Nee, dan heb je het over resultaat en als je het rapport even leest zie je dat het gaat om de kosten voor de overheid.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij suggereert de term kosten in dit verband dat de baten al afgetrokken zijn van de kosten en dat het saldo negatief is...
Ja hoor , de grootste rascisten hebben ze al eerder het land uitgetrapt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:55 schreef Yel het volgende:
Ik ben ZO vaak gediscrimineerd en ik heb nooit begrepen waarom.. ShitgevoelMaar strijden tegen rascisme is lastig.. Mensen zijn zo onwetend en staan niet open voor nieuwe dingen en andermans mening. Het zit erin gestampt en je krijgt het niet weg.. Helaas!
En wat zijn de kosten van die aso tokkies dan.. Waarom onderzoeken ze dat nou niet eens?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het over resultaat en als je het rapport even leest zie je dat het gaat om de kosten voor de overheid.
Wie, wat, waar?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja hoor , de grootste rascisten hebben ze al eerder het land uitgetrapt.
Okee, dat nam ik even aan, dus het is maar een half onderzoek?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het over resultaat en als je het rapport even leest zie je dat het gaat om de kosten voor de overheid.
In het vorige draadje hierover kwam ik tot ruim 500.000 euro, uitgaande van het hele leven in de uitkering.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:04 schreef Yel het volgende:
En wat zijn de kosten van die aso tokkies dan.. Waarom onderzoeken ze dat nou niet eens?
Die gezinsdrama's zijn volgens iig 1 user idd het gevolg van de linkse politiek.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef Yel het volgende:
Onzin!
Nederlanders vermoorden hun kinderen en partner als ze schulden hebben.. Zie recente krantenartikelen.
Klinkt best stom he? Zo laat jij het klinken, maar dan andersom.
Ieder volk heeft wel een percentage debielen..
Btw, waarom ken ik geen verkrachters, moordenaars, mishandelaars?
Het onderzoekt exact wat men wil onderzoeken. De kosten (wel meer dan dat overigens, maar niet zo zeer de baten).quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, dat nam ik even aan, dus het is maar een half onderzoek?
Oh ajb zeg..... Argumenten, want dit vind ik best lachwekkendquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gezinsdrama's zijn volgens iig 1 user idd het gevolg van de linkse politiek.
Hoeveel tokkies leven er in NL dan. Hoeveel laagopgeleide allochtonen hebben we dan precies in NL. En wie vallen er onder allochtonen? Hebben we het dan ook over de Westerse allochtonen of gaan we voor het gemak uit van Turken, Surinamers etc?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
In het vorige draadje hierover kwam ik tot ruim 500.000 euro, uitgaande van het hele leven in de uitkering.
Het is vrij simpel: mensen met een lage opleiding kosten geld. De reden is dat ze laagbetaald zijn (meestal dan) en daarom weinig belasting betalen (nauwelijks IB en ook redelijk weinig BTW). Daarnaast is de werkloosheid hoger dan gemiddeld.
Kortom: het is niet het allochtoon zijn, maar het lager opgeleid zijn. En allochtonen zijn nu eenmaal vaak lager opgeleid. Waarbij aangetekend dat met het toenemen van de generaties dat gelijk trekt met de autochtone bevolking. De PVV pest natuurlijk die hoger opgeleiden wel weg, maar dat terzijde...
ps. Limburg heeft ook meer dan gemiddeld lager opgeleiden, dus ook Limburgers kosten geld. ;-)
Die heb ik nooit gekregen, maar ligt wrs in de richting van dat linkse politiek de traditionele gezinswaarden ondermijnt en via enkele omwegen leidt dit dan tot de welbekende gezinsdrama's.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:16 schreef Yel het volgende:
[..]
Oh ajb zeg..... Argumenten, want dit vind ik best lachwekkend
Ja, maar iedereen weet dat je dan de baten moet verrekenen met de kosten, lijkt me.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het onderzoekt exact wat men wil onderzoeken. De kosten (wel meer dan dat overigens, maar niet zo zeer de baten).
Een hoop vragen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:19 schreef Yel het volgende:
Hoeveel tokkies leven er in NL dan. Hoeveel laagopgeleide allochtonen hebben we dan precies in NL. En wie vallen er onder allochtonen? Hebben we het dan ook over de Westerse allochtonen of gaan we voor het gemak uit van Turken, Surinamers etc?
Alleen Wilders. Gewoon om een voorbeeld te stellen.quote:Kicken we de Limburgers er ook uit?Geld besparen nu het nog kan!
Niet per sé.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, maar iedereen weet dat je dan de baten moet verrekenen met de kosten, lijkt me.
Dat klopt. Daar verwijs ik zelfs uitdrukkelijk naar door het te hebben over lage IB en BTW inkomsten ten aanzien van lagere inkomens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef Picchia het volgende:
DS4, de baten van de overheid, namelijk belastinginkomsten, zijn er wel verrekent.
Wat ik naïef vind. Je hebt als bejaarde met 4 ton op de bank niets aan al dat geld als er geen handjes zijn om voor die 4 ton jouw verzorging op zich te nemen...quote:Daarom kwamen ze ook tot de conclusie dat men op deze voet niet met migranten de vergrijzing kon bestrijden.
Als ik mij niet vergis staat dat het BNP weliswaar stijgt, maar dat deze stijging gewoon het inkomen is van die groep.quote:En daarnaast komt het rendement van migranten (effect op het BNP) hoofdzakelijk ten goede aan de migranten zelf. Dat staat er iig wel in, maar dat zei ik al op pagina 1.
Ik draai helemaal niet. Ik zie exact wat er wordt geconcludeerd en ik wist dat al lang. De vraag is echter of het iets is waar we wat aan moeten doen, immers... die herverdeling van welvaart (van de hogere inkomensklasse naar de lagere inkomensklasse en dat hangt weer gewoon samen met opleiding) is iets wat BEWUST wordt gedaan. Dus NATUURLIJK gaat er belastinggeld bij...quote:Je kan draaien wat je wilt, maar na elke nuance blijft het eindresultaat gewoon negatief.
Nou ja, we laten nu toch ook niet zo maar iedereen toe? Ok, daar kun je op aanscherpen, maar ook deels niet. Denk aan de Polen. Die kun je inmiddels niet meer tegenhouden. Wat je wel kan doen is zorgen dat ze meer af gaan dragen over hun inkomen. Maar dat zou ook consequenties hebben voor de kosten van arbeid... Tenzij je slimmer gaat worden als overheid!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:49 schreef Picchia het volgende:
Maar dan nog lijkt het me handiger om het migratiebeleid toe te spitsen op die groepen die wij wensen, zoals verpleegkundigen, in plaats van te hopen dat de migranten of hun kinderen toevallig die richting op gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |