abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71552954
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom "links" zo graag miljioenen mensen extra in dit land wil... Anders dan dat die lui uiteindelijk links gaan stemmen, waardoor "links" meer macht krijgt.
Dat was links ook helemaal niet, dat was rechts.
Gastarbeiders, weet je wel. Om te werken in de fabrieken, nergens anders voor.
En waarschuwingen van links, indertijd, werden genegeerd door kabinetten als dat van Van Agt en Lubbers.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71553026
Is nou de bron van TS een artikel in de Telegrof over een artikel in Elsevier over een rapport uit 2003?

Goh, wat scherp en alert!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_71555891
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:

Volgens mij is het in dit topic iederen versus Bendk
Kijk sitting elfling...hier zijn vooral links meneren en mevrouwen aan het woord, het is hun forum zeg maar.
Het karakteristieke wordt dan het groepsgedrag....allen tegen één. Dat kan ook niet anders, het is een soort sub-cultuur, de leider bepaald namelijk hoe je moet denken en wat je moet zeggen.

Dat levert het volgende op: ze zeggen allemaal hetzelfde, ze spannen samen tegen iemand, ze schrijven niets meer als er iets nieuws komt en dat allemaal levert dus geen unieke persoonlijke bijdrage.
Ze worden geil als iemand anders uit de groep keihard een linkse direkte uitdeelt.

Je ziet hier dan ook dat de hardste schreeuwers geen eigen topic openen, das linke soep, wat denken de anderen er wel niet van.

Een soort wolvengroep die een schaap opjaagt en deze instinctief doodt...en nu ?

Zo...ik ga vandaag jagen...hup de vrije natuur in

Har en godt dag...
nothing will change without a rebel
pi_71555938
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:33 schreef bendk het volgende:

[..]

Kijk sitting elfling...hier zijn vooral links meneren en mevrouwen aan het woord, het is hun forum zeg maar.
Het karakteristieke wordt dan het groepsgedrag....allen tegen één. Dat kan ook niet anders, het is een soort sub-cultuur, de leider bepaald namelijk hoe je moet denken en wat je moet zeggen.

Dat levert het volgende op: ze zeggen allemaal hetzelfde, ze spannen samen tegen iemand, ze schrijven niets meer als er iets nieuws komt en dat allemaal levert dus geen unieke persoonlijke bijdrage.
Ze worden geil als iemand anders uit de groep keihard een linkse direkte uitdeelt.

Je ziet hier dan ook dat de hardste schreeuwers geen eigen topic openen, das linke soep, wat denken de anderen er wel niet van.

Een soort wolvengroep die een schaap opjaagt en deze instinctief doodt...en nu ?

Har en godt dag...
Uhm, men zet vraagtekens bij het onderzoek omdat het nogal eenzijdig is (wat leveren ze op, wat kosten autochtonen, wat leveren die op?). Dit is roepen om het roepen. Laat de Telegraaf eens met echte cijfers komen i.p.v. een "Wilders"sfeer te creëren door maar eenzijdige informatie te geven. En nee, ik ben niet links of rechts, ik gebruik mijn boerenverstand. En elke persoon met hersenen snapt dat deze cijfers schreeuwen om vergelijkingsmateriaal. Anders kun je nog niets concluderen. Maar je haat jegens Nederland (zo kom je over bij mij) zal je denken wat vertroebelen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 3 augustus 2009 @ 07:51:21 #105
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71555969
quote:

[..]

Har en godt dag...
Fok is toch echt een vrij rechts georienteerd forum. Het feit dat zelfs dan nog iedereen zich tegen je keert moet wel een lichtje bij je laten doen branden hè? Maar je hebt al eerder blijk gegeven een schoolvoorbeeld te zijn van het Dunning-Kruger effect, dus het verbaast me niks dat je hier een "linkschcomplot" in ziet.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:02:50 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71556041
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 07:51 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Fok is toch echt een vrij rechts georienteerd forum.
Ja, maar het merendeel daarvan is VVD'er en dat is een partij van "linkschmenschen".
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71556048
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, maar het merendeel daarvan is VVD'er en dat is een partij van "linkschmenschen".
Het merendeel is nog te jong om te stemmen, getuige de idiote denkbeelden....
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:06:49 #108
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71556073
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 08:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het merendeel is nog te jong om te stemmen, getuige de idiote denkbeelden....
Geestelijk, wellicht. Het erge is, dat de meesten volgens hun paspoort wel oud genoeg zijn om te stemmen. Vandaar die fraaie uitslag van de Europese verkiezingen, waarbij het merendeel van de stemmen op de PVV voor GW was, hoewel die duidelijk aangaf, niet verkiesbaar te zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_71556100
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Geestelijk, wellicht. Het erge is, dat de meesten volgens hun paspoort wel oud genoeg zijn om te stemmen. Vandaar die fraaie uitslag van de Europese verkiezingen, waarbij het merendeel van de stemmen op de PVV voor GW was, hoewel die duidelijk aangaf, niet verkiesbaar te zijn.
Ach, op een dode Pim stemmen was ook redelijk briljant natuurlijk.
  maandag 3 augustus 2009 @ 08:18:35 #110
262650 kitao
prikplaatje
pi_71556154
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.

Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...

Je zult er toch nog leven wonen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Ieder nageslacht van alle niet-Europeanen waarvan hun voorouders in de slavernij zijn gemept dienen minstens ¤ 100.000 netto schadevergoeding te krijgen.
Amandla Awethu.

Moet de nederlandse burger meer bevoegdheden krijgen ?
megalomaniac
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:23:42 #111
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71561042
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:

Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...

http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
ben, ben jijzelf geen allochtoon? Zomaar in een vreemd gaan wonen waar jij heul nie vandaan komt! Weet je wel wat dat kost!

tsk tsk
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:32:04 #112
36038 Shaman
retro-progressief
pi_71564280
Wacht even.. 220 miljard gedeeld door 43 duizend (cijfer CPB) dan zouden we ruim 5 miljoen immigranten te verwerken moeten hebben gekregen de afgelopen veertig jaar.
Dat zijn er 128 duizend per jaar ervan uitgaande dat de immigratie stabiel zou zijn geweest. Als ik uit zou gaan van een geleidelijke stijgen (zoals het in de praktijk eerder zal zijn) zouden er afgelopen jaar minstens het dubbele aantal immigranten Nederland binnen gekomen zijn.

Ergens denk ik dat die 220 miljard niet helemaal kan kloppen...
pi_71564528
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Shaman het volgende:
Wacht even.. 220 miljard gedeeld door 43 duizend (cijfer CPB) dan zouden we ruim 5 miljoen immigranten te verwerken moeten hebben gekregen de afgelopen veertig jaar.
Dat zijn er 128 duizend per jaar ervan uitgaande dat de immigratie stabiel zou zijn geweest. Als ik uit zou gaan van een geleidelijke stijgen (zoals het in de praktijk eerder zal zijn) zouden er afgelopen jaar minstens het dubbele aantal immigranten Nederland binnen gekomen zijn.

Er wordt in Nederland heel wat afgemigreerd hoor. Als je naar de migratiecijfers kijkt dan kan het best kloppen *click*.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:53:14 #114
36038 Shaman
retro-progressief
pi_71564847
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef Picchia het volgende:

[..]

Er wordt in Nederland heel wat afgemigreerd hoor. Als je naar de migratiecijfers kijkt dan kan het best kloppen *click*.
Volgens de gegevens die jij aanhaalt 142.737 (Westers + niet Westers) in 2008. Verder laten de cijfers zoals ik al voorspelde een stijgende lijn zien. In 2005 waren het er nog 50.000 minder. Dan kom je nooit aan ruim vijf miljoen in veetig jaar tijd.
De kostenanalyse van het CPB ging bovendien alleen over de niet Westerse-immigranten. Westerse-immigranten zijn namelijk 'economischer'. Dat waren er 48.317 in 2008.
Kortom die 220 miljard moet een kapitale rekenfout zijn....
pi_71565268
Ze rekenen iedereen mee, ze vermelden namelijk dat er 3 miljoen migrants zijn in Nederland. Dat aantal is evenveel als het aantal eerste en tweede generatie allochtonen uit alle groepen. In die zin hoeft ook inderdaad niet alles voort te komen uit migratie zelf.

Gezien de wisselende cijfers in mijn link is er helemaal geen sprake van een stijgende lijn. Maar in het onderzoek wordt wel vermeld dat in de laatste periode, tot wanneer het onderzoek afloopt in 2003, er gemiddeld 125.000 migranten binnenkwamen in de laatste vijf jaren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Picchia op 03-08-2009 15:20:48 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:18:50 #116
36038 Shaman
retro-progressief
pi_71565559
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Picchia het volgende:
Ze rekenen iedereen mee, ze vermelden namelijk dat er 3 miljoen migrants zijn in Nederland. Dat aantal is evenveel als het aantal eerste en tweede generatie allochtonen uit alle groepen. In die zin hoeft ook inderdaad niet alles voort te komen uit migratie zelf. Misschien klopt het nieuwsbericht/Elsevier artikel gewoon niet.

Gezien de wisselende cijfers in mijn link is er helemaal geen sprake van een stijgende lijn. Maar in het onderzoek wordt wel vermeld dat in de laatste periode, tot wanneer het onderzoek afloopt in 2003, er gemiddeld 125.000 migranten binnenkwamen in de laatste vijf jaren.
1.8 miljoen niet westers en van de tweede en derde generatie allochtonen bestaan geen cijfers. Als je cijfers op deze manier gaat 'doorrekenen' is het stemmingmakerij, met journalistiek heeft dat niks meer te maken.
Jammer dat het zo weinig mensen opvalt...
pi_71565644
quote:

Je lijkt Klopkoek wel. Ook al beweert hij dan dat iedereen hier rechts is...

Hou op met janken over links en rechts en ga het eens inhoudelijk oplossen, in plaats van steeds maar weer de ander in de hoek te zetten als "links, dus ongelijk".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_71565665
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Shaman het volgende:

[..]

1.8 miljoen niet westers en van de tweede en derde generatie allochtonen bestaan geen cijfers. Als je cijfers op deze manier gaat 'doorrekenen' is het stemmingmakerij, met journalistiek heeft dat niks meer te maken.
Jammer dat het zo weinig mensen opvalt...
quote:
For reasons of convenience, we use the word ‘immigrant'. However, it should be noted here that the definition includes both first and second generations.
Anders lees je het even lekker zelf door voordat je wilde beweringen gaat roepen, zoals dat het om niet-bestaande cijfers gaat.

Hier nog meer niet-bestaande cijfers. Ik ga geen aandacht meer aan jou besteden.
pi_71566129
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Shaman het volgende:

Ik zie al waar het misverstand ligt. Ik zat er ook even naast. Bij die 43.000 euro gaat het om een bepaalde leeftijdsgroep van personen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Picchia op 03-08-2009 15:46:51 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:51:37 #120
36038 Shaman
retro-progressief
pi_71566461
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef Picchia het volgende:

[..]

[..]

Anders lees je het even lekker zelf door voordat je wilde beweringen gaat roepen, zoals dat het om niet-bestaande cijfers gaat.

Hier nog meer niet-bestaande cijfers. Ik ga geen aandacht meer aan jou besteden.
Makkelijk, zo snel iemand afschrijven...

Het Elsevier artikel uit de OP repte toch echt van 1,8 miljoen niet westerse allochtonen in Nederland.
De link die jij plaatst is het totaal van zowel westerse als niet westerse allochtonen.
Hans Roodenburg de CPB onderzoeker die deze gegevens naar buiten bracht had het duidelijk over niet-Westerse immigranten. Ik weet niet waar jij die quote vandaan hebt?

Edit:
Het gaat inderdaad om immigranten die bij binnenkomst 25 jaar oud zijn, zij kosten gemiddeld gedurende hun hele levensloop 43.000 euro.
pi_71566494
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef Picchia het volgende:

Ik zie al waar het misverstand ligt. Ik zat er ook even naast. Bij die 43.000 euro gaat het om een bepaalde leeftijdsgroep van personen.
Persoonlijk denk ik dat het lastig te berekenen is, maar merk volledigheidshalve op dat kostenanalyses zonder batenanalyses vrij onzinnig zijn.
pi_71573074
Ik kan het woord allochtonen niet meer horennnnn...

Val ik hier ook onder? werkend&studerend en gewoon belastingbetalend?

pi_71575291
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:01 schreef Yel het volgende:
Ik kan het woord allochtonen niet meer horennnnn...

Val ik hier ook onder? werkend&studerend en gewoon belastingbetalend?

Het is ook een verschrikkelijk woord. Maar onthoud wel dat het geïntroduceerd is door linksch, door die oplichters van de PvdA. Die hebben het in Nederland aan de man gebracht omdat ze vonden dat het beter klonk dan de term "buitenlander".
pi_71575598
Ja, maar wat is een buitenlander? Iemand die uit het buitenland komt. Ik ben geboren en getogen in het meest asociale stadje in Nederland. Wat ben ik dan? Allochtoon, buitenlander? Oke, is niet erg..

Dat woord is niet geintroduceerd en vies gemaakt door de PVDA, meer door die rechtse zeikerds en de media in Nederland, die vaak denken dat ieder allochtoon geld kost. Ik lever juist geld op.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:24:32 #125
262650 kitao
prikplaatje
pi_71575658
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het is ook een verschrikkelijk woord. Maar onthoud wel dat het geïntroduceerd is door linksch, door die oplichters van de PvdA. Die hebben het in Nederland aan de man gebracht omdat ze vonden dat het beter klonk dan de term "buitenlander".
What's in a name ?
Weet iemand een betere naam?
En dan niet van die flauwe reacties als "profiteur" e.d. ?
megalomaniac
pi_71575727
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:24 schreef kitao het volgende:

[..]

What's in a name ?
Weet iemand een betere naam?
En dan niet van die flauwe reacties als "profiteur" e.d. ?
Ik vind het woord allochtoon eigenlijk niet erg.. Maar wel de smaak die het heeft gekregen
Allochtoon is tegenwoordig slecht. En dat ergert me mateloos.
pi_71575737
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat het lastig te berekenen is, maar merk volledigheidshalve op dat kostenanalyses zonder batenanalyses vrij onzinnig zijn.
Volgens mij suggereert de term kosten in dit verband dat de baten al afgetrokken zijn van de kosten en dat het saldo negatief is...
I´m back.
pi_71575772
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Yel het volgende:
Ja, maar wat is een buitenlander? Iemand die uit het buitenland komt. Ik ben geboren en getogen in het meest asociale stadje in Nederland.
Den Haag?
quote:
Wat ben ik dan? Allochtoon, buitenlander? Oke, is niet erg..
Een mens. Het begrip "allochtonen" gaat imho niet over individuen, maar over de hele groep. Je moet dat niet teveel op jezelf betrekken, want dan denk je dat elk (veelal negatief) bericht over jou gaat.
quote:
Dat woord is niet geintroduceerd en vies gemaakt door de PVDA, meer door die rechtse zeikerds en de media in Nederland, die vaak denken dat ieder allochtoon geld kost. Ik lever juist geld op.
Het is vies gemaakt doordat linksche partijen heel lang problemen ontkenden die er weldegelijk waren. Daardoor gingen "autochtonen", die die problemen wel zagen, het woordje "allochtonen" gebruiken met een sterk negatieve connotatie.
pi_71575818
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij suggereert de term kosten in dit verband al dat de baten al afgetrokken zijn van de kosten en dat het saldo negatief is...
Precies andersom. De kosten zijn afgetrokken van de baten en het saldo is negatief.
pi_71575863
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Precies andersom. De kosten zijn afgetrokken van de baten en het saldo is negatief.
Je hebt de baten, trekt daar de kosten vanaf en het saldo is negatief, toch?
En dat noemen ze in dit geval de kosten.
Of je neemt de kosten en trekt daar de baten vanaf, same difference.
I´m back.
pi_71575914
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je hebt de baten, trekt daar de kosten vanaf en het saldo is negatief, toch?
En dat noemen ze in dit geval de kosten.
Precies. Dus je trekt de kosten af van de baten. Jij schreef het hierboven precies andersom.
pi_71575958
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
Of je neemt de kosten en trekt daar de baten vanaf, same difference.
Ja, same difference. Maar dan zal het saldo in dit geval positief zijn, omdat de kosten hoger zijn dan de baten.
pi_71576036
De schuld ligt niet bij de allochtonen.. De schuld ligt toch echt bij de overheid. Die sukkels hebben te lang liggen slapen. En ze verdommen het nog steeds om wakker te worden.

Door die sukkels (zowel de PVDA, als de VVD) krijgen mensen zonder inhoud nu de kans. Denk aan Wilders. 90% van zijn stemmers weet niets over zijn partijprogramma.. Of het moet gaan over de allochtonen.

Ik betrek ieder bericht (nega/posi) op mijzelf. Ik ben nml een allochtoon, hoe je het wendt of keert..

Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
pi_71576140
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Ja, same difference. Maar dan zal het saldo in dit geval positief zijn, omdat de kosten hoger zijn dan de baten.
Kosten zijn toch negatief?
I´m back.
pi_71576330
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Yel het volgende:
De schuld ligt niet bij de allochtonen.. De schuld ligt toch echt bij de overheid. Die sukkels hebben te lang liggen slapen. En ze verdommen het nog steeds om wakker te worden.

Door die sukkels (zowel de PVDA, als de VVD) krijgen mensen zonder inhoud nu de kans. Denk aan Wilders. 90% van zijn stemmers weet niets over zijn partijprogramma.. Of het moet gaan over de allochtonen.
Dat klopt exact. Het is niet de schuld van allochtonen zelf, die hebben gewoon gedaan wat voor hen het beste/makkelijkste was. Het is de schuld van de linksche politieke partijen. En daar reken ik de VVD ook onder. Die hebben het goed verneukt.

Het probleem is echter dat die linksche partijen niet toe durven te geven dat ze in het verleden grote fouten hebben gemaakt en gelogen hebben dat het gedrukt stond. Als je die partijen moet geloven is er zelfs helemaal niks aan de hand! Tsja, dan kan er dus ook nooit een oplossing komen. En daarom stemmen mensen maar op de PVV, uit pure wanhoop. Omdat die hun zorgen over de multiculturele samenleving wel serieus lijkt te nemen.
quote:
Ik betrek ieder bericht (nega/posi) op mijzelf. Ik ben nml een allochtoon, hoe je het wendt of keert..
Ik zou daar toch maar mee stoppen als ik jou was. Dat is beter voor je.
quote:
Nou vraag ik me af of veel Nederlanders eigenlijk wel een slechte ervaring hebben met allochtonen. Vaak is het toch de media die de boel ophitst.
Ik heb een aantal bijzonder slechte ervaringen gehad met allochtonen. Ook positieve, in de zin dat er allochtonen zijn waar ik normaal mee omga. Maar dat laatste vind ik niet zo bijzonder. De slechte ervaringen zijn veel heftiger en maken dus veel meer indruk.
pi_71576357
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kosten zijn toch negatief?
Als je baten positief neemt en kosten negatief, dan trek je ze niet van elkaar af, maar tel je ze bij elkaar op.
pi_71576454
Maar is dat niet vreemd? Hoe vaak ik wel niet een slechte ervaring met Nederlanders heb gehad.. Zijn nu alle Nederlanders slecht?

Waarom denk je dat de PVDA niets toegeeft? bang om stemmen te verliezen.. Mijne hebben ze al verloren. Er is geen enkele partij hier die de ballen heeft de zaken op te lossen. PVDA is te slap, PVV is alleen maar aan het schreeuwen, om vervolgens hard weg te lopen, wanneer er om oplossingen/argumenten wordt gevraagd.

Dus ik ga voor het midden: D66.. Had ik nooit gedacht.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:52:03 #138
262650 kitao
prikplaatje
pi_71576648
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Yel het volgende:
Maar is dat niet vreemd? Hoe vaak ik wel niet een slechte ervaring met Nederlanders heb gehad.. Zijn nu alle Nederlanders slecht?

Waarom denk je dat de PVDA niets toegeeft? bang om stemmen te verliezen.. Mijne hebben ze al verloren. Er is geen enkele partij hier die de ballen heeft de zaken op te lossen. PVDA is te slap, PVV is alleen maar aan het schreeuwen, om vervolgens hard weg te lopen, wanneer er om oplossingen/argumenten wordt gevraagd.

Laat niemand je vertellen dat je er mee moet stoppen , strijdt tegen rascisme , samen staan we sterk.

(onafhankelijk bericht , ik wijs naar niemand met een vinger )

megalomaniac
pi_71576764
Ik ben ZO vaak gediscrimineerd en ik heb nooit begrepen waarom.. Shitgevoel Maar strijden tegen rascisme is lastig.. Mensen zijn zo onwetend en staan niet open voor nieuwe dingen en andermans mening. Het zit erin gestampt en je krijgt het niet weg.. Helaas!
pi_71576771
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:45 schreef Yel het volgende:
Geen idee. Ben je weleens beroofd door een groepje Nederlanders? In elkaar geslagen door een groepje Nederlanders? Krijg je vaak een grote bek op straat van groepjes Nederlanders? Ben je weleens neergestoken of verkracht door groepjes Nederladers? Over dat soort dingen heb ik het.
quote:
Waarom denk je dat de PVDA niets toegeeft? bang om stemmen te verliezen..
Dat klopt helemaal. Maar daar heeft de kiezer gelukkig geen boodschap aan.
quote:
Mijne hebben ze al verloren. Er is geen enkele partij hier die de ballen heeft de zaken op te lossen. PVDA is te slap, PVV is alleen maar aan het schreeuwen, om vervolgens hard weg te lopen, wanneer er om oplossingen/argumenten wordt gevraagd.
Ik vind de PVV ook niet geweldig, ik had veel meer met Pim Fortuyn. Maar die is dood, dus nu doen we het maar met het op één na beste. Met die schreeuwlelijkerd. Ik zou het anders ook echt niet weten, de gevestigde partijen hebben voor mij al heel lang compleet afgedaan.
quote:
Ze noemen het niet voor niks T66.

Maar vergeet niet dat D66 ook gewoon in het rijtje PvdA CDA VVD hoort. D66 heeft ook bijna altijd in de regering gezeten toen dit drama zich voltrok, en ook altijd net gedaan of er niks aan de hand was. Ik verwacht van D66 dus helemaal niks, en daarbij baseer ik me op het verleden.
pi_71577037
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Ryan3 het volgende:

Volgens mij suggereert de term kosten in dit verband dat de baten al afgetrokken zijn van de kosten en dat het saldo negatief is...
Nee, dan heb je het over resultaat en als je het rapport even leest zie je dat het gaat om de kosten voor de overheid.
pi_71577053
Onzin!

Nederlanders vermoorden hun kinderen en partner als ze schulden hebben.. Zie recente krantenartikelen.
Klinkt best stom he? Zo laat jij het klinken, maar dan andersom.

Ieder volk heeft wel een percentage debielen..

Btw, waarom ken ik geen verkrachters, moordenaars, mishandelaars?
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:04:29 #143
262650 kitao
prikplaatje
pi_71577079
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Yel het volgende:
Ik ben ZO vaak gediscrimineerd en ik heb nooit begrepen waarom.. Shitgevoel Maar strijden tegen rascisme is lastig.. Mensen zijn zo onwetend en staan niet open voor nieuwe dingen en andermans mening. Het zit erin gestampt en je krijgt het niet weg.. Helaas!
Ja hoor , de grootste rascisten hebben ze al eerder het land uitgetrapt.
megalomaniac
pi_71577083
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, dan heb je het over resultaat en als je het rapport even leest zie je dat het gaat om de kosten voor de overheid.
En wat zijn de kosten van die aso tokkies dan.. Waarom onderzoeken ze dat nou niet eens?
pi_71577107
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef kitao het volgende:

[..]

Ja hoor , de grootste rascisten hebben ze al eerder het land uitgetrapt.
Wie, wat, waar?
pi_71577384
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Okee, dat nam ik even aan, dus het is maar een half onderzoek?
I´m back.
pi_71577401
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Yel het volgende:

En wat zijn de kosten van die aso tokkies dan.. Waarom onderzoeken ze dat nou niet eens?
In het vorige draadje hierover kwam ik tot ruim 500.000 euro, uitgaande van het hele leven in de uitkering.

Het is vrij simpel: mensen met een lage opleiding kosten geld. De reden is dat ze laagbetaald zijn (meestal dan) en daarom weinig belasting betalen (nauwelijks IB en ook redelijk weinig BTW). Daarnaast is de werkloosheid hoger dan gemiddeld.

Kortom: het is niet het allochtoon zijn, maar het lager opgeleid zijn. En allochtonen zijn nu eenmaal vaak lager opgeleid. Waarbij aangetekend dat met het toenemen van de generaties dat gelijk trekt met de autochtone bevolking. De PVV pest natuurlijk die hoger opgeleiden wel weg, maar dat terzijde...

ps. Limburg heeft ook meer dan gemiddeld lager opgeleiden, dus ook Limburgers kosten geld. ;-)
pi_71577435
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef Yel het volgende:
Onzin!

Nederlanders vermoorden hun kinderen en partner als ze schulden hebben.. Zie recente krantenartikelen.
Klinkt best stom he? Zo laat jij het klinken, maar dan andersom.

Ieder volk heeft wel een percentage debielen..

Btw, waarom ken ik geen verkrachters, moordenaars, mishandelaars?
Die gezinsdrama's zijn volgens iig 1 user idd het gevolg van de linkse politiek.
I´m back.
pi_71577439
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Ryan3 het volgende:

Okee, dat nam ik even aan, dus het is maar een half onderzoek?
Het onderzoekt exact wat men wil onderzoeken. De kosten (wel meer dan dat overigens, maar niet zo zeer de baten).
pi_71577527
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die gezinsdrama's zijn volgens iig 1 user idd het gevolg van de linkse politiek.
Oh ajb zeg..... Argumenten, want dit vind ik best lachwekkend
pi_71577663
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef DS4 het volgende:

[..]

In het vorige draadje hierover kwam ik tot ruim 500.000 euro, uitgaande van het hele leven in de uitkering.

Het is vrij simpel: mensen met een lage opleiding kosten geld. De reden is dat ze laagbetaald zijn (meestal dan) en daarom weinig belasting betalen (nauwelijks IB en ook redelijk weinig BTW). Daarnaast is de werkloosheid hoger dan gemiddeld.

Kortom: het is niet het allochtoon zijn, maar het lager opgeleid zijn. En allochtonen zijn nu eenmaal vaak lager opgeleid. Waarbij aangetekend dat met het toenemen van de generaties dat gelijk trekt met de autochtone bevolking. De PVV pest natuurlijk die hoger opgeleiden wel weg, maar dat terzijde...

ps. Limburg heeft ook meer dan gemiddeld lager opgeleiden, dus ook Limburgers kosten geld. ;-)
Hoeveel tokkies leven er in NL dan. Hoeveel laagopgeleide allochtonen hebben we dan precies in NL. En wie vallen er onder allochtonen? Hebben we het dan ook over de Westerse allochtonen of gaan we voor het gemak uit van Turken, Surinamers etc?

Kicken we de Limburgers er ook uit? Geld besparen nu het nog kan!
pi_71577699
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef Yel het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gekregen, maar ligt wrs in de richting van dat linkse politiek de traditionele gezinswaarden ondermijnt en via enkele omwegen leidt dit dan tot de welbekende gezinsdrama's.
Door de linkse politiek is het Westen iig decadent, slap en week geworden.
I´m back.
pi_71577731
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het onderzoekt exact wat men wil onderzoeken. De kosten (wel meer dan dat overigens, maar niet zo zeer de baten).
Ja, maar iedereen weet dat je dan de baten moet verrekenen met de kosten, lijkt me.
I´m back.
pi_71577886
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef Yel het volgende:

Hoeveel tokkies leven er in NL dan. Hoeveel laagopgeleide allochtonen hebben we dan precies in NL. En wie vallen er onder allochtonen? Hebben we het dan ook over de Westerse allochtonen of gaan we voor het gemak uit van Turken, Surinamers etc?
Een hoop vragen.

Ik heb maar één antwoord eigenlijk: "let it slide".
quote:
Kicken we de Limburgers er ook uit? Geld besparen nu het nog kan!
Alleen Wilders. Gewoon om een voorbeeld te stellen.
pi_71577899
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

Ja, maar iedereen weet dat je dan de baten moet verrekenen met de kosten, lijkt me.
Niet per sé.
pi_71578015
DS4, de baten van de overheid, namelijk belastinginkomsten, zijn er wel verrekent. Daarom kwamen ze ook tot de conclusie dat men op deze voet niet met migranten de vergrijzing kon bestrijden. En daarnaast komt het rendement van migranten (effect op het BNP) hoofdzakelijk ten goede aan de migranten zelf. Dat staat er iig wel in, maar dat zei ik al op pagina 1.

Je kan draaien wat je wilt, maar na elke nuance blijft het eindresultaat gewoon negatief.
pi_71578356
Ik vind het overigens wel leuk dat weer de vergelijking met tokkies gemaakt wordt. Ik bepleit dan ook om de influx aan tokkies zo spoedig mogelijk te stoppen.
pi_71578581
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Picchia het volgende:
DS4, de baten van de overheid, namelijk belastinginkomsten, zijn er wel verrekent.
Dat klopt. Daar verwijs ik zelfs uitdrukkelijk naar door het te hebben over lage IB en BTW inkomsten ten aanzien van lagere inkomens.
quote:
Daarom kwamen ze ook tot de conclusie dat men op deze voet niet met migranten de vergrijzing kon bestrijden.
Wat ik naïef vind. Je hebt als bejaarde met 4 ton op de bank niets aan al dat geld als er geen handjes zijn om voor die 4 ton jouw verzorging op zich te nemen...
quote:
En daarnaast komt het rendement van migranten (effect op het BNP) hoofdzakelijk ten goede aan de migranten zelf. Dat staat er iig wel in, maar dat zei ik al op pagina 1.
Als ik mij niet vergis staat dat het BNP weliswaar stijgt, maar dat deze stijging gewoon het inkomen is van die groep.
quote:
Je kan draaien wat je wilt, maar na elke nuance blijft het eindresultaat gewoon negatief.
Ik draai helemaal niet. Ik zie exact wat er wordt geconcludeerd en ik wist dat al lang. De vraag is echter of het iets is waar we wat aan moeten doen, immers... die herverdeling van welvaart (van de hogere inkomensklasse naar de lagere inkomensklasse en dat hangt weer gewoon samen met opleiding) is iets wat BEWUST wordt gedaan. Dus NATUURLIJK gaat er belastinggeld bij...

Je kan echter niet alles in geld uitdrukken. Dan verwijs ik maar weer naar die handjes aan het bed. Er is wel een belangrijke conclusie die ook in het rapport staat (zij het in andere bewoordingen): hoe minder de autochtone bevolking bereid is om de laagbetaalde banen (zoals de handjes aan het bed) op te pakken, hoe meer laagopgeleide immigranten we hier naartoe moeten halen.

Kortom: als je "rijker" wil worden als land moet je de arbeidsparticipatie van je bevolking omhoog brengen.
pi_71578746
Klopt. Als duurdere mankrachten kunnen ze wel dienen. Maar dan nog lijkt het me handiger om het migratiebeleid toe te spitsen op die groepen die wij wensen, zoals verpleegkundigen, in plaats van te hopen dat de migranten of hun kinderen toevallig die richting op gaan.

Op deze manier is het net een soort loterij. Je investeert in een ticket. En met een beetje geluk hebben we nieuwe verpleegkundigen erbij. Maar de kans is minstens even groot dat zij een andere richting kiezen, waar het rendement wel in geld wordt uitgedrukt.
pi_71578880
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Picchia het volgende:
Maar dan nog lijkt het me handiger om het migratiebeleid toe te spitsen op die groepen die wij wensen, zoals verpleegkundigen, in plaats van te hopen dat de migranten of hun kinderen toevallig die richting op gaan.
Nou ja, we laten nu toch ook niet zo maar iedereen toe? Ok, daar kun je op aanscherpen, maar ook deels niet. Denk aan de Polen. Die kun je inmiddels niet meer tegenhouden. Wat je wel kan doen is zorgen dat ze meer af gaan dragen over hun inkomen. Maar dat zou ook consequenties hebben voor de kosten van arbeid... Tenzij je slimmer gaat worden als overheid!
pi_71579036
Als we gaan roeien met de riemen die we hebben ben ik tevreden.
pi_71579942
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daar ben ik het trouwens ook wel mee eens. Het heeft allemaal te maken met het morele verval dat dit land teistert. Dat morele verval is direct het gevolg van de opkomst der linkschen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:13:59 #163
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_71581510
Die bendk is ook wel een echte Nederlander. Zelfs in het buitenland blijft hij nog zeiken over de Nederlandse politiek.

Ik zou zeggen: ga eens wat integreren in het mooie Denenmarken, stop met zeiken en ga wat legodozen bouwen ofzo...
lege ton
pi_71582102
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:13 schreef nonzz het volgende:
Die bendk is ook wel een echte Nederlander. Zelfs in het buitenland blijft hij nog zeiken over de Nederlandse politiek.

Ik zou zeggen: ga eens wat integreren in het mooie Denenmarken, stop met zeiken en ga wat legodozen bouwen ofzo...
Twee stigma's in één post, daar moet je D66'er voor zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:57:24 #165
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_71582578
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Twee stigma's in één post, daar moet je D66'er voor zijn.
Dat is 1 stigma in 11 woorden....
lege ton
pi_71582815
quote:

[..]

Har en godt dag...
Ja hoor, je bent zielig!
pi_71582904
Zeg Kees22, wat ben je toch elke nacht aan het nachtbaggeren?

Mensen zullen echt niet op je reageren hoor. Die liggen allang te slapen en morgenochtend geloven ze het eigenlijk wel.
pi_71583016
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef Yel het volgende:

[..]

Ja, op die argumenten zitten we nou al een paar dagen te wachten.
Maar ja, als je het te druk hebt met schelden, kom je aan argumenteren natuurlijk niet toe, dat is logisch.
pi_71583087
Gaatie lekker keesje?
pi_71583116
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Picchia het volgende:
Klopt. Als duurdere mankrachten kunnen ze wel dienen. Maar dan nog lijkt het me handiger om het migratiebeleid toe te spitsen op die groepen die wij wensen, zoals verpleegkundigen, in plaats van te hopen dat de migranten of hun kinderen toevallig die richting op gaan.

Op deze manier is het net een soort loterij. Je investeert in een ticket. En met een beetje geluk hebben we nieuwe verpleegkundigen erbij. Maar de kans is minstens even groot dat zij een andere richting kiezen, waar het rendement wel in geld wordt uitgedrukt.
Vet van mij!
De meeste immigranten betalen zelf hun ticket! Dus die loterij ontgaat me.
pi_71583493
Dat heet beeldspraak.

[ Bericht 27% gewijzigd door Picchia op 04-08-2009 02:25:45 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:03:54 #172
262650 kitao
prikplaatje
pi_71584781
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:05 schreef Yel het volgende:

Wie, wat, waar?
Je studeert , dus je zal ook zelf wel kunnen bedenken wat ik bedoel. Op dit forum kwam ik het woord Godwin tegen en die zei dat als je over een bepaalde tijd in de geschiedenis gaat beginnen , dat dan de discussie stopt.
Erg slim van die kerel.
Hij heeft alleen niet uitgelegd hoe je een eeuw wereldlijke geschiedenis buiten een discussie over politiek moet laten. Of ik heb er geen snars van begrepen, kan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door kitao op 04-08-2009 08:08:35 (komma vergeten) ]
megalomaniac
pi_71586063
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:20 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Daar ben ik het trouwens ook wel mee eens. Het heeft allemaal te maken met het morele verval dat dit land teistert. Dat morele verval is direct het gevolg van de opkomst der linkschen.
Ik ben links... Ik geloof niet dat ik mee ga met het morele verval dat in NL heerst.
Het is wel heeeeeel simpel om links de schuld te geven van alles. Kom op hey..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:40:22 #174
262650 kitao
prikplaatje
pi_71586206
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Yel het volgende:

[..]

