Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef kitao het volgende:
Neem die NEC-speler , hij mag hier voetballen , zijn vrouw moet eerst door de molen ?
Wat is dat voor vieze ongein.
Als die Bendk in Denemarken gaat wonen , laat hij dan ook zijn familie achter ?
Allemaal opzouten, alle PF's , alle Verdonks en alle Wilders-figuren.
Weg ermee.
Mijn vrouw is overigens al een jaar hier.
Verandert niets meer aan het feit dat dit gewoon een Stazi-land is.
Waarom gaan jullie niet weg? Ik heb ook aan Het IJzeren Gordijn gestaan. Laten ze me nu nog een wapen geven en ik draai het de andere kant op. Indien nodig. Als KGB-praktijken hier nog erger worden en dat gaat gebeuren met die Wilders-fanaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.
Ik zit ook niet te wachten op een sharia , geloof me , of op ...... noem maar op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef jkdjjsop het volgende:
Tsja, wat wil je dan dat ik zeg? Je suggereert dat ik het land van mij en mijn voorouders vrijwillig opgeef. Dat ga ik natuurlijk niet doen, zeker niet omdat "wij" het hier nog steeds voor het zeggen hebben.
Maar wees gerust: mocht er hier ooit een landelijke moslimmeerderheid komen, dan zal ik met alle plezier dit land verlaten.
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef kitao het volgende:
We zijn weer on topic , laat de rekenmachine maar ratelen.
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.
Zolang er geen linksche koppen zijn gerold, blijf ik er tegenaan schoppen. Iemand moet boeten voor dit debacle.
Hoezo ben jij voorgelogen? Wie heeft ontkend dat het geld kost? Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen.
De linksche partijen. Zelfs onlangs nog, in de kamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef DS4 het volgende:
Wie heeft ontkend dat het geld kost?
De linksche partijen.quote:Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?
Bizar inderdaad, dat de linkschen met deze leugens weg dachten te komen. Een kind kan nog bedenken dat het bakken met geld kost.quote:Hoe dom moet je dan zijn als je dan niet door hebt dat allochtonen dus geld toegeschoven krijgen.
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....
Kun je nou echt niet eens even nadenken en concluderen dat fouten gewoon fouten zijn en dat veranderd er niks aan of diegene links, rechts of drie-hoog-achter is.
Hij had gemillimeterd haar, droeg zwarte kisten met witte veters en liep te marcheren door de stad. Maar dat maakt hem inderdaad geen rechtse skinny.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.
Daags na de "aanslag" verschenen er in alle linksche kranten artikelen waarin werd gesuggereerd dat het om een rechtse skinhead zou gaan. Inmiddels is daar niks van waar gebleken en tast de politie nog steeds in het duister naar het motief van de dader. Maar dat lees je natuurlijk niet meer terug in die linksche kranten, zo slim zijn ze wel.
Heb je een quote, of heb je "het is idioot om de waarde van mensen in geld uit te drukken" verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:11 schreef jkdjjsop het volgende:
De linksche partijen. Zelfs onlangs nog, in de kamer.
Bron?quote:De linksche partijen.
Als iemand tegen mij zegt dat gras rood is noem ik hem geen leugenaar, maar een idioot. En ik stoor mij er zeker niet aan.quote:Bizar inderdaad, dat de linkschen met deze leugens weg dachten te komen. Een kind kan nog bedenken dat het bakken met geld kost.
Welke linkse koppen dan? Noem s namen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:12 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.
In zijn beleving is iedereen, behalve de PVV, links, dus ja... dan heeft hij in zijn wereld wel gelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Appelknaller het volgende:
In de jaren 60 en 70, toen de gastarbeiders hierheen gehaald werden, heeft er welgeteld 1 overwegend links kabinet de macht gehad. Daar ben je al meerdere keren op gewezen.
Slechte ervaringen van mensen uit een groep verzieken het vaak voor de hele groep. Dit is bij mij ook wel zo. Als je al twee keer ben overvallen door Zwitsers bijv. dan krijg je inderdaad een hekel aan Zwitsers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederlanders? Over dat soort dingen heb ik het.
Allochtonen kosten tot dusver 220 miljard euro !quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederladers? Over dat soort dingen heb ik het.
[..]
Dat klopt helemaal. Maar daar heeft de kiezer gelukkig geen boodschap aan.
[..]
Ik vind de PVV ook niet geweldig, ik had veel meer met Pim Fortuyn. Maar die is dood, dus nu doen we het maar met het op één na beste. Met die schreeuwlelijkerd. Ik zou het anders ook echt niet weten, de gevestigde partijen hebben voor mij al heel lang compleet afgedaan.
[..]
Ze noemen het niet voor niks T66.
Maar vergeet niet dat D66 ook gewoon in het rijtje PvdA CDA VVD hoort. D66 heeft ook bijna altijd in de regering gezeten toen dit drama zich voltrok, en ook altijd net gedaan of er niks aan de hand was. Ik verwacht van D66 dus helemaal niks, en daarbij baseer ik me op het verleden.
Wat voor soort mensen zie je daar dan bij opsporing verzocht? Indonesiers, Chinezen, Marokkanen, Antilianen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:38 schreef jkdjjsop het volgende:
Begin eens te kijken naar het programma "Opsporing Verzocht".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |