Hijzelf is niet zo kwaad , valt best mee , ik heb het alleen niet zo op met hun achterban en hun leiders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef Yel het volgende:
Wat denk je zelf?
PVDA-Groenlinks-SP-D66 en ik meen dat hij ergens nog VVD tikte..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Barbaaf het volgende:
Als linkschmensch zou ik haast van mijn principes afstappen en roepen dat het een schande is, al dat geld dat naar allochtonen gaat.Ik krijg er ook nachtmerries van , die allochtonen zitten met hun tulbandje in de hand gewoon te wachten totdat die vanzelf gevuld is met poen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Het ergste is nog dat al dat geld vaak niet eens bij de allochtonen zelf terechtkomt, maar in de zakken verdwijnt van allerlei door PvdA'ers gerunde adviesbureaus, (re)integratiebureautjes en meer van dat soort ellende.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik krijg er ook nachtmerries van , die allochtonen zitten met hun tulbandje in de hand gewoon te wachten totdat die vanzelf gevuld is met poen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:06 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat al dat geld vaak niet eens bij de allochtonen zelf terechtkomt, maar in de zakken verdwijnt van allerlei door PvdA'ers gerunde adviesbureaus, (re)integratiebureautjes en meer van dat soort ellende.
Ik pretendeer ook geen relposter te zijn. Wellicht dat dat het grote verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
![]()
Je moet nodig je niveau van posts omhoog krikken. Als relposter ben je een behoorlijke mislukkeling tot nu toe. Neem eens een voorbeeld aan een StefanP (RIP) of JohnDope. Je bent niet origineel, alles wat je post werd hier jaren terug al gepost, maar dan beter.
Klaagvolk.......! Doe er dan wat aan!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook geen relposter te zijn. Wellicht dat dat het grote verschil uitmaakt.
Dat het hier jaren terug ook al werd gepost, zou best kunnen. Er is immers in al die jaren helemaal niks aan die situatie veranderd.
Het was ook satirisch bedoeld ; die allochtoon zit gewoon in het zelfde schuitje als de "verpauperde" autochtoon. Alleen ik krijg het idee dat de PVV zieltjes loopt te winnen door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten en daar doe ik niet aan mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:06 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat al dat geld vaak niet eens bij de allochtonen zelf terechtkomt, maar in de zakken verdwijnt van allerlei door PvdA'ers gerunde adviesbureaus, (re)integratiebureautjes en meer van dat soort ellende.
Dat weet ik.quote:
Dat is ook gewoon zo. Maar geen van de andere partijen pakt de problematiek op een fatsoenlijke manier op, en dus rest mij (helaas) slechts de PVV. Ik kan ook niet stemmen, maar dan weet ik zeker dat er niks verandert.quote:die allochtoon zit gewoon in het zelfde schuitje als de "verpauperde" autochtoon. Alleen ik krijg het idee dat de PVV zieltjes loopt te winnen door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten en daar doe ik niet aan mee.
De moord is inderdaad besloten in de vergadering van de Linkse Kerk, met 8 miljoen leden. Het was wel besloten, rechts mocht er niet bij zijn. Vandaar dat je daar tot nu toe nog niet vanaf wist.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar ik vind het altijd wel grappig om op een serieuze manier op satirische opmerkingen te reageren, zodat de lezer een beetje in verwarring raakt.
[..]
Dat is ook gewoon zo. Maar geen van de andere partijen pakt de problematiek op een fatsoenlijke manier op, en dus rest mij (helaas) slechts de PVV. Ik kan ook niet stemmen, maar dan weet ik zeker dat er niks verandert.
Ik wou dat Fortuyn nog leefde, daar had ik wel vertrouwen in. Maar die is vermoord door zo'n linkscherd, en dat zegt ook weer genoeg. Linksch is helemaal niet uit op oplossingen. Men snoert liever iedereen die het probleem aankaart de mond, om dan weer rustig verder te gaan alsof er niks aan de hand is. Ik verwacht vanuit de gevestigde orde dan ook helemaal niets aan daadkracht.
IK POST IN DIT TOPIC EN NIEMAND DIE MIJ ZIET!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
Dat blijft het inderdaad. Je gaat dan denken of de term Homo Sapiens (Latijn: verstandige of wijze mens) wel zo terecht is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Yel het volgende:
Dat mensen zo kunnen denken.. Ongelovelijk!
Doet me denken aan dat verhaal dat in de Telegraaf stond tijd geleden, mbt de moord op Marianne Vaatstra. Die was vermoord door een asiel --geluks -- zoeker, maar dat kwam de PvdA niet goed uit. Immers asiel -- geluks --zoekers zijn toekomstig PvdA electoraat, en door deze moord zou het vertrouwen van het Volk afnemen tav het beleid van de PvdA om Nederland vol te plempen met zoveel mogelijk asiel -- geluks --zoekers. Hebben ze midden in de nacht Kok, die toen premier was, opgebeld en die heeft toen leiding gegeven aan de dofpotactie die toen plaatsvond. De moordenaar is op een vliegtuig gezet naar Buiten-Mongolië oid, geen haan kraaide er meer naar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De moord is inderdaad besloten in de vergadering van de Linkse Kerk, met 8 miljoen leden. Het was wel besloten, rechts mocht er niet bij zijn. Vandaar dat je daar tot nu toe nog niet vanaf wist.
Ik heb me jaren niet met politiek bemoeid maar van Fortuyn kreeg ik gewoon een aversie. Niet om zijn "ik",quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar ik vind het altijd wel grappig om op een serieuze manier op satirische opmerkingen te reageren, zodat de lezer een beetje in verwarring raakt.
[..]
Dat is ook gewoon zo. Maar geen van de andere partijen pakt de problematiek op een fatsoenlijke manier op, en dus rest mij (helaas) slechts de PVV. Ik kan ook niet stemmen, maar dan weet ik zeker dat er niks verandert.
Ik wou dat Fortuyn nog leefde, daar had ik wel vertrouwen in. Maar die is vermoord door zo'n linkscherd, en dat zegt ook weer genoeg. Linksch is helemaal niet uit op oplossingen. Men snoert liever iedereen die het probleem aankaart de mond, om dan weer rustig verder te gaan alsof er niks aan de hand is. Ik verwacht vanuit de gevestigde orde dan ook helemaal niets aan daadkracht.
Praat geen poep...... Het enige dat ik kan zeggen, na het lezen van jouw tekst.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat verhaal dat in de Telegraaf stond tijd geleden, mbt de moord op Marianne Vaatstra. Die was vermoord door een asiel --geluks -- zoeker, maar dat kwam de PvdA niet goed uit. Immers asiel -- geluks --zoekers zijn toekomstig PvdA electoraat, en door deze moord zou het vertrouwen van het Volk afnemen tav het beleid van de PvdA om Nederland vol te plempen met zoveel mogelijk asiel -- geluks --zoekers. Hebben ze midden in de nacht Kok, die toen premier was, opgebeld en die heeft toen leiding gegeven aan de dofpotactie die toen plaatsvond. De moordenaar is op een vliegtuig gezet naar Buiten-Mongolië oid, geen haan kraaide er meer naar.
Ja , degeen die Fortuyn weerwoord gaf ,Rosenmoller , stond ook op jullie hitlijst. Dat weet ik dan nog wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
[..]
Ik zeur niet, ik geef je alleen een samenvatting, uit mijn geheugen, van een artikel dat volgens mij ooit in de Telegraaf heeft gestaan. Ik ben het daar niet mee eens. Het is een voorbeeld van paranoïde antilinkscomplotdenken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Yel het volgende:
[..]
Praat geen poep...... Het enige dat ik kan zeggen, na het lezen van jouw tekst.![]()
Ga werken ipv zo te zeuren over asielzoekers.
Jij wilt alles gewoon bij het oude houden, net of er niks aan de hand is. Van mij mag je, maar een meerderheid van de bevolking wil dat dus juist niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik heb me jaren niet met politiek bemoeid maar van Fortuyn kreeg ik gewoon een aversie. Niet om zijn "ik",
maar gewoon de tentoonspreiding van zijn "volksmenners" capaciteiten. Ik weet niet wat hij vertelde , ik weet wel wat zijn aanhangers vertelden en het roept verzet op bij mij.
Bij Wilders idem dito. Beledigen van mensen op basis van geloof en dan ook nog de meest "negatieve dingen" selectief eruit naar voren brengen is gewoon een laffe streek.
Neem nou die hoofddoekjes.
Godverdomme , 70 jaar geleden liep iedereen hier met pet en muts.
Waar denk je dat het woord Jan met de Pet vandaan komt?
Gaat die achterlijke Wilders dadelijk bepalen hoe ik me dien te kleden. Ga weg ajb.
BNWquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat verhaal dat in de Telegraaf stond tijd geleden, mbt de moord op Marianne Vaatstra. Die was vermoord door een asiel --geluks -- zoeker, maar dat kwam de PvdA niet goed uit. Immers asiel -- geluks --zoekers zijn toekomstig PvdA electoraat, en door deze moord zou het vertrouwen van het Volk afnemen tav het beleid van de PvdA om Nederland vol te plempen met zoveel mogelijk asiel -- geluks --zoekers. Hebben ze midden in de nacht Kok, die toen premier was, opgebeld en die heeft toen leiding gegeven aan de dofpotactie die toen plaatsvond. De moordenaar is op een vliegtuig gezet naar Buiten-Mongolië oid, geen haan kraaide er meer naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |