DIt kan niet..... Ga niet menen dat je dit meent...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:45 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja, dat probeerden die vuige linkschen er gauw van te maken, maar daar was natuurlijk helemaal niks van waar. Dat was nou echt een gevalletje BNW.
En dan hebben we er nog niet eens bij gezegd dat hij nooit meer dan 75 zetels gaat halen in de 2e kamerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
rechtse Geertje zal geen plan kunnen uitvoeren, omdat alles wat hij wil doen zal worden tegengehouden door de rechter, de EU en/of internationale verdragen. Natuurlijk kan hij uit de EU stappen en die verdragen opzeggen, maar dan werkt hij het land pas echt de afgrond in. Kijken hoe leuk mensen hem dan nog vinden als opeens half het land werkloos is.![]()
Het interessert me geen zak wat hij zegt , ik zie wat er gebeurt , stuur hem terug in zijn hok.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:47 schreef Shaman het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe Gertje áls hij straks werkelijk 35 zetels krijgt zijn plannen door gaat voeren?
Wie zullen er met hem meestemmen denk je als hij met irrationele, buitenproportionele of wederrechtelijke plannen komt?
Ik zou toch eerder vertrouwen hebben in een partij die met onderbouwde uitvoerbare voorstellen komt.
Een partij die niet nu al bezig is continu iedereen tegen zich in het harnas te jagen.
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:50 schreef Yel het volgende:
[..]
DIt kan niet..... Ga niet menen dat je dit meent...
Je hebt vast wel een linkje voor ons naar een 'Linksche' krant die dit suggereert?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.
Daags na de "aanslag" verschenen er in alle linksche kranten artikelen waarin werd gesuggereerd dat het om een rechtse skinhead zou gaan. Inmiddels is daar niks van waar gebleken en tast de politie nog steeds in het duister naar het motief van de dader. Maar dat lees je natuurlijk niet meer terug in die linksche kranten, zo slim zijn ze wel.
Zijn er nog mensen die kranten lezen dan ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:53 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nee, dat is precies zoals het is gegaan.
Daags na de "aanslag" verschenen er in alle linksche kranten artikelen waarin werd gesuggereerd dat het om een rechtse skinhead zou gaan. Inmiddels is daar niks van waar gebleken en tast de politie nog steeds in het duister naar het motief van de dader. Maar dat lees je natuurlijk niet meer terug in die linksche kranten, zo slim zijn ze wel.
Ik had het over legaal binnenkomen...als je je "paspoort door de wc spoelt" dan ben je al illegaal in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:48 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ja het moet nog harder. Het Nederlandse beleid is nog helemaal niet hard, het is vooral helemaal verkeerd. We moeten beginnen met een puntensysteem zoals ze bijvoorbeeld in Australië ook hebben.
[..]
Dat is vrij simpel ja, vooral als je een pauper bent en je paspoort door de WC hebt gespoeld. Dan ben je namelijk "zielig".
Een heel ander verhaal wordt het natuurlijk als het een hoogopgeleide migrant betreft die hier al een baan heeft gevonden. Dan gaan alle linksche registers open om het deze persoon maar zo moeilijk mogelijk te maken. Immers, de kans is groot dat deze persoon niet op de PvdA of GL zal stemmen en dat kunnen we in dit land natuurlijk niet gebruiken.
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:58 schreef Shaman het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een linkje voor ons naar een 'Linksche' krant die dit suggereert?
Neehoor. Dan krijg je het predikaat "zielig" en heb je in notime een verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik had het over legaal binnenkomen...als je je "paspoort door de wc spoelt" dan ben je al illegaal in Nederland.
Ik hoop voor jou dat je zelf niet in de KGB-praktijken van de IND terecht komt. Dan kijk je wel anders tegen dit land aan. Dan zie je wat voor Gestapo-land Nederland is geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:
http://www.depers.nl/binn(...)-extreem-rechts.html
Ik vroeg om een linkje naar een linkse krant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Nuja, naar de papieren edities heb ik natuurlijk geen linkje, maar wel zoiets:
http://www.depers.nl/binn(...)-extreem-rechts.html
Ik vind dat wel links, om eerlijk te zijn. Zowel de VVD als RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:23 schreef Shaman het volgende:
[..]
Ik vroeg om een linkje naar een linkse krant.
Marcel Boekhoorn (oprichter de Pers) is een VVD-er en het aangehaalde RTL boulevard is verre van links.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:29 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik vind dat wel links, om eerlijk te zijn. Zowel de VVD als RTL Boulevard.
Zo'n beetje wel ja. In mijn beleving dan, veel Nederlanders zullen daar ongetwijfeld heel anders over denken.quote:
Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:34 schreef kitao het volgende:
Neem die NEC-speler , hij mag hier voetballen , zijn vrouw moet eerst door de molen ?
Wat is dat voor vieze ongein.
Als die Bendk in Denemarken gaat wonen , laat hij dan ook zijn familie achter ?
Allemaal opzouten, alle PF's , alle Verdonks en alle Wilders-figuren.
Weg ermee.
Mijn vrouw is overigens al een jaar hier.
Verandert niets meer aan het feit dat dit gewoon een Stazi-land is.
Waarom gaan jullie niet weg? Ik heb ook aan Het IJzeren Gordijn gestaan. Laten ze me nu nog een wapen geven en ik draai het de andere kant op. Indien nodig. Als KGB-praktijken hier nog erger worden en dat gaat gebeuren met die Wilders-fanaten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag: als je dit werkelijk vindt, wat doe je hier dan eigenlijk? Je haat het land nu al, dat belooft nog wat voor de toekomst.
Ik zit ook niet te wachten op een sharia , geloof me , of op ...... noem maar op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:49 schreef jkdjjsop het volgende:
Tsja, wat wil je dan dat ik zeg? Je suggereert dat ik het land van mij en mijn voorouders vrijwillig opgeef. Dat ga ik natuurlijk niet doen, zeker niet omdat "wij" het hier nog steeds voor het zeggen hebben.
Maar wees gerust: mocht er hier ooit een landelijke moslimmeerderheid komen, dan zal ik met alle plezier dit land verlaten.
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:10 schreef kitao het volgende:
We zijn weer on topic , laat de rekenmachine maar ratelen.
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen. Ik trek dat slecht, als achteraf blijkt dat mensen tegen me hebben gelogen. En niet zomaar over iets, maar over 200 miljard euro.
Zolang er geen linksche koppen zijn gerold, blijf ik er tegenaan schoppen. Iemand moet boeten voor dit debacle.
Hoezo ben jij voorgelogen? Wie heeft ontkend dat het geld kost? Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:16 schreef jkdjjsop het volgende:
Och, het gaat mij eigenlijk nog niet eens om het geld. Maar wel om de manier waarop we al die jaren zijn voorgelogen.
De linksche partijen. Zelfs onlangs nog, in de kamer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:07 schreef DS4 het volgende:
Wie heeft ontkend dat het geld kost?
De linksche partijen.quote:Wie heeft ooit gedacht dat het ontkend moest worden?
Bizar inderdaad, dat de linkschen met deze leugens weg dachten te komen. Een kind kan nog bedenken dat het bakken met geld kost.quote:Hoe dom moet je dan zijn als je dan niet door hebt dat allochtonen dus geld toegeschoven krijgen.
Als er fouten worden gemaakt van de orde van grootte van 200 miljard euro, dan moeten er gewoon koppen rollen. Linksche koppen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef breaky het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet. Alles is de schuld van links...mocht het de VVD zijn die daar schuld aan heeft dan zijn ze ook maar opeens links...waarschijnlijk als Wilders iets fout doet is ie ook gelijk links....
Kun je nou echt niet eens even nadenken en concluderen dat fouten gewoon fouten zijn en dat veranderd er niks aan of diegene links, rechts of drie-hoog-achter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |