opgeleverd: criminaliteit, bijstandskoningen, beroepswerkelozen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef staticdata het volgende:
Als er niet bijstaat hoeveel het heeft opgeleverd in de loop der jaren valt er ook niet echt een vergelijking te maken.
psstt...hans anders, ken je die...anders leen je even de zonnebril van waoter, hij heeft weer een nieuwe gedeclareerd gekochtquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:22 schreef Appelknaller het volgende:
Er staat immigranten in het artikel, niet allochtonen. Opgelost slotje.
Volgens het artikel is dat meegeteld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:11 schreef staticdata het volgende:
Als er niet bijstaat hoeveel het heeft opgeleverd in de loop der jaren valt er ook niet echt een vergelijking te maken.
Jij bent hier degene die niet kan lezenquote:
De voorkant van het artikel:quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:40 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die niet kan lezen![]()
Er staat toch echt immigranten, en de meeste allochtonen zijn toch echt in Nederland geboren. Dat zijn dus Nederlanders en geen immigranten.
Mijn foutquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:43 schreef bendk het volgende:
[..]
De voorkant van het artikel:
Allochtoon kost ons miljarden
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 mld. mee gemoeid.
Van mij mag je ze houden, ik woon er niet meer...overigens gaan veel allochtonen hier in DK weg (de bedoeling van dit land is namelijk dat je gaat werken, zo niet ..dan maar op de stort bij de gemeente flessen sorteren en zo)quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:50 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Mijn fout
Maar toch 200 miljard is niks. Hoeveel geld heeft Nederland verdiend in die 40 jaar, Biljoenen (misschien wel een triljoen). En wat hebben we er aan dat ze 200 miljard hebben gekost, moeten we ze nu deporteren of wat. Wat moeten we er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |