daarbij wel je oogkleppen af, anders heeft het nog geen zin.

Begin eens te kijken naar het programma "Opsporing Verzocht". Dat programma zegt eigenlijk alles al. Als je dan nog moeite hebt om te geloven dat er iets heel ergs aan de hand is, zou je eens een kijkje kunnen nemen in een gevangenis. Ik meen dat er wel excursies worden georganiseerd door dat soort instellingen. En als je dan nog je bedenkingen hebt, zou ik je willen aanraden om gewoon eens een paar dagen te voet door de Randstedelijke prachtwijken te slenteren en je ogen daarbij goed de kost te geven.
Tja, je haalt wel de krenten uit de pap, moet ik zeggen: een misdaadprogramma, gevangenissen, achterstandswijken. Dat geeft voorwaar een evenwichtig beeld van wat er allemaal aan de hand is in Nederland.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71721416
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 02:56 schreef TubewayDigital het volgende:
ik ben vooral benieuwd hoeveel m2 ze kosten, want het is bomvol in dit krappe land
Oh ja? Nergens last van.
pi_71721490
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.

Zolang er geen linksche koppen zijn gerold, blijf ik er tegenaan schoppen. Iemand moet boeten voor dit debacle.
Je bent niet voorgelogen, althans niet meer dan alle andere mensen steeds opnieuw altijd en overal voorgelogen zijn.
Maar in tegenstelling tot de meeste andere mensen ben jij gewoon te stom om dat op tijd door te hebben.
En nu geef je uit gemakzucht anderen de schuld van je eigen falen.
Dat is de beste manier om geen succes te hebben.
pi_71721691
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 04:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En - als je puur naar kosten/baten kijkt - ligt het ook aan het uitgebreide sociale Europese systeem. Wanneer je veel laagopgeleide en ongeschoolde immigranten Nederland binnenlaat, dan wéét je al dat zij veel geld gaan kosten. Door relatief weinig belastingafdragen, uitkeringen, huursubsidies, sociale voorzieningen etc. etc.

Als je puur naar kosten en baten kijkt, dan zou je dus alleen hoogopgeleide immigranten binnen moeten halen, want alleen zij leveren meer geld op dan dat ze kosten.

Amerika bijvoorbeeld, zou ook laagopgeleide, werkende immigranten binnen kunnen halen én toch leveren zij meer geld op dan dat ze kosten, omdat Amerika nou eenmaal een minder uitgebreid sociaal systeem heeft en een ander belastingstelsel.

Dus conclusie: het is ook de "schuld" van het uitgebreide Europese sociale systeem.
Vet van mij.
Nauwelijks! De baten van hoog- of laagopgeleide immigranten ontlopen elkaar niet erg veel. De immigranten beconcurreren hun collega's (die er dus op achteruit gaan) en zijn voordelig voor de andere groepen (die er dus op vooruit gaan). Maar de effecten zijn niet erg groot en voor de nationale economie al helemaal te verwaarlozen.
Lees ik in een CPB-rapport uit 2003.
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:02:18 #278
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_71725292
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 00:50 schreef Kees22 het volgende:
Oh ja? Nergens last van.
Nooit in de file, geen geluidsoverlast, geen ongezonde lucht om in te ademen, geen hoge huizenprijzen?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_71734096
Ze (met name de niet-westerse) kosten zeer veel geld, dat is nu wel duidelijk.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71750711
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:02 schreef Napalm het volgende:

[..]

Nooit in de file, geen geluidsoverlast, geen ongezonde lucht om in te ademen, geen hoge huizenprijzen?
Alleen als ik naar Holland zou gaan, alleen toeterend bezoek van twee of drie buren, lekkere boslucht, EUR 225 per maand.
Ik ga gewoon op de fiets naar mijn werk, woon in een kleine wijk met beschaafde mensen (die ene doedelzakspeler is onlangs verhuisd), geen fabrieken of verkeer in de buurt, huursubsidie houdt mijn huur laag.

Dus nee: Nederland is niet vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')