Ik ben links... Ik geloof niet dat ik mee ga met het morele verval dat in NL heerst.
Het is wel heeeeeel simpel om links de schuld te geven van alles. Kom op hey..
Heb je je al afgevraagd wat hij bedoelt met Der Linkschen !
megalomaniac
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:41:19 #175
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71586229
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:40 schreef kitao het volgende:

[..]

Heb je je al afgevraagd wat hij bedoelt met Der Linkschen !
Iedereen die het niet voor 100% met zijn ideeen eens is waarschijnlijk.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_71588436
Wat denk je zelf?

PVDA-Groenlinks-SP-D66 en ik meen dat hij ergens nog VVD tikte..
pi_71588643
Alleen de SP is een beetje een buitenbeentje. De rest is inderdaad linksch.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:33:24 #178
262650 kitao
prikplaatje
pi_71588687
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef Yel het volgende:
Wat denk je zelf?

PVDA-Groenlinks-SP-D66 en ik meen dat hij ergens nog VVD tikte..
Hijzelf is niet zo kwaad , valt best mee , ik heb het alleen niet zo op met hun achterban en hun leiders.
Moeilijk om hem zelf in te schatten.
megalomaniac
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:42:50 #179
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_71588979
Als linkschmensch zou ik haast van mijn principes afstappen en roepen dat het een schande is, al dat geld dat naar allochtonen gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:47:01 #180
262650 kitao
prikplaatje
pi_71589087
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Barbaaf het volgende:
Als linkschmensch zou ik haast van mijn principes afstappen en roepen dat het een schande is, al dat geld dat naar allochtonen gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er ook nachtmerries van , die allochtonen zitten met hun tulbandje in de hand gewoon te wachten totdat die vanzelf gevuld is met poen.
megalomaniac
pi_71589606
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik krijg er ook nachtmerries van , die allochtonen zitten met hun tulbandje in de hand gewoon te wachten totdat die vanzelf gevuld is met poen.
Het ergste is nog dat al dat geld vaak niet eens bij de allochtonen zelf terechtkomt, maar in de zakken verdwijnt van allerlei door PvdA'ers gerunde adviesbureaus, (re)integratiebureautjes en meer van dat soort ellende.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:15:26 #182
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_71589797
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:06 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat al dat geld vaak niet eens bij de allochtonen zelf terechtkomt, maar in de zakken verdwijnt van allerlei door PvdA'ers gerunde adviesbureaus, (re)integratiebureautjes en meer van dat soort ellende.

Je moet nodig je niveau van posts omhoog krikken. Als relposter ben je een behoorlijke mislukkeling tot nu toe. Neem eens een voorbeeld aan een StefanP (RIP) of JohnDope. Je bent niet origineel, alles wat je post werd hier jaren terug al gepost, maar dan beter.
pi_71589885
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:15 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Je moet nodig je niveau van posts omhoog krikken. Als relposter ben je een behoorlijke mislukkeling tot nu toe. Neem eens een voorbeeld aan een StefanP (RIP) of JohnDope. Je bent niet origineel, alles wat je post werd hier jaren terug al gepost, maar dan beter.
Ik pretendeer ook geen relposter te zijn. Wellicht dat dat het grote verschil uitmaakt.

Dat het hier jaren terug ook al werd gepost, zou best kunnen. Er is immers in al die jaren helemaal niks aan die situatie veranderd.
pi_71590742
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:18 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Ik pretendeer ook geen relposter te zijn. Wellicht dat dat het grote verschil uitmaakt.

Dat het hier jaren terug ook al werd gepost, zou best kunnen. Er is immers in al die jaren helemaal niks aan die situatie veranderd.
Klaagvolk.......! Doe er dan wat aan!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:02:33 #185
262650 kitao
prikplaatje
pi_71591104
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:06 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Het was ook satirisch bedoeld ; die allochtoon zit gewoon in het zelfde schuitje als de "verpauperde" autochtoon. Alleen ik krijg het idee dat de PVV zieltjes loopt te winnen door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten en daar doe ik niet aan mee.
megalomaniac
pi_71591338
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef kitao het volgende:

[..]

Het was ook satirisch bedoeld ;
Dat weet ik. Maar ik vind het altijd wel grappig om op een serieuze manier op satirische opmerkingen te reageren, zodat de lezer een beetje in verwarring raakt.
quote:
die allochtoon zit gewoon in het zelfde schuitje als de "verpauperde" autochtoon. Alleen ik krijg het idee dat de PVV zieltjes loopt te winnen door bevolkingsgroepen tegen elkaar op te zetten en daar doe ik niet aan mee.
Dat is ook gewoon zo. Maar geen van de andere partijen pakt de problematiek op een fatsoenlijke manier op, en dus rest mij (helaas) slechts de PVV. Ik kan ook niet stemmen, maar dan weet ik zeker dat er niks verandert.

Ik wou dat Fortuyn nog leefde, daar had ik wel vertrouwen in. Maar die is vermoord door zo'n linkscherd, en dat zegt ook weer genoeg. Linksch is helemaal niet uit op oplossingen. Men snoert liever iedereen die het probleem aankaart de mond, om dan weer rustig verder te gaan alsof er niks aan de hand is. Ik verwacht vanuit de gevestigde orde dan ook helemaal niets aan daadkracht.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:12:05 #187
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_71591392
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:10 schreef jkdjjsop het volgende:

[..]

Dat weet ik. Maar ik vind het altijd wel grappig om op een serieuze manier op satirische opmerkingen te reageren, zodat de lezer een beetje in verwarring raakt.
[..]

Dat is ook gewoon zo. Maar geen van de andere partijen pakt de problematiek op een fatsoenlijke manier op, en dus rest mij (helaas) slechts de PVV. Ik kan ook niet stemmen, maar dan weet ik zeker dat er niks verandert.

Ik wou dat Fortuyn nog leefde, daar had ik wel vertrouwen in. Maar die is vermoord door zo'n linkscherd, en dat zegt ook weer genoeg. Linksch is helemaal niet uit op oplossingen. Men snoert liever iedereen die het probleem aankaart de mond, om dan weer rustig verder te gaan alsof er niks aan de hand is. Ik verwacht vanuit de gevestigde orde dan ook helemaal niets aan daadkracht.
De moord is inderdaad besloten in de vergadering van de Linkse Kerk, met 8 miljoen leden. Het was wel besloten, rechts mocht er niet bij zijn. Vandaar dat je daar tot nu toe nog niet vanaf wist.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_71591404
Dat mensen zo kunnen denken.. Ongelovelijk!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:13:47 #189
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_71591438
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Yel het volgende:
Ongelovelijk!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:14:25 #190
248844 Bowlingbal
pi_71591455
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!
IK POST IN DIT TOPIC EN NIEMAND DIE MIJ ZIET!!!
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:16:50 #191
248844 Bowlingbal
pi_71591527
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Yel het volgende:
Dat mensen zo kunnen denken.. Ongelovelijk!
Dat blijft het inderdaad. Je gaat dan denken of de term Homo Sapiens (Latijn: verstandige of wijze mens) wel zo terecht is.
- Donald Love
pi_71591633
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De moord is inderdaad besloten in de vergadering van de Linkse Kerk, met 8 miljoen leden. Het was wel besloten, rechts mocht er niet bij zijn. Vandaar dat je daar tot nu toe nog niet vanaf wist.
Doet me denken aan dat verhaal dat in de Telegraaf stond tijd geleden, mbt de moord op Marianne Vaatstra. Die was vermoord door een asiel --geluks -- zoeker, maar dat kwam de PvdA niet goed uit. Immers asiel -- geluks --zoekers zijn toekomstig PvdA electoraat, en door deze moord zou het vertrouwen van het Volk afnemen tav het beleid van de PvdA om Nederland vol te plempen met zoveel mogelijk asiel -- geluks --zoekers. Hebben ze midden in de nacht Kok, die toen premier was, opgebeld en die heeft toen leiding gegeven aan de dofpotactie die toen plaatsvond. De moordenaar is op een vliegtuig gezet naar Buiten-Mongolië oid, geen haan kraaide er meer naar.
I´m back.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:25:44 #193
262650 kitao
prikplaatje
pi_71591792
quote:

[..]

[..]

Ik heb me jaren niet met politiek bemoeid maar van Fortuyn kreeg ik gewoon een aversie. Niet om zijn "ik",
maar gewoon de tentoonspreiding van zijn "volksmenners" capaciteiten. Ik weet niet wat hij vertelde , ik weet wel wat zijn aanhangers vertelden en het roept verzet op bij mij.
Bij Wilders idem dito. Beledigen van mensen op basis van geloof en dan ook nog de meest "negatieve dingen" selectief eruit naar voren brengen is gewoon een laffe streek.
Neem nou die hoofddoekjes.
Godverdomme , 70 jaar geleden liep iedereen hier met pet en muts.
Waar denk je dat het woord Jan met de Pet vandaan komt?
Gaat die achterlijke Wilders dadelijk bepalen hoe ik me dien te kleden. Ga weg ajb.
megalomaniac
pi_71591815
Fuck.. Ongelofelijk moet het zijn, tikfout zeg ik maar...
pi_71591851
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Doet me denken aan dat verhaal dat in de Telegraaf stond tijd geleden, mbt de moord op Marianne Vaatstra. Die was vermoord door een asiel --geluks -- zoeker, maar dat kwam de PvdA niet goed uit. Immers asiel -- geluks --zoekers zijn toekomstig PvdA electoraat, en door deze moord zou het vertrouwen van het Volk afnemen tav het beleid van de PvdA om Nederland vol te plempen met zoveel mogelijk asiel -- geluks --zoekers. Hebben ze midden in de nacht Kok, die toen premier was, opgebeld en die heeft toen leiding gegeven aan de dofpotactie die toen plaatsvond. De moordenaar is op een vliegtuig gezet naar Buiten-Mongolië oid, geen haan kraaide er meer naar.
Praat geen poep...... Het enige dat ik kan zeggen, na het lezen van jouw tekst.

Ga werken ipv zo te zeuren over asielzoekers.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:30:19 #196
262650 kitao
prikplaatje
pi_71591925
quote:

[..]

[..]

Ja , degeen die Fortuyn weerwoord gaf ,Rosenmoller , stond ook op jullie hitlijst. Dat weet ik dan nog wel.
megalomaniac
pi_71591966
Oh ja..... Die verliet daarop het politieke gebeuren. Maar dat vergeten we snel.
pi_71592021
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:27 schreef Yel het volgende:

[..]

Praat geen poep...... Het enige dat ik kan zeggen, na het lezen van jouw tekst.

Ga werken ipv zo te zeuren over asielzoekers.
Ik zeur niet, ik geef je alleen een samenvatting, uit mijn geheugen, van een artikel dat volgens mij ooit in de Telegraaf heeft gestaan. Ik ben het daar niet mee eens. Het is een voorbeeld van paranoïde antilinkscomplotdenken.
En zo zijn er nog meer voorbeelden te geven. Zoals bijv. dat tenminste één user opmerkte dat de PvdA verantwoordelijk is voor al die gezinsdrama's. Ook de val van Srebrenica, de hele Balkanoorlog, de onderdrukking der Serviërs en de ophemeling van de moslims op de Balkan was zo'n complottheorie.
I´m back.
pi_71592055
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef kitao het volgende:

[..]

Ik heb me jaren niet met politiek bemoeid maar van Fortuyn kreeg ik gewoon een aversie. Niet om zijn "ik",
maar gewoon de tentoonspreiding van zijn "volksmenners" capaciteiten. Ik weet niet wat hij vertelde , ik weet wel wat zijn aanhangers vertelden en het roept verzet op bij mij.
Bij Wilders idem dito. Beledigen van mensen op basis van geloof en dan ook nog de meest "negatieve dingen" selectief eruit naar voren brengen is gewoon een laffe streek.
Neem nou die hoofddoekjes.
Godverdomme , 70 jaar geleden liep iedereen hier met pet en muts.
Waar denk je dat het woord Jan met de Pet vandaan komt?
Gaat die achterlijke Wilders dadelijk bepalen hoe ik me dien te kleden. Ga weg ajb.
Jij wilt alles gewoon bij het oude houden, net of er niks aan de hand is. Van mij mag je, maar een meerderheid van de bevolking wil dat dus juist niet.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:34:02 #200
262650 kitao
prikplaatje
pi_71592062
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

BNW
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